Vilken fantastisk sommardag idag ☀️, om än aningen för varmt 😏
Här blev det latmansmat i värmen - rostbiff med potatissallad:
https://imgur.com/a/trXDoHB
Men jag måste ge Rydbergs en rejäl 👞💥 för sjukt geggig "delikatess"-potatissallad. Påstås vara 66% potatis men man fick ju fiska med lupp! Skulle tippa max 40% potatis. Vem fan vill ha det så?!?!? Snacka om pengar i sjön att betala för sjuka mängder gegg som bara slängs. Så var det inte förr. Man ska ju inte behöva fylla på med egen potatis. SKÄMS Rydbergs!!!
Och så hyllningar till Myllymäki för hans fantastiskt goda tillbehör: sparris med svarta oliver, kalvfond och parmesan. Får en supergod grillatsmak utan att vara grillad 😜:
https://imgur.com/a/1dt0g44