2013-11-28, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Mitt svar var mer för att få dig att förstå hur jobbigt det är att läsa en text som inte är styckindelad och där man inte använder punkt.

Du vet att du har varit med om en stresstraumatisk upplevelse nyligen som har påverkat ditt psyke, om du nu är helt säker på att det var Cannabis, varför rökte du på? Är du helt säker på att du inte rökte spice vid detta tillfälle?
Alltså jag kan ju inte säga helt säkert att det inte är nå skit i gräset men skulle inte tro de eftersom vem besprutar ett bra gräs? Jag rökte för att jag har ju rökt samma gräs tidigare denna månad utan problem, men ruset kan ju va liknande som cannabis fast det är skit i tills man inte pallar mer och flippar. Jag röker inte spice Btw den skiten är ju helt stört psykotisk.
Citera
2013-11-28, 19:13
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shelsie123
Alltså jag kan ju inte säga helt säkert att det inte är nå skit i gräset men skulle inte tro de eftersom vem besprutar ett bra gräs? Jag rökte för att jag har ju rökt samma gräs tidigare denna månad utan problem, men ruset kan ju va liknande som cannabis fast det är skit i tills man inte pallar mer och flippar. Jag röker inte spice Btw den skiten är ju helt stört psykotisk.
Att det skulle vara besprutat med något som skulle påverka dig psykisk har jag svårt att tro men spice i en påse kan för vissa oerfarna få att tro att dom röker vanlig Cannabis.

När du säger att du rökt samma gräs tidigare denna månad menar du då att du har köpt av samma person igen eller att du hade gräs kvar sedan sist gång?
Senast redigerad av RAGED 2013-11-28 kl. 19:16.
Citera
2013-11-28, 19:20
Medlem
Citat:
Mitt svar var mer för att få dig att förstå hur jobbigt det är att läsa en text som inte är styckindelad och där man inte använder punkt.

Du vet att du har varit med om en stresstraumatisk upplevelse nyligen som har påverkat ditt psyke, om du nu är helt säker på att det var Cannabis, varför rökte du på? Är du helt säker på att du inte rökte spice vid detta tillfälle?
Ganska så säker på att jag inte rökte spice var det de hade jag inte ens luktat på skiten. Jag har ju rökt samma gräs hela månaden men inte förens i förrgår snea jag. Men om det var besprutat borde väl inte ruset va som vanligt innan allt detta hände.
Citera
2013-11-28, 19:47
Medlem
Det var inte spice men kan inte säga att det inte var besprutat. Men hade de varit spice så skulle jag inte ens vilja lukta på skiten. Själva ruset jag fått av det här gräset som jag har rökt hela månaden är ju ett cannabis rus tills jag snea.
Citera
2013-11-28, 19:52
Medlem
Citat:
Att det skulle vara besprutat med något som skulle påverka dig psykisk har jag svårt att tro men spice i en påse kan för vissa oerfarna få att tro att dom röker vanlig Cannabis.

När du säger att du rökt samma gräs tidigare denna månad menar du då att du har köpt av samma person igen eller att du hade gräs kvar sedan sist gång?
Jag har köpt av samma person. (Ignorera mina två inlägg som det står typ samma sak på de vart knas)
Citera
2013-11-28, 19:58
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shelsie123
Jag har köpt av samma person. (Ignorera mina två inlägg som det står typ samma sak på de vart knas)
Då finns det en möjlighet att det är spice, testa köp gräs av någon annan och se om det hjälper.
Citera
2013-11-28, 20:33
Medlem
Citat:
Då finns det en möjlighet att det är spice, testa köp gräs av någon annan och se om det hjälper.
Ja jag kanske passar mer för brunt alla passar inte för gräs jag brukar röka brunt i vanliga fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in