Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-05-15, 22:18
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Ska du inte börja tala om vilka slampor våra svenska kvinnor är igen som du gjorde för några veckor sedan? Det gör nog att många kvinnor kan tänka sig rösta på partiet.
Ska du själv inte börja köra lite feministsnack för att "gå hem i stugorna", kryptojude? Den mest effektiva metoden för att "gå hem i stugorna" är trots allt att helt byta åsikter och bli en politiskt korrekt tönt.
Citera
2013-05-15, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Rig Veda
Stenkil Eriksson
Visst är det helt korrekt att det mesta av min partiverksamhet handlar om skrivande av olika slag på partihemsidan, Framåt och Realisten.se och kontaktskapande med nationalister från andra länder och så vidare, jag är ingen gatuaktivist, och det har jag heller aldrig utgett mig för att vara. Min styrka är skrivandet primärt, det är så det är. Jag inbillar mig dock att jag gör viss nytta ändå, skulle jag inte göra det så är jag säker på att mina olika chefer snabbt skulle komma och skälla på mig.

Vill man träffa mig i verkligheten så går dock det också att ordna om man bevistar olika offentliga SvP-evenemang och skickar PM i god tid
Citera
2013-05-15, 22:23
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvi
Hur kan Irak vara hemma för mig? Jag har ju ingen mental koppling dit för fem öre. Jag skulle inte ens kunna beställa en öl där?
Jag skiter väl fullständigt i vad som är hemma och inte hemma för dig blatte. Du har inget i Sverige att göra i alla fall och det finns inget mer att säga om den saken.
Citera
2013-05-15, 22:26
Medlem
Zvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
Varför läser du inte vad jag skriver? Låtsas vara italienare eller grek. Det är den bästa lösningen för dig.
men då måste jag ju lära mig en främmande kultur?
Citera
2013-05-15, 22:27
Medlem
Citat:
Ska du själv inte börja köra lite feministsnack för att "gå hem i stugorna", kryptojude? Den mest effektiva metoden för att "gå hem i stugorna" är trots allt att helt byta åsikter och bli en politiskt korrekt tönt.
Ja, jag är verkligen politiskt korrekt, feminist och jude för att jag inte håller med om, och att det inte är bra för partiet att du smutskastar 50 % av den svenska väljarkåren, samt att genom dina dumma idiotiska uttalanden som du gör på löpande band avskräcker den stora merparten av potentiella väljare. Du är ett väldigt bra exempel på varför jag inte gillar partiets "höga tak" som de så ofta lägger fram som något positivt. Ja jag som många andra är "bara" internetkrigare, men nog är internetkrigare betydligt bättre än sådana som du som gång på gång skrämmer bort potentiella väljare.
Citera
2013-05-15, 22:29
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Jag är faktiskt intresserad av vad Skillt gör, förutom att vara en allmän skitsnackare och lufsa runt med plastsköldar en gång om året. Du får gärna upplysa mig om detta. Han gör säkert något konstruktivt bakom kulisserna trots allt och jag dömer inte kategoriskt ut honom på alla tänkbara sätt. Är helt enkelt nyfiken alltså.
Nu är jag inte Skillt, så jag har inte befogenhet att berätta exakt vad han sysslar med. Däremot så har jag befogenhet att meddela att den absoluta majoriteten av hans "politiska tid" går åt just till politik, och en väldigt liten och obetydlig del går åt till att skriva om diverse konstigheter. Enligt personer jag har pratat med i SvP:s största lokalavdelning så är han en väldigt viktig figur där, och en majoritet av all aktivism som bedrivs där styrs upp delvis av just herr Skillt.

Citat:
Jag måste understryka att jag personligen skiter fullständigt i om han hotar folk eller klipper ett finger här och ett finger där. Hans liv, hans val. Hade han knivhuggit en röding hade jag till och med gett honom en applåd. Men nu är allt jag skrivit om denna saken skrivet ur ett "folkligt SvP-perspektiv". Hur rimmar hans ageranden med en vision om ett folkligt och imagemässigt seriöst SvP? Det är från den vinkeln jag vill belysa detta. Att Skillt är en sliskig och ointelligent person i övrigt bryr jag mig inte särskilt mycket om.
Jag kan tyvärr inte svara på det eftersom jag är ganska långt ifrån "folklig" ur ett åsiktsperspektiv. Vad tror du själv? Enligt mig så verkar det mest vara finkänsliga nationalister som gnäller över vad han sysslar med, och inte svenssons som har fått nog av massinvandringen.
Citera
2013-05-15, 22:30
Medlem
Jomsvikings avatar
Citat:
Idag är svenskarna ett av de mest handlingsförlamade och känsliga folken i världen, du får acceptera det.

Vi får aldrig acceptera den osvenska mentaliteten som brett ut sig bland vårt folk. Folkupplysning och andra ansträngningar för att fostra de svenskar som fortfarande kan räddas är vår främsta uppgift som svenska nationalister.
Citera
2013-05-15, 22:31
Medlem
Dorniers avatar
Kanske Skillt fixar vapen och sprängämnen till partiet, han känner hälare som kan fixa sånt?
Citera
2013-05-15, 22:32
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvi
men då måste jag ju lära mig en främmande kultur?
Uhm, nja, inte nödvändigtvis. Byt till ett italienskt namn och säg att du flydde hit, och att dina föräldrar såg till att du inte behöll ditt modersmål för att du skulle bli "riktigt svensk".
Citera
2013-05-15, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomsviking
Vi får aldrig acceptera den osvenska mentaliteten som brett ut sig bland vårt folk. Folkupplysning och andra ansträngningar för att fostra de svenskar som fortfarande kan räddas är vår främsta uppgift som svenska nationalister.
Grejen är att svenskarna kommer att vara såhär så länge välfärdssamhället, välståndet och samhällsstrukturen är intakt. När bekvämligheterna försvinner, är då förändringen börjar ske, men just nu är det lönlöst att försöka omvandla svensson till en viking om du förstår vad jag menar.
Citera
2013-05-15, 22:49
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Nu är jag inte Skillt, så jag har inte befogenhet att berätta exakt vad han sysslar med. Däremot så har jag befogenhet att meddela att den absoluta majoriteten av hans "politiska tid" går åt just till politik, och en väldigt liten och obetydlig del går åt till att skriva om diverse konstigheter. Enligt personer jag har pratat med i SvP:s största lokalavdelning så är han en väldigt viktig figur där, och en majoritet av all aktivism som bedrivs där styrs upp delvis av just herr Skillt.
Okej. Man kan ju tycka att SvP, eller Skillt själv med hjälp av sina bulvaner här, borde finna det angeläget att visa upp hans eventuella positiva sidor som väldigt få verkar känna till.
Citat:
Jag kan tyvärr inte svara på det eftersom jag är ganska långt ifrån "folklig" ur ett åsiktsperspektiv. Vad tror du själv? Enligt mig så verkar det mest vara finkänsliga nationalister som gnäller över vad han sysslar med, och inte svenssons som har fått nog av massinvandringen.
Som sagt, se mitt längre inlägg en sida bak där jag har förklarat hur jag rent personligen ser på detta.
Citera
2013-05-15, 22:58
Medlem
Jomsvikings avatar
Citat:
Grejen är att svenskarna kommer att vara så här så länge välfärdssamhället, välståndet och samhällsstrukturen är intakt. När bekvämligheterna försvinner, är då förändringen börjar ske, men just nu är det lönlöst att försöka omvandla Svensson till en viking om du förstår vad jag menar.

Det du ger uttryck för är tyvärr ingenting annat än renodlad defaitism. Vi kan inte sitta och vänta på en ekonomisk krasch, dels för att den kanske inte inträffar förrän det är för sent och dels för att den kanske inte kommer överhuvudtaget.

Mängder av svenskar har hoppat av och tagit avstånd från den osvenska liberalkonservativa samhällsandan redan idag. Även om det kanske är "jobbigt" att arbeta för ett nordiskt återuppvaknande så är det någonting alla nordbor med ett uns pliktkänsla och lojalitet till det egna folket trots allt arbetar för. Förhoppningsvis kommer fler att förstå att vi har rätt och ansluta sig till oss. Vi är inte ute efter att bli en folkmajoritet som består av tandlösa kärringar utan vi vill snarare växa till en viljestark minoritet som kan vara med och påverka på allvar, utan att anpassa oss till någonting som är perverst felaktigt.

Detta kräver själ och hjärta och en passion för vår sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in