Citat:
Ursprungligen postat av usb3
Blir nog SD för mig iaf. SvP:s politik verkar ju sakna all verklighetsförankring. Förstår inte hur man ska kunna slänga ut alla som inte är etniskt svenskar. Tänk på alla adopterade eller invandrare som bott här en längre tid och är helt assimilerade.
Seriöst, vilket parti vill inte ha trygghet? De kan ju slänga in att de är emot krig och sjukdomar i punktprogrammet också...
Alla nuvarande partier i Riksdagen vill knappast ha trygghet, det är ju för tusan deras politik som är verklighet idag, det är deras politik som har lett till dagens situation.
Att "slänga ut" alla som inte är etniska svenskar är ett långsiktigt mål, en riktlinje, och det är för det svenska folkets bästa. Det behöver inte ens gå våldsamt till, utan när väl SvP har tagit över makten så kommer det bli tämligen klart att Sverige åter igen är svenskarnas land, och främlingar kommer naturlig söka sig härifrån. Ty de har en gång flytt från sina egna länder, de har en gång kommit hit, och om de har kommit hit så kan de ju också ta sig någon annanstans. Det är inte mer med det, Sverige skall vara för svenskarna, inte adopterade kineser eller assimilerade araber. Vi kommer aldrig klara ut situationen om vi skall vara så blödiga hela tiden att vi inte vågar stå upp för oss själva.
Själv tänker jag på alla svenskar som har blivit utsatta för våldsdåd, på svenska tjejer som blivit våldtagna och på svenskar som blivit mördade, av främlingar. Det är ta mig fan bra mycket hemskare än att avvisa några adopterade kineser.
Vidare så gör det väl inget om några enstaka och sporadiska icke-européer hänger sig kvar. Det viktiga är att vi får stopp på den nuvarande trenden där svenskars relativa andel utav Sveriges totala befolkning minskar, där andra grupper växer sig större genom invandring och genom högt barnfödande, och vår grupp minskar. När vi väl har fått rätsida på det, och vår grupp återigen ökar sin relativa andel av befolkningen genom att vi strypt inflödet av nya icke-européer till noll, och vi har börjat skicka hem de värsta främlingarna - de som hänger omkring i våra förorter nu och lever på bidrag, som inte talar svenska, och som aldrig har för avsikt att lära sig svenska, så kan vi pusta ut och vi behöver inte göra något förhastat eller någonting som framstår som onödigt omänskligt.