Citat:
Ursprungligen postat av Nord88
En intressant fråga dök upp i en annan tråd:
Lever ni hellre i ett samhälle kontrollerat av muslimer än ett kontrollerat av judar?
Det var någon som ansåg att en av era medlemmar borde uteslutas eftersom att han hellre önskade leva i ett samhälle kontrollerat av judar.

Ja, det var en fascinerande individ. Det intressanta är alltså inte att man vill ha ett svenskt Sverige som styrs av och bebos av vita människor. Det viktigaste är att man tycker att judar är den hemskaste folkgruppen av dem alla och tycker man inte det så ska man uteslutas.
Nu tycker jag ju personligen att judarna är den allra mest destruktiva gruppen av de som vi har fått erfara, men resonemanget är ju löjeväckande. Det är kärleken till vårt folk och dess överlevnad och bevarande som driver oss och som är det intressanta, inte vilken icke-vit grupp du tycker mest illa om.
Själv ställer jag inte upp på premisserna och vägrar välja mellan två så usla alternativ, jag vill ha ett alternativ som är bra och ett Sverige som styrs av svenskar. Någonting annat nöjer mig inte jag med, och tycker någon annorlunda så är det förstås djupt tragiskt, men ingenting jag kan eller tänker göra någonting åt.