Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-03-03, 01:30
Medlem
NirvanAs avatar
Även jag ska klaga lite på mailkontakten, mailade direkt efter radioframåt i torsdags men har ännu inte fått svar
Citera
2013-03-03, 01:49
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn
I vilken stad ska ni ha eran årliga 1maj demonstration?

Det är inte officiellt än men blir det inom kort.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Även jag ska klaga lite på mailkontakten, mailade direkt efter radioframåt i torsdags men har ännu inte fått svar

Finns inget obesvarat mail i info@svenskarnasparti.se-inboxen. Prova maila igen.
Citera
2013-03-03, 02:10
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Det är inte officiellt än men blir det inom kort.

Finns inget obesvarat mail i info@svenskarnasparti.se-inboxen. Prova maila igen.
Jag mailade den adressen som togs upp i programmet vasternorrland@svenskarnasparti.se
Citera
2013-03-03, 02:28
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag mailade den adressen som togs upp i programmet vasternorrland@svenskarnasparti.se

Jaha, ja den kan jag tyvärr inte se. Men det har gått två dagar så jag tror du får ha lite tålamod, den är inte alls lika övervakad som t ex info@svp-mailen. Du bör få ett svar under nästa vecka.
Citera
2013-03-03, 09:24
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Visst kan jag det, min käre chef, visst kan jag det

Jodå, det var mycket trevligt och bortsett från lite teknikstrul så skulle jag säga att det gick väldigt bra. Partiledare Stefan Jacobsson fanns på plats och pratade om partiets satsningar på det riksräckande planet. Andreas Carlsson berättade mer om hur distrikt Syd ska arbeta det kommande året och vad man bör tänka på och kanske kan hjälpa till med. Sedan var det aktivister uppe som pratade lite om kamratskap, självförsvar och kurser i detta som man anordnar samt hur medborgarförslag fungerar.

Överlag ganska matnyttig och intressant information, men framför allt var det roligt att träffa och pratas vid med folk i partiet. Man blir på väldigt gott humör när man ser vilka fantastiska och engagerade medlemmar vi har. Också kul att få träffa och byta ett par ord med en flashbackare på plats

Arminius fanns också på plats och jag passade på att införskaffa Serpent's walk samt boken om Carl-Ernfrid Carlberg och cirka 1000 ex av de nya flygbladen. Trubadur fanns där också på plats, även om jag var tvungen att åka hem så pass tidigt att jag inte han höra så mycket av honom, de håller nog på fortfarande skulle jag tro.

Sammanfattningsvis ser jag redan fram emot nästa träff och hoppas att ännu fler då dyker upp och väljer att ansluta sig till partiet.
Jag kan bara hålla med dig var ett jättebra möte och man fick mycket information om hur partiet vill arbeta och hur man arbetar nu. En riktigt intressant sak var när Nils-Eric Hennix berättade om sin rättegång och allt djävulskap afa utsett han för. Mycket trevligt att arminius var där med så man fick med sig en trevlig bok med nämligen Hur Sverige blev en mångkultur.
Senast redigerad av 25December 2013-03-03 kl. 09:26.
Citera
2013-03-03, 13:39
Bannlyst
Noterar att de nya flygbladen kommit in till Arminius nu, men ännu inte finns upplagda på partiets ekonomi-sida. Titeln är iaf kort och koncist "Stoppa utförsäljningen av Sverige!"
http://www.arminius.se/flygblad-100-st-stoppa-utforsaljningen-av-sverige.html

Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Jag kan bara hålla med dig var ett jättebra möte och man fick mycket information om hur partiet vill arbeta och hur man arbetar nu. En riktigt intressant sak var när Nils-Eric Hennix berättade om sin rättegång och allt djävulskap afa utsett han för. Mycket trevligt att arminius var där med så man fick med sig en trevlig bok med nämligen Hur Sverige blev en mångkultur.
Ja, det var väldigt intressant. Kul att träffa dig, även om vistelsen för min del blev en aning kort. Och trevligt att du fick med dig en läsvärd bok hem
Citera
2013-03-03, 15:46
Bannlyst
Nu är det uppe på hemsidan för den som vill läsa.
http://www.svenskarnasparti.se/ekonomi/

Imorgon ryktas också ett nytt Framåt! dimpa ner i brevlådorna och på Arminius.se för den som inte är medlem/prenumerant. Bland annat kommer en längre krönika om "internetaktivism" att finnas med, vilket ju kan tänkas intressera flertalet som läser i den här tråden.
Citera
2013-03-03, 17:17
Medlem
Ignatius94s avatar
Det har kanske tagits upp tidigare men enligt mig så tror jag att SvP skulle framstå som ett mer seriöst parti om det inkluderade exempelvis Ungdomsförbund alternativt kvinnoförbund.
Citera
2013-03-03, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius94
Det har kanske tagits upp tidigare men enligt mig så tror jag att SvP skulle framstå som ett mer seriöst parti om det inkluderade exempelvis Ungdomsförbund alternativt kvinnoförbund.
Personligen ser jag ingen vits med det förrän partiet har blivit lite större. Efter valet 2014 om det går som vi alla vill och hoppas så kan det kanske däremot vara läge att ta upp det igen. Rent principiellt är ju inte idén särskilt dum.
Citera
2013-03-03, 19:56
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Ännu en nationaldemokrat som gått över till den goda sidan: https://www.realisten.se/2013/03/03/heinz-burgemeister-gar-med-i-svenskarnas-parti/
Citera
2013-03-03, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn
I vilken stad ska ni ha eran årliga 1maj demonstration?
Nu är det däremot officiellt.
Citat:
Svenskarnas partis rikstäckande kampanj, ”Pengarna till folket” har nu gått in i sin andra fas och närmare 100 000 kampanjblad har redan spridits runtom i landet och torgmöten har arrangerats på ett par orter. Kampanjen kommer att pågå fram tills den 1 maj, då den avslutas med en stor demonstration i Jönköping.

Citat:
Det är nu spikat att den stora kampanjfinalen kommer att hållas i den småländska staden Jönköping. Det utlovas tal från flera tongivande nationalistiska företrädare och en härlig stämning. Som medarrangör, finns också ungdomsorganisationen Förbundet Nationell Ungdom, som även förra året deltog vid den gemensamma första maj-demonstrationen i Eskilstuna.
Citera
2013-03-04, 01:57
Medlem
gormiti100s avatar
SvP kommer aldrig få inflytande i riksdagen, att ni kommer få mer än 2 procent är rena dröm siffrorna.
Det är av samma skäl som SD aldrig kommer få mer än 15 procent.
Vad får er att tro att SvP kommer få inflytande någonstans förutom kommunalt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in