Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-02-16, 19:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidhasselhoff
Varför är det så viktigt för er att det endast får vara etniska svenskar i Sverige, vad är det som inte duger med andra etniska grupper.
Ni är inget annat än renodlade rasister som är en skam för Sverige och allt det här landet står för.
Varför är det så viktigt för er att alla kulturer och raser ska beblandas och allt unikt med varje ras ska försvinna, vad är det som inte duger med etniska svenskar?
Citera
2013-02-16, 20:05
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför är det så viktigt för er att alla kulturer och raser ska beblandas och allt unikt med varje ras ska försvinna, vad är det som inte duger med etniska svenskar?

Ser väldigt många svårigheter med att vara ett parti enbart för "etniska" svenskar. Ett skäl är att invandring,om än inte i samma omfattning, skett under väldigt långa tider.
Ett annat skäl är att en majoritet av sveriges befolkning inte tror på rasläran.
Vad är det som är så unikt med varje ras förutom utseendet?
Citera
2013-02-16, 20:19
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Ser väldigt många svårigheter med att vara ett parti enbart för "etniska" svenskar. Ett skäl är att invandring,om än inte i samma omfattning, skett under väldigt långa tider.
Av fullständiga rasfrämlingar?
Tillåt mig tveka: Negrer, araber och asiater var ju oerhört sällsynta på svensk mark för inte så länge sedan.

Citat:
Ett annat skäl är att en majoritet av sveriges befolkning inte tror på rasläran.
Vad är det som är så unikt med varje ras förutom utseendet?
Negrer, araber samt en del andra rasfrämlingar ligger i toppen av varenda samhällsproblem i den civiliserade världen.
Undrar du inte själv varför det är så?
Ställer du inte dig själv frågan om det är vettigt att hysa detta klientel i våra länder så länge det förhåller sig på det viset?
Citera
2013-02-16, 20:31
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Av fullständiga rasfrämlingar?
Tillåt mig tveka: Negrer, araber och asiater var ju oerhört sällsynta på svensk mark för inte så länge sedan.

Negrer, araber samt en del andra rasfrämlingar ligger i toppen av varenda samhällsproblem i den civiliserade världen.
Undrar du inte själv varför det är så?
Ställer du inte dig själv frågan om det är vettigt att hysa detta klientel i våra länder så länge det förhåller sig på det viset?

Håller inte med alls. Värderar människor efter andra kriterier än hudfärg och ursprung. Frågan har väl ställts många gånger förut men jag ställer den igen. Hur ställer ni er till barn som är adopterade från andra länder?
Citera
2013-02-16, 20:34
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidhasselhoff
Varför är det så viktigt för er att det endast får vara etniska svenskar i Sverige, vad är det som inte duger med andra etniska grupper.
Ni är inget annat än renodlade rasister som är en skam för Sverige och allt det här landet står för.

Varför är det så viktigt att bevara utrotningshotade växter och djur? Varför är det så viktigt att skydda minoritetsgrupper?
Citera
2013-02-16, 20:36
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Varför är det så viktigt att bevara utrotningshotade växter och djur? Varför är det så viktigt att skydda minoritetsgrupper?

För att mångfald berikar såväl i växt,djurliv som i samhällen?
Citera
2013-02-16, 20:40
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
För att mångfald berikar såväl i växt,djurliv som i samhällen?

Precis, om då svenskarna försvinner och blandas ut så blir det ju mindre mångfald på jorden. Hur tror du indianerna känner sig som får leva i reservat i princip där de blivit undantryckta? Om en djurart håller på att försvinna så tycker folk det är självklart att skydda denna och försöka öka populationen igen, men att svenskarna som grupp ska få finnas kvar även i framtiden, det är bara dum rasism.
Citera
2013-02-16, 20:45
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Vem tycker SvP är mest nyttig för Sverige ? :

En white-trash pundare som lever soc.bidrag och inte gör ett skit i övrigt på dagarna än att hänga på sajterna Nationell.nu, Realisten och Flashback.

En indisk invandrare som startat ett framgångsrikt företag inom bioteknik och behöver anställa 100-tals personer inom sitt snabbt expanderande företag.

Svar: enligt SvP:s logik är white-trash pundaren bäst för Sverige.
Citera
2013-02-16, 20:52
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Håller inte med alls. Värderar människor efter andra kriterier än hudfärg och ursprung.
Jag värderar dem efter hur verkligheten ser ut.
Vad är det du inte håller med om? Att de ligger i toppen av kriminalitet och bidragsberoende? Men det gör de oavsett hur dina personliga värderingar är.
Eller håller du inte med om att jag hävdade att rasfrämlingar var oerhört sällsynta för inte så längesedan? Men det var de, förvisso fanns det en del av den kringflackande pesten zigenare men de var ett rätt så ovanligt inslag. Där de fanns jagades de med rätta bort.
Citera
2013-02-16, 21:02
Medlem
Bassan1703s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Vem tycker SvP är mest nyttig för Sverige ? :

En white-trash pundare som lever soc.bidrag och inte gör ett skit i övrigt på dagarna än att hänga på sajterna Nationell.nu, Realisten och Flashback.

En indisk invandrare som startat ett framgångsrikt företag inom bioteknik och behöver anställa 100-tals personer inom sitt snabbt expanderande företag.

Svar: enligt SvP:s logik är white-trash pundaren bäst för Sverige.

Om alla invandrare vore som det sistnämnda skulle invandringen och bevarandet av en vit majoritet inte vara ett problem i dagens samhälle.
Citera
2013-02-16, 21:11
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Fast dom "etniska svenskarna" (7 miljoner ?) verkar ju inte vara så intresserade av att bli räddade av ert parti, trots att ni hållit på i 4 år snart.

För det är ju vad ni vill göra, rädda dom etniska svenskarna från folkmord, som ni brukar skriva här.

Det var jag inte heller för en 6-7 år sedan. Huvudskälet var att jag inte
visste hur illa saker verkligen var då jag aldrig fick läsa om det i Mainstreammedian.
Sedan tar det ett slag för dom flesta att bryta med gamla uppfattningar
efter den första insikten att något inte står rätt till, det är en process
som tar sin tid...
Citera
2013-02-16, 21:15
Medlem
Var det i något kommunval som SvP kom in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in