Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Ser väldigt många svårigheter med att vara ett parti enbart för "etniska" svenskar. Ett skäl är att invandring,om än inte i samma omfattning, skett under väldigt långa tider.
Av fullständiga rasfrämlingar?
Tillåt mig tveka: Negrer, araber och asiater var ju oerhört sällsynta på svensk mark för inte så länge sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Ett annat skäl är att en majoritet av sveriges befolkning inte tror på rasläran.
Vad är det som är så unikt med varje ras förutom utseendet?
Negrer, araber samt en del andra rasfrämlingar ligger i toppen av varenda samhällsproblem i den civiliserade världen.
Undrar du inte själv varför det är så?
Ställer du inte dig själv frågan om det är vettigt att hysa detta klientel i våra länder så länge det förhåller sig på det viset?