Izabella Nord
Jag utgår från att de flesta på min vänlista tycker att den bosniska tjejen (?) som hängde ut massa tjejer som slampor är en förebild.
Det är alltså en icke-svensk. Det här är dessutom GYMNASIEELEVER.
"Det har spridits kränkningar, bilder och rykten via Instagram och facebook som rör elever på vår skola"
"Detta är inte första, och säkert inte heller sista, gången som rykten sprids på sociala medi
er. Det går fort och når många. Vi vill uppmana alla skolor och övriga som arbetar med ungdomar att ta upp och föra dialog med dem kring värdegrundsfrågor och kränkande behandling på sociala medier." (@realisten.se)
En uthängning med bild får presentationen:
" Den här bruden har knullat varenda kille i Biskop. Smygorren spelar ängel men i verkligheten är hennes fitta så ofantligt stor att man kan lägga in 1000 bollor i hennes f. Vill även tillägga att hon inte vet vad tvål och vatten är, utan hon går till "Kicks" och lägger parfym ist för att duscha..."
Jag sa direkt till min kille: "
hon har gjort en Skillt..."
Jag fylldes av obehag. Vet inte hur många sätt jag blivit kränkt på nu av Den (M.S).
Alla vet på något sätt, de flesta har sett, men folk snackar och skvallrar helst eller rent utav ignorerar.
Just en av hans grejer var uthängning#1 lägga ut bilder med mitt telnr (vill ej påminna om resten) men "Ja, även fina ladies kan vara snuskiga
" bl.a
En massa kränkningar av honom där folk ihop med honom garvade på min bekostnad...
Jag fick efter det inviter av män i rörelsen via telefonen och mer via mail.
Vill inte ta allt igen. Men tycker att han och de som står bakom det är vidriga. Likaså ni som bara vill veta för skvaller!
NÄSTA GÅNG KAN DET VARA DU!
Like · · about an hour ago ·