Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-12-15, 18:17
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Som sagt...

Det är bara så att ditt ständiga hetsande är tröttsamt. Jag skiter högaktningsfullt i att Skillt klippt fingret av någon för flera år sedan, det hör till historien. Vissa kan gå vidare medan andra gråter som fjollor över forna tiders händelser. Det finns viktigare saker att fokusera på även för en rabiat hollywoodnazist av ditt slag.
Citera
2012-12-15, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag skiter högaktningsfullt i att Skillt klippt fingret av någon för flera år sedan, det hör till historien.
Nej, det gör det inte eftersom personen själv använder det (och massor av andra sjuka grejer) för sin image än idag. Han twittrade stolt om det i april i år. Han skrev pm:et till mig ännu senare.
Citera
2012-12-15, 18:25
Medlem
Citat:
Det är bara så att ditt ständiga hetsande är tröttsamt. Jag skiter högaktningsfullt i att Skillt klippt fingret av någon för flera år sedan, det hör till historien. Vissa kan gå vidare medan andra gråter som fjollor över forna tiders händelser. Det finns viktigare saker att fokusera på även för en rabiat hollywoodnazist av ditt slag.

Det är Skillt som är hollywoodnazisten snarare.
Citera
2012-12-15, 18:33
Medlem
Citat:
Fint att du sprider anti-vit propaganda bara för att hetsa lite till mot Skillt. Duktig pojke

Försvarar du det skillt har skrivit eller inte? hur ställer sig svp till att han uttalar sig på det sättet?
Hans uttalanden kan väl ändå inte hjälpa till i er jakt på "anständighet"
Citera
2012-12-15, 18:59
Medlem
Personligen tycker jag det är värre att vara dålig retoriskt och förlora debatter än att ha varit en våldsam/kriminell individ i unga år. Men det är ju bara jag.
Citera
2012-12-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidGorilla
Personligen tycker jag det är värre att vara dålig retoriskt och förlora debatter än att ha varit en våldsam/kriminell individ i unga år. Men det är ju bara jag.
Frågan är inte i första hand vad man gjorde som ung, utan vad man gör och hur man är idag.
Citera
2012-12-15, 19:07
Bannlyst
Citat:
En sådan person stödjer precis varenda SvP:are. Men klanka ner på en person som ringer in och skäller ut den av den svenska allmänheten hatade Täppas gör samma personer utan att tveka.
Min mening var absolut inte att klanka ner på Hennix. Det är en person med stor kunskap som är ett föredöme i mångt och mycket. Jag tyckte bara inte att hans insats just där var så lysande, men om andra tyckte att den var bra så är det ju bara positivt. Det var inget djupare än så.

Naturligtvis är det inte acceptabelt som medlem i SvP att använda våld annat än i självförsvar och det är jag övertygad om att Mikael förstår. Jag vet att Micke har gjort en del dumheter i sin ungdom, men han kan och kommer naturligtvis inte straffas retroaktivt för något han ska ha gjort för tio år sedan långt innan han blev medlem i partiet. Det är heller inte önskvärt och det tror jag inte att någon tycker.

Så ser jag åtminstone på det hela.

Citat:
Frågan är inte i första hand vad man gjorde som ung, utan vad man gör och hur man är idag.
Utveckla gärna.
Senast redigerad av Straybullet 2012-12-15 kl. 19:11.
Citera
2012-12-15, 19:21
Medlem
Citat:

Brukar han klippa fingrar nu för tiden? Och jag tycker fortfarande det är viktigare att vara skarp retoriskt än att ha ett fläckfritt förflutet.
Citera
2012-12-15, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Utveckla gärna.
Hur man ställer sig till den eventuella tidigare brottsligheten. I Skillt har vi en person som än idag sitter och skryter om sina grovt kriminella bravader. En person som hotar folk och använder gangsterretorik. Det är skillnad mellan det och att ha gjort dumma grejer som man antingen tar avstånd från eller åtminstone på något sätt kan förklara eller motivera. Skillt är ju fortfarande identitetsmässigt en kriminell psykopat utan någon som helst tanke på att ångra eller förbättra sig.

Sen bör man även ta exemplet med att klippa fingrar av folk och fundera lite över det. Vilka människor klipper fingrar av folk? Är det något som "vem som helst" har gjort lite sådär helt apropå i tonåren, som ett fylleslagsmål på stan? Nej, det är det inte. Att klippa fingrar av folk gör bara de allra tyngsta kriminella. Maffiagrupper, organiserade ligor, utpressare. Människor som ÄR sin kriminalitet. Man "råkar" inte ha klippt fingret av någon. Att dessutom sitta och skryta om det än idag! Att njuta av vetskapen att den man klippte fingret av har lidit varje natt i tio år! Fattar ni inte vad min poäng är?
Citera
2012-12-15, 19:54
Medlem
Citat:
Hur man ställer sig till den eventuella tidigare brottsligheten. I Skillt har vi en person som än idag sitter och skryter om sina grovt kriminella bravader. En person som hotar folk och använder gangsterretorik. Det är skillnad mellan det och att ha gjort dumma grejer som man antingen tar avstånd från eller åtminstone på något sätt kan förklara eller motivera. Skillt är ju fortfarande identitetsmässigt en kriminell psykopat utan någon som helst tanke på att ångra eller förbättra sig.

Sen bör man även ta exemplet med att klippa fingrar av folk och fundera lite över det. Vilka människor klipper fingrar av folk? Är det något som "vem som helst" har gjort lite sådär helt apropå i tonåren, som ett fylleslagsmål på stan? Nej, det är det inte. Att klippa fingrar av folk gör bara de allra tyngsta kriminella. Maffiagrupper, organiserade ligor, utpressare. Människor som ÄR sin kriminalitet. Man "råkar" inte ha klippt fingret av någon. Att dessutom sitta och skryta om det än idag! Att njuta av vetskapen att den man klippte fingret av har lidit varje natt i tio år! Fattar ni inte vad min poäng är?

Jag trodde att han med sin tweet menade att han själv grät varje natt, men det är kanske jag som missuppfattat.
Citera
2012-12-15, 20:05
Medlem
Citat:

Nu ska du nog inte göda upp hans ego så mycket, jag har kollat upp lite runt skillt.
Han framställer sig som mer kriminell än vad han är/varit
Citera
2012-12-15, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidGorilla
Jag trodde att han med sin tweet menade att han själv grät varje natt, men det är kanske jag som missuppfattat.
Ja, det är du som har missuppfattat. Han menar vad grovt våld gör med den som utsätts för våldet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in