Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-07-26, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det vet du redan.

Nu far du medvetet med osanning. Vad som skulle skilja SvP mot NSF och NNS politiskt vill ingen svara på. Varför tror du?

Citat:
Kan den hittas på nätet? Jag har sökt men inte funnit någon NI-intervju med Höglund.

Den var nog bara i pappersutgåvan.

Citat:
Du får naturligtvis leva i din lilla bubbla där ND växer så det knakar men det ändrar inte det faktum att du uppenbarligen föraktar SvP vilket påverkar allt du skriver om partiet.

Jo, ett visst förakt mot politisk okunskap känner jag nog. Men det är för att jag är politiskt intresserad jag ställer politiska frågor, det gör jag om alla partier. Och att ND växer förnekar ju inte ens dina partikamrater så då kanske du inte heller skall göra det?

Citat:
Jag vet att han aldrig varit företrädare för ND (det har han inte varit för SvP heller oavsett vad din alkoholskadade hjärna inbillar sig) men det jag undrar är om han någonsin varit medlem.

Visst, lägg dig på den lägsta dagisnivå du kan hitta med påhittade personangrepp från sionister. Det visar bara er seriösitet. Jackson var aldrig medlem i ND som du inte begripit det, varför skulle ett nationalistiskt parti släppa in en antinationalist? Gör man det så är man ju inte seriös, eller?

Citat:
Om du syftar på Skillt, som inte är någon pundare, så är han inte en offentlig företrädare för partiet. Vem som helst med ett vettigt budskap får skriva artiklar på realisten.se och det styrks av att flera icke-medlemmar författat texter där. Med andra ord så bevisar inte hans artiklar på sidan att han är någon sorts företrädare för partiet. För övrigt har det inte väckts något åtal mot honom ännu för händelsen på kansliet.

Går man på narkotikapreparat får man leva med att ses som pundare, hur mycket du än ser upp till hans verksamhet. Och får man en officiell adress av en partitidning så är man de facto en företrädare. Enda orsaken till att inget åtal har väckts är ju att Marc inte vill ta striden öppet, det vet du - Skillt skryter ju öppet om misshandeln och det gör honom till en väldigt intressant företrädare. Våld för sakens skull antar jag.

Citat:
Menar du nu att jag har med RL att göra eller det parti jag är medlem i? Gällande det förstnämnda så har jag ingenting med honom att göra och är inte intresserad av det heller. Angående partiet så finns det inget officiellt samarbete mellan SvP och RL, inte heller är RL medlem i partiet.

Det är möjligt att han formellt inte är medlem ännu men du känner till hans närhet till SvP minst lika bra som mig. Eller tar ni avstånd från honom nu?
Citera
2012-07-26, 10:05
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligochmysig
Nu far du medvetet med osanning. Vad som skulle skilja SvP mot NSF och NNS politiskt vill ingen svara på. Varför tror du?

Det kan bero på att du är benägen att ta reda på det själv.

Citat:
att ND växer förnekar ju inte ens dina partikamrater så då kanske du inte heller skall göra det?

Vilka partikamrater?

Citat:
påhittade personangrepp från sionister.

Utveckla?

Citat:
Går man på narkotikapreparat får man leva med att ses som pundare, hur mycket du än ser upp till hans verksamhet. Och får man en officiell adress av en partitidning så är man de facto en företrädare. Enda orsaken till att inget åtal har väckts är ju att Marc inte vill ta striden öppet, det vet du - Skillt skryter ju öppet om misshandeln och det gör honom till en väldigt intressant företrädare. Våld för sakens skull antar jag.

Så du sitter alltså och påstår att Skillt brukar narkotika? Gällande Realisten så är det ingen partitidning så du kan därmed lägga ner ditt struntprat om att han är en företrädare.

Citat:
Det är möjligt att han formellt inte är medlem ännu men du känner till hans närhet till SvP minst lika bra som mig. Eller tar ni avstånd från honom nu?

Jag är ingen officiell företrädare så jag kan enbart ge dig min personliga uppfattning och min uppfattning är att RL inte är en person som folk bör ta på allvar.
Citera
2012-07-26, 12:02
Medlem
Citat:
Flashbacks största skvallerkärring och lögnare lever fortfarande, det var tråkigt att få bekräftat

Lögnare?

Du får gärna peka på vad jag skrivit som är lögner
Citera
2012-07-26, 14:27
Bannlyst
Citat:
Det kan bero på att du är benägen att ta reda på det själv.
Beror tystnaden på att jag ställer frågan, alltså benägen att ta reda på det? Det var ju också ett svar.

Citat:
Vilka partikamrater?

Daniel och Jörgen denna gång.

Citat:
Utveckla?

Ditt barnsliga personangrepp kom ju direkt från en sionistisk antinationalist, det är ett intressant sätt att tilltala en nationalist på.

Citat:
Så du sitter alltså och påstår att Skillt brukar narkotika? Gällande Realisten så är det ingen partitidning så du kan därmed lägga ner ditt struntprat om att han är en företrädare.

Det är själv som sagt att han använt dopingpreparat, jag har dock inte sett något skäl att inte tro på det. Jag noterar att du inte nämner hans våld och hot alls. Vidare äga Realisten av SvP enligt deras hemsida, så deras företrädare får ses som SvP:s företrädare i mina ögon. Men menar du att du inte vill ha honom som en sådan?

Citat:
Jag är ingen officiell företrädare så jag kan enbart ge dig min personliga uppfattning och min uppfattning är att RL inte är en person som folk bör ta på allvar.

Bra hållning, borde gälla ännu flera. Han blogg förstör för mer seriösa människor.
Citera
2012-07-26, 14:45
Medlem
Citat:
Det är själv som sagt att han använt dopingpreparat, jag har dock inte sett något skäl att inte tro på det. Jag noterar att du inte nämner hans våld och hot alls. Vidare äga Realisten av SvP enligt deras hemsida, så deras företrädare får ses som SvP:s företrädare i mina ögon. Men menar du att du inte vill ha honom som en sådan?

Så vitt jag vet är dopingpreparat och narkotika två olika saker, både i medicinsk mening och juridisk.
Citera
2012-07-26, 16:09
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Vidare äga Realisten av SvP enligt deras hemsida, så deras företrädare får ses som SvP:s företrädare i mina ögon.

Rent trams. Johan Björnsson har skrivit artiklar på sidan och han är inte medlem i SvP men ändå blir han per automatik en företrädare för partiet enligt din logik. Tramsigt som sagt.

Citat:
Men menar du att du inte vill ha honom som en sådan?

Nej, det menar jag inte.
Citera
2012-07-26, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidGorilla
Så vitt jag vet är dopingpreparat och narkotika två olika saker, både i medicinsk mening och juridisk.

Jag trodde all doping var narkotikaklassat men det gällde tydligen bara vissa preparat. Sakfel av mig alltså då jag inte har en aning om vad Skillt har använt och det var inte meningen att sprida lögner om honom.
Citera
2012-07-26, 16:20
Bannlyst
Citat:
Det visar också att man tar in vem som helst.
Medlemskapet i SVP är som sagt numer öppet för allmänheten, alla vita européer med svenskt medborgarskap kan bli medlemmar i partiet.

Kan vi sluta upp med det debila fyllesvamlet nu ett tag tror ni? Ni förstår ju tråden med ert tråkiga skitpratande för böfvelen.
Det här är alltså ingen tråd där man tjafsar med medlemmar i SvP för att man tycker att det är roligt, är det uppfattat?
Citera
2012-07-26, 16:21
Bannlyst
Citat:
Rent trams. Johan Björnsson har skrivit artiklar på sidan och han är inte medlem i SvP men ändå blir han per automatik en företrädare för partiet enligt din logik. Tramsigt som sagt.

Jag vet inte om han har en officiell adress, men har han det så är han en företrädare i mina ögon.

Citat:
Nej, det menar jag inte.

Så han skulle vara/är en bra företrädare då?
Citera
2012-07-26, 16:25
Bannlyst
Citat:
Jag vet inte om han har en officiell adress, men har han det så är han en företrädare i mina ögon.
Betyder det att du är en officiell företrädare för Nationaldemokraterna eftersom du skriver för NI, och ska vi i så fall bemöta dig som en sådan? Ska dina bittra fylleinlägg här på Flashback räknas som officiella uttalanden från Nationaldemokraterna?
Citera
2012-07-26, 16:27
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Så han skulle vara/är en bra företrädare då?

Om han någonsin blir en företrädare så skulle han nog sköta det jättebra. Men allvarligt talat börjar din fixering vid Skillt bli tröttsam och jag tänker inte diskutera honom mer. Ställ frågor om partiet i sig och dess politik istället.
Citera
2012-07-28, 21:47
Medlem
Hej!

Då jag inte har kollat igenom alla 100 sidor så finns det en risk att någon kan ha postat liknande frågor. Jag har sökt men hittar inga sådana poster...

Anser ni att varje svensk bör ha rättigheten att äga vapen?
Vad har ni för syn på självförsvar i allmänhet men med vapen i synnerhet? Är stand your ground-lagen något ni anser vara bra och applicerbart i Sverige?

Hur ser ni på möjligheten att subventionera eller på annat sett förenkla möjligheterna till självförsörjning på el? Jag tänker främst på solpaneler och mindre vindkraftverk.

I partiprogrammet står det att ni vill ha en allmän värnplikt. Tycker ni att det vore en bra idé att låta värnpliktiga hjälpa till i den offentliga sektorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in