Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det vet du redan.
Nu far du medvetet med osanning. Vad som skulle skilja SvP mot NSF och NNS politiskt vill ingen svara på. Varför tror du?
Citat:
Kan den hittas på nätet? Jag har sökt men inte funnit någon NI-intervju med Höglund.
Den var nog bara i pappersutgåvan.
Citat:
Du får naturligtvis leva i din lilla bubbla där ND växer så det knakar men det ändrar inte det faktum att du uppenbarligen föraktar SvP vilket påverkar allt du skriver om partiet.
Jo, ett visst förakt mot politisk okunskap känner jag nog. Men det är för att jag är politiskt intresserad jag ställer politiska frågor, det gör jag om alla partier. Och att ND växer förnekar ju inte ens dina partikamrater så då kanske du inte heller skall göra det?
Citat:
Jag vet att han aldrig varit företrädare för ND (det har han inte varit för SvP heller oavsett vad din alkoholskadade hjärna inbillar sig) men det jag undrar är om han någonsin varit medlem.
Visst, lägg dig på den lägsta dagisnivå du kan hitta med påhittade personangrepp från sionister. Det visar bara er seriösitet. Jackson var aldrig medlem i ND som du inte begripit det, varför skulle ett nationalistiskt parti släppa in en antinationalist? Gör man det så är man ju inte seriös, eller?
Citat:
Om du syftar på Skillt, som inte är någon pundare, så är han inte en offentlig företrädare för partiet. Vem som helst med ett vettigt budskap får skriva artiklar på realisten.se och det styrks av att flera icke-medlemmar författat texter där. Med andra ord så bevisar inte hans artiklar på sidan att han är någon sorts företrädare för partiet. För övrigt har det inte väckts något åtal mot honom ännu för händelsen på kansliet.
Går man på narkotikapreparat får man leva med att ses som pundare, hur mycket du än ser upp till hans verksamhet. Och får man en officiell adress av en partitidning så är man de facto en företrädare. Enda orsaken till att inget åtal har väckts är ju att Marc inte vill ta striden öppet, det vet du - Skillt skryter ju öppet om misshandeln och det gör honom till en väldigt intressant företrädare. Våld för sakens skull antar jag.
Citat:
Menar du nu att jag har med RL att göra eller det parti jag är medlem i? Gällande det förstnämnda så har jag ingenting med honom att göra och är inte intresserad av det heller. Angående partiet så finns det inget officiellt samarbete mellan SvP och RL, inte heller är RL medlem i partiet.
Det är möjligt att han formellt inte är medlem ännu men du känner till hans närhet till SvP minst lika bra som mig. Eller tar ni avstånd från honom nu?