Flashback bygger pepparkakshus!
2012-12-24, 21:23
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Hejsan!
Idag dög ett problem upp jag inte haft tidigare. Har försökt starta om datorn och spelet flera gånger men det hjälper inte. När jag spelar så växlas jag ut från helskärm på datorn till skrivbordet hela tiden, trycker på spelet igen, och växlas tillbaka till skrivbordet igen efter någon minut.
Vet någon vad problemet kan vara?
Citera
2012-12-24, 22:09
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0ckybalb0a555
Hejsan!
Idag dög ett problem upp jag inte haft tidigare. Har försökt starta om datorn och spelet flera gånger men det hjälper inte. När jag spelar så växlas jag ut från helskärm på datorn till skrivbordet hela tiden, trycker på spelet igen, och växlas tillbaka till skrivbordet igen efter någon minut.
Vet någon vad problemet kan vara?

Det kan vara för att du har din mobil som laddas via usb och inte har valt "Enbart ladda" / "Diskenhet" "synch", eller rent ut av din mobiltelefons mjukvara som mest troligt installerades då du stoppade in telefonen i datorn för första gången.

Svårt att veta exakt då du beskriver problemet så knapphändigt men det är min gissning för så gör min telefon då jag kopplar in den.

Kolla om du kör några andra program i bakgrunden t.ex antivirus eller nåt.
Kommer det fram en dialogruta då spelet går till windows? Råkar du komma åt Windowsknappen eller nån annan specialknapp medans du spelar?
Citera
2012-12-25, 01:52
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Det kan vara för att du har din mobil som laddas via usb och inte har valt "Enbart ladda" / "Diskenhet" "synch", eller rent ut av din mobiltelefons mjukvara som mest troligt installerades då du stoppade in telefonen i datorn för första gången.

Svårt att veta exakt då du beskriver problemet så knapphändigt men det är min gissning för så gör min telefon då jag kopplar in den.

Kolla om du kör några andra program i bakgrunden t.ex antivirus eller nåt.
Kommer det fram en dialogruta då spelet går till windows? Råkar du komma åt Windowsknappen eller nån annan specialknapp medans du spelar?

Nej det var inget sånt faktiskt. Provade att dra ut musen, inga andra saker var anslutna via usb och fortfarande ingen skillnad. Kommer inte åt fel knappar när jag spelar heller. Aja det går väl över av sig självt någon vacker dag. Tack för du tog dig tid att svara! Go jul
Citera
2012-12-25, 02:15
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0ckybalb0a555
Nej det var inget sånt faktiskt. Provade att dra ut musen, inga andra saker var anslutna via usb och fortfarande ingen skillnad. Kommer inte åt fel knappar när jag spelar heller. Aja det går väl över av sig självt någon vacker dag. Tack för du tog dig tid att svara! Go jul

God Jul!

Har du kollat upp vad du har för grafikkortsdrivrutiner och uppdaterat dom och kollat så att du kör med samma skärmupplösning i windows som du kör i spelet t.ex? Det skulle kunna vara ett såntdär random fel som rent o-logiskt, som datorer faktiskt är, skulle kunna lösas med okonventionella metoder
Citera
2012-12-25, 10:57
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner —► Programvara - Windows

// Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem