2012-12-18, 22:36
Medlem
Flashbackuss avatar
Handlar snarare om vilken form brösten har, det avgör mycket.
Arnolds bröst ser fulare ut än snubben som står bredvid bara därför att hans bröst hänger neråt, vilket endast är en genetisk grej. Hade han haft normalformiga så hade det vara mer estetiskt tilltalande.
Citera
2012-12-18, 22:48
Medlem
Fris avatar
För att de gör att Arnold kan lyfta en bil bort från de fastklämda han älskar, medan Starke Adolf från cirkusen där inte kan göra detsamma (fast han ÄR ju så vacker...)
Citera
2012-12-18, 23:23
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
Det finns en gräns, när det inte blir snyggt. Den gränsen passeras med AAS.
Ööööh. Får man automatiskt fula bröst av aas?shiiiit asså
Citera
2012-12-19, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackus
Arnolds bröst ser fulare ut än snubben som står bredvid bara därför att hans bröst hänger neråt, vilket endast är en genetisk grej. Hade han haft normalformiga så hade det vara mer estetiskt tilltalande.
Men men.. Det är ju precis det som gör Arnolds bröst till brösten av en grekisk gud..
Citera
2012-12-19, 11:01
Medlem
pezrulezhaakons avatar
ZEUS. Har du dålig läsförståelse?
Citera
2012-12-19, 11:05
Medlem
Skabbtantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackus

Jag håller med. Vet en som tävlar i bänkpress och hans bröstmuskler är så löjligt runda och "buliga" att de kan jämföras med en röv egentligen. Resten av kroppen är inte speciellt tränad heller så det ser bara helt dumt ut.

Formen spelar roll, men finns där inga proportionellt stora bröstmuskler så finns det heller inga former. Har man också bara en stor bringa men ingenting runtomkring som kan "bära upp" det så är det heller inget snyggt.
Citera
2012-12-19, 15:50
Medlem
vasaduellers avatar
Stora tits gör en glad, i vilken form de än kommer i
Citera
2012-12-19, 16:25
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
ZEUS. Har du dålig läsförståelse?
antagligen!! säg vad du menar istället? o lite om varför man få fula bröst efter en aas kur? nyfiken!
Citera
2012-12-19, 16:30
Medlem
SiSeniors avatar
Arnolds dåliga ben fick honom aldrig att se riktigt proportionerlig ut, tyvärr. Jag tycker utan tvekan den äldre bilden är snyggast.
Citera
2012-12-19, 16:41
Medlem
Citat:
Det finns en gräns, när det inte blir snyggt. Den gränsen passeras med AAS.
Synd att du har sådan ignorant åsikt kring AAS, när du verkar väldigt påläst i övrigt.

Vart ligger din gräns? Att den "passeras med AAS" säger absolut ingenting, det finns folk som är stora som hus som preppar och folk som är tanigare än mig som gör det likaså. Med det sagt finns det också folk som är brutalt stora utan att ha varit nära en tablett eller spruta hela sitt liv. Det är alltså inget bra mått på hur stora bröstmuskler man har.

På TS fråga skulle jag nog svara att den äldre bilden, fast med större bröstmuskler, skulle vara något jag eftersträvar. Däremot tycker jag också att BB-kroppar är fascinerande, men inget jag strävar efter själv.
Citera
2012-12-19, 17:28
Medlem
TiltRages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
antagligen!! säg vad du menar istället? o lite om varför man få fula bröst efter en aas kur? nyfiken!

Som jag uppfattade det så menar han att gränsen för när bröstmusklerna blir "för stora" inte kan passeras om man är ren, utan enbart om man tar AAS en tid. Kan inte tänka mig att han menar att bröstmusklerna börjar se ut som skit så fort man tagit sitt första stick.
Citera
2012-12-19, 17:57
Medlem
pezrulezhaakons avatar
ZEUS.

TiltRage fattade vad jag skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem