2012-12-18, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Kan någon förklara vad det är som händer? Vem är det som råkar illa ut? Personerna bakom denna instagram eller tjejer som hängs ut som horor? Om det är tjejerna, varför råkar de illa ut? Skulle uppskatta om någon kunde förklara alltihop.
En ung tjej med bosnisk bakgrund skapar ett konto på instagram (igår) och uppmanar folk att skicka in skvaller om vilka som är de största "orrarna" i Göteborg (horor).

Hundratals sluter upp med sina berättelser om olika "orrar". Då bestämmer sig skaparen av det här instagramkontot att publicera allt skvaller offentligt. Det vill säga, lägga ut namn och bild på de som har skvallrat också.

Vilket resulterar i att hundratals elever beger sig till plusgymnasiet för att utkräva hämnd från sidans skapare (den unga bosniska tjejen). Tjejen ska tydligen finnas gömd någonstans innuti skolan. Rykten gör också gällande att man slåss med varandra inom pöbeln för att upprätta sin, sin systers eller sin kompis heder.
Citera
2012-12-18, 14:07
Medlem
Hahahaha, rätt åt hororna, otrogna fittor ock skit. Helt rätt att hänga ut fanskapen
Citera
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectkirby
Stämmer påståendet hade jag tagit det med min syster. Stämmer det inte hade jag skitigt blanka fan i det, för vem bryr sig ärligt talat?

Tror du din syrra skulle må bra av att hängas ut som någon som "haft trekant, sugit av kukar, största horan" och vad det nu stod på den där facebooksidan. Hade blivit förbannad jag i alla fall för att syrran skulle förmodligen må piss om någon hittade på sån skit.

edit: och då menar jag inte att ta till våld, men är väl inte konstigt om folk reagerar.
Senast redigerad av wonderland 2012-12-18 kl. 14:10.
Citera
Medlem
Oldberrys avatar
http://veetle.com/index.php/listing/index/entertainment#5043af580aa77/e6e75de628806942c5b2996c7514edf1

Är ingen livestream...
Citera
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewBodhum
Är det inte underbart med mångkultur. In med kravallpolis och vattenkanoner för fan. Varför vill de spöa henne som startade kontot? Det är väl de som bidragit med bilder och kommentarer som ska få skit i så fall. På ett sätt är man lite skadeglad, tänk vad upprörda alla "brushur" är när deras systrar hängs ut som slampor. Det här bevisar ju verkligen att deras kultur inte går ihop med våran.

-Aboo vad säger du om min syrra yao?

Samtidigt väldigt tragiskt att det händer i Sverige.

Vad har att bli uthängd som hora på instagram med mångkultur att göra?

Rasister blir ju kränkta och upprörda när de ser en lucia på tv....
Citera
Medlem
Zappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGreapz
Tror ordet "orre" kommer från denna videon. Så skyll inte allt på invandrarna. http://www.youtube.com/watch?v=gZz3tYd_yNg

I början av 2000 när jag gick högstadiet i västerort så betydde "orre" helt enkelt "svenne"
Citera
Medlem
Wajis avatar
Tittar på bilder och filmer men är ytterst osäker. Är vi fortfarande i sverige eller vad är det frågan om?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Jag vet. Sverige gillar lösaktighet, horeri och bögeri. För den delen behöver inte blatten acceptera att dennes anhöriga och närstående drabbas. Vad är det du inte fattar? Självklart har de berörda all rätt att bli upprörda, något annat vore vansinne. Hur hade du själv reagerat om din 12-årige lillasyster hängdes ut som kuksugande hora? Nu vet jag att detta uppmuntras i svenska familjer, men ändå.
Hade givetvis blivit jävligt förbannad om en släkting hängs ut, dock mest på idioterna som hänger ut henne. Sedan hade jag inte utgått från att det är sant bara för att någon idiot sprider rykten. Men om det vore sant, ja då skulle jag ta ett rejällt snack med henne. Men vem gynnas av detta kaos?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Snälla rassesvin, det är lika stor andel svenskar som invandrare som håller på.

Källa på det?
Uppenbarligen har du varken sett bilder eller filmer från händelserna där man tydligt ser att de är en övervägande majoritet invandrare.

Gå och lägg dig igen din efterblivna mytoman.
Citera
Medlem
Diabates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Tyvärr. Orre kommer från orospu, persiska och betyder hora. Så nog är invandrarna att skylla, allt.

Orospu är INTE ett persiskt ord, min sambo är iranier och hon pratar flytande persiska så hon borde veta.
Citera
2012-12-18, 14:08
Medlem
MandarinSallads avatar
Mina svenskar det här är Sverige idag och värre blir det. Dessa underraser till människor är en pest som sprider sig över vårt land i allt snabbare takt.
Citera
2012-12-18, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly
Hahahaha, rätt åt hororna, otrogna fittor ock skit. Helt rätt att hänga ut fanskapen
Skämtar du? Tror knappt hälften av det som stod på kontot var sant. Inte fan hänger man ut sina vänner så. Och dessutom är man ingen "hora" bara för att man har haft sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in