2012-12-19, 16:48
Medlem
MrSkargards avatar
Om Alexander C agerat tipsare lär han snart få besök av allt annat än fridfulla blattehorder. Kan inte polisen "göra en Hannes Westberg" igen? Det vore mumma
Citera
2012-12-19, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Kan du citera hans status? Kan inte se den.

"Anoshirvan Anosh Sheytan Parvazi
för ungefär en timme sedan via mobil
Jävla äckliga skitungar!!!
Några jävla ungjävlar började slå TV4-teamet och sparka ner deras kamera!
När jag går emellan får jag höra 'Varför skyddar du Svennarna?'
JAG SKÄMS!!! Era jävla snorungar!!
Mina föräldrar kom hit för att slippa all tyranni, diktatur och allt våld!!! Åk tillbaka från den skiten ni kom ifrån om ni vill ha krig! Dumma ouppfostrade skitungar!!

Hade jag vart en vit blåögd man som sa detta hade jag vart rasist
!"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbsan11
Helvete vad förbannad man blir på dessa snorungar. Inga firmor som kan gå ihop i Göteborgstrakten på fredag och bara banka vett i idioterna?
Det skall nog gå att ordnas!
Citera
Medlem
Saxat från ett tidigare inlägg från Gabriellas blogg:

"Hej bloggen! Igår så va ja med Patricia Oana och geronimo först så va Måns med oss men eftersom han hade gjort en sak så tog polisen han...

Sen efter de va de några tjejer som ville slå mej men vi palla ite bråk just då. Ja e inte feg de e ite de utan ja hatar bara att bråka. "

Pantade stackare.
Citera
Medlem
Bonkabonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbsan11
Helvete vad förbannad man blir på dessa snorungar. Inga firmor som kan gå ihop i Göteborgstrakten på fredag och bara banka vett i idioterna?
Det kommer bli fina och respekterade samhällsmedborgare av dessa när dom växer upp.

Hur mycket är man medveten om att det man gör är brottsligt? Antar att merparten tycker att detta var jävligt livat, tills dess man blir gripen och får en anmälan efter sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongofil
"...klockan 14 kom uppgifter om att en mindre grupp försökte tända eld på en svensk flagga."

Fan vad förbannad jag blir! Polisen borde avlägsna hela horden enligt PL13 hela jävla vägen hem till grottan i kurdistan...

Det bekräftar bara det jag "yrat" om tidigare. Att kränkningarna inte var själva huvudsaken till upploppet utan bara en skenanledning för att få skapa kaos. Blattarna måste ut detta börjar gå över styr. Våra världar kan inte dela husrum och det bevisar sig gång på gång dagligen. Elda upp en svensk flagga i Sverige? Vad har det med kränkta småtjejer att göra? Hur är Sverige ett dåligt land när de kan komma hit på förljugna historier och leva flott utan att bidra det minsta? Dumma jävla svartingar. Tror min hund är smartare än de flesta araber faktiskt.
Citera
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Skulle detta hända om det var en skola med svenska elever? Som det verkar på bilder från händelsen och vad jag fått i uppfattning i denna tråd så är det en invandrar- tät skola.

Dessa kulturberikare tar med sig kriget hit och äter upp oss skattebetalares pengar.
Som grädden på moset är dom ju mer rasister än vad vi svenskar är, tyvärr kan man ju bara vara rasist åt ett håll, och öppnar man munnen åt dessa är man per automatik rasist, de drar på sig "offerkoftan" och drar ned sig i djupaste skyddet för att dessa har slut på superlativ.

Inget nytt, dock ökar problemet både på gator och torg och rent ekonomiskt för Sveriges del.

Mvh

Skolan i sig är inte så invandrartät, men mobben som kommit dit går inte på skolan utan de kommer från Boskapsgården, Backa och Angered...
Citera
2012-12-19, 16:51
Medlem
Lilla-Peniss avatar
http://www.facebook.com/alexander.p.clevenpil

Blondinen som han prenumerar på är iallafall en av de tjejer som hängdes ut som hönsfågel i facebookgruppen igår. Möjligtvis även den andra tjejen.
Citera
2012-12-19, 16:51
Medlem
Kungenabous avatar
Någon som kan länka bloggen, där det står att jovana är syster med hon andra?
Citera
2012-12-19, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Skolan i sig är inte så invandrartät, men mobben som kommit dit går inte på skolan utan de kommer från Boskapsgården, Backa och Angered...

Då kan vi konstatera att dom gör allt för att få till uplopp, dom blir våta och kladdiga i byxorna av det. Och Boskapsgården, Backa, Angered är invandrar tätt? Vad är deras budskap, det verkar vara så mycket mer än bara den där händelsen. Är inte socialbidragen tillräckligt höga?
Citera
2012-12-19, 16:52
Medlem
denisehs avatar
Det delades ut flyers där de uppmanade en att komma och protestera imorgon.
Uppdaterar bild: http://i.imgur.com/lIWbi.png
Citera
2012-12-19, 16:53
Medlem
Waldschrats avatar
Nåt som har slagit mig när jag tittade på alla instagram-orre-bilder är vilka fruktansvärd fula ögonbryn alla fjortisar har, är det en modeideal som har etablerat sig bland unga tjejer?

Lägg till det överdrivna sminkandet och alla trashiga kläder så tänker man ju "slampa".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in