Citat:
Ursprungligen postat av Morrisson
Sa jag att alla flickor i videon och på bilderna är horor? Nej. Jag ser ner minst lika mycket på män som horar runt. Kön och ålder spelar ingen roll, en hora är en hora.
Fascinerande hur folk tar för givet att man är ful, oskuld och allt vad det nu är, bara för att man är emot det perverterade västerländska samhället. Jag antar att argumenten inte räcker till för vissa, utan man måste gå till "personangrepp", om man nu kan kalla gissningar och försök till förolämpningar för det. Och nu syftar jag inte på dig MadeOf.
Västerländska samhället är väl inte pervertat jämfört med samhällen med månggifte, flickor som gifts bort som minderåriga, dagliga våldtäkter osv? Skulle säga att man har en mycket friskare bild på sex till exempel här i Sverige. Sen får ju du tycka hur du vill, men enligt mig är hora en person som säljer sig för sexuella tjänster, inte någon som råkar tycka om sex.
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Var är Hemvärnet? Skulle vara läckert att se dem spärra av gatorna med sandsäckar och taggtråd för att sedan öppna eld mot pöbeln!
Vi borde verkligen utrusta hemvärnet för att handskas med sådana här situationer. Dialogpoliser räcker inte längre.
Det var ju ganska så onödigt med poliser där om de ändå inte gjorde något? Idiotiskt att försöka "lugna ner" ett hundratal ungdomar genom att prata med dem eller bara stå och titta.