2012-12-27, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbrunett
Kan väll berätta mer sen. Är mest rädd för att bli avslöjad.

Imorgon smäller det, vi ska vara hos mig. Kanske nämnt det redan. En sak som jag tänkt på är att jag inte vill att han ska sova över, dvs göra det vi ska göra, sen så sticker han. menmen. vet inte vad hans fru kommer tro om han kommer hem mitt i natten så får väll ta hänsyn till det.

Svar på någons kommentar om att han är fet/gråhårig/orakad : Han är inte fet, snarare vältränad och har en bra hållning. ingen antydan till ölmage. håret ser ut som george clooney. Han påminner ganska mycket om george clooney allmänt. Väldigt charmig... Fast nån gång har jag tänkt ''vad håller jag på med?'', det är naturligt.

Har svårt att se hela situationen i ett helhetsperspektiv. Blandade känslor. Jag gör det jag känner för och det jag känner för att jag vill ha honom. Men är det värt det..? Ska träffa honom imorgon, är nervös, men ändå självsäker. Får se vart det hela leder.

Skaffa en riktig relation istället. Gubben kommer såklart aldrig lämna sin fru för en fjortis utan intellekt, men han kommer att ha kvar dig som sin lilla knulldocka han kan leka med när frun inte duger
Citera
2012-12-27, 22:57
Medlem
ADHD-syndromets avatar
George clooney , sure baby! Antagligen en Leif GW persson på sin höjd i andras ögon . Ja håll käft om detta ingen jämnårig kille skulle vilja peta på dig ens med ett basebollsträ efter knullat en farfar .
Citera
2012-12-27, 23:40
Medlem
anonymbrunetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
George clooney , sure baby! Antagligen en Leif GW persson på sin höjd i andras ögon . Ja håll käft om detta ingen jämnårig kille skulle vilja peta på dig ens med ett basebollsträ efter knullat en farfar .

Varför tror ni att han är en gammal förfallen gubbe, och varför förnekar ni att han är charmig och ganska ungdomlig, har pondus och är allmänt tilltalande....? Har varit kär i honom förut som jag kanske har nämnt, då förstår ni väl att han befinner sig i toppskaran... Nåja, varför ska jag ens behöva försvara mig/han på flashback haha. Det är ändå bara jag som vet exakt hur det är.
Citera
2012-12-27, 23:46
Medlem
Du behöver inte förvara dig. Vi vet redan hur det är.

Om du anser att han ser ut som Clooney, då förstår vem som helst att han troligtvis är en 3-4:a, inte en 10:a som du anser.

Men det är bra, förstör gärna ditt liv! Vi andra sitter här med popcorn och njuter

Btw, tvagning är ett bra ord. Han är trots allt 60 bast....
Citera
2012-12-28, 09:35
Medlem
Citat:
Kan väll berätta mer sen. Är mest rädd för att bli avslöjad.

Jag hade väl mer tänkt mig en liten novell om vad ni gjorde med varandra, det är ju inget som outar dig
Citera
2012-12-28, 10:02
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plainvanilla
Jag hade väl mer tänkt mig en liten novell om vad ni gjorde med varandra, det är ju inget som outar dig
Jag vill också höra alla detaljer. Tills vidare gissar jag att det gick till ungefär så här: http://www.youtube.com/watch?v=vVpucprMgHs
Citera
2012-12-28, 11:51
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Varför tror ni att han är en gammal förfallen gubbe, och varför förnekar ni att han är charmig och ganska ungdomlig, har pondus och är allmänt tilltalande....? Har varit kär i honom förut som jag kanske har nämnt, då förstår ni väl att han befinner sig i toppskaran... Nåja, varför ska jag ens behöva försvara mig/han på flashback haha. Det är ändå bara jag som vet exakt hur det är.

Vad förväntar du dig? En tråd där du blir hyllad för att du knullar gifta män som kunde vara din farfar?
Ligg med vem du vill, men startar du en tråd om det på Flashback får du bestämt ta att alla inte delar din syn på din lilla "hobby".

Personligen hade jag aldrig (!) haft en relation med dig om jag vetat om att du knullat GILF's. Men å andra sidan tror jag att du har nån störning så du lär fortsätta med gubbsnusken så risken att du hittar en vettig relation är slim to none.

Och George Clooney? HAHAHA klart att gubbsnusket påminner om en av världens erkänt sexigaste män. Aboslut.
Citera
2012-12-28, 12:55
Medlem
Trakigtaliass avatar
Nyfikenhet, förbjudet osv. Jag har fantiserat om det, men i verkligheten är det nog mest rynkigt och jobbigt. Du kan få så mycket bättre som 18 åring. Bättre att låta det vara fantasi. Många saker jag gjorde som 18 åring ångrar jag nu...
Citera
2012-12-28, 17:00
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Relationsakuten /mod
Citera
2012-12-28, 17:32
Medlem
Aghartas avatar
Jag har lite svårt att förstå alla irrelevanta kommentarer i denna tråd. Många har kommenterat utseendet hos såväl TS som gubben. Vad spelar det för roll vad andra tycker? Om TS och gubben är attraherade av varandra kan de båda se ut som troll men ändå få en härlig upplevelse. Det som är relevant att diskutera här är att mannen är gift. Som jag ser det är han beredd att offra sitt äktenskap och då är det inte tillräckligt bra för att vara värt att bevara. Å andra sidan kan just ett sådant här äventyr vara kryddan som räddar äktenskapet och att han börjar ge frun bättre sex. Så jag säger bara, kör på.
Citera
2012-12-28, 17:35
Medlem
Har träffat så många 20-25åringar som har knullat med gifta 50-60 åringar när dom var yngre. Alltid samma snack om manlighet och pondus. Inte bara plågar det dom tjejerna än idag utan det kommer även plåga deras partner i framtiden om dom nu någonsin nämner det till någon annan igen. Jag tror med all säkerhet att det är en spännande och rolig erfarenhet för en nyhora men ha det i dina tankar att när du blir äldre så kommer du få bära det själv. Hur mycket attraktion du än må ha idag så finns det andra sätt att leva ut dina daddyissues och UG problem...

mvh
Citera
2012-12-28, 17:57
Medlem
anonymbrunetts avatar
Han ska komma till mig om ett par timmar. Måste hålla mig i balans. Blir väl nåt glas rött innan kanske.

Kan ni flytta tillbaka tråden till erotik och sexualitet? Handlar inte om bara mitt fall, utan allmänt om personer med stora åldersskillnader som ligger!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in