2012-11-29, 01:09
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsuacoloH
Eller så hittar du till närmaste akutpsyk.

Skojar du med mig? Om du anser dig veta "bättre" så varför lägger du energi på att bete dig som en p12a? Haha.

TS, det är en rätt rolig teori du har om att det skulle kunna vara en mast, men jag tvivlar på det.
Tur att du har tsuacoloh som mentor. Han verkar ivrig på att få hjälpa dig.
Citera
2012-11-29, 01:18
Medlem
tsuacoloHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Skojar du med mig? Om du anser dig veta "bättre" så varför lägger du energi på att bete dig som en p12a? Haha.

TS, det är en rätt rolig teori du har om att det skulle kunna vara en mast, men jag tvivlar på det.
Tur att du har tsuacoloh som mentor. Han verkar ivrig på att få hjälpa dig.
Anser mig veta bättre, och funderar över dumheten hos vissa människor. Det där är vilda fantasier man skulle funnit intressanta när man var just, som du så fint uttrycker det en ''p12a''.
Citera
2012-11-29, 07:25
Medlem
OppetSinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsuacoloH
Anser mig veta bättre, och funderar över dumheten hos vissa människor. Det där är vilda fantasier man skulle funnit intressanta när man var just, som du så fint uttrycker det en ''p12a''.

Vad är det du tycker du vet bättre? Varför skulle inte ett jättestor ståltorn kunna användas som sändarmast! Är det inte precis så det fungerar? Eller hur tycker du sändarmaster ser ut i din värld?
Låter i alla fall troligare än att pyramiderna är sändare som många tror, och de är ju av sten!
Citera
2012-11-29, 18:05
Medlem
HeyBePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OppetSinne
Vad är det som är så kul? Hur ser en sändare ut i din värld då??? Hur såg de ut för hundra (125) år sen, när eiffeltornet byggdes??
Om du inte har nåt att tillföra eller vill diskutera så kan du ju alltid pröva att vara tyst!!

Nej visst, om jag inte missminner mig så tror jag faktiskt att människan använde den till en radiomast eller något i början. Det var egentligen hela ditt inlägg som fick mig att börja skratta.
Det var inte meningen att jag ville göra dig sur. Förlåt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in