2012-11-29, 13:08
Medlem
TS: I övrigt håller jag med alla andra i tråden om att det helt enkelt är en smaksak och att du främst har haft otur, och inte vad jag vet talande för kvinnligheten i stort. Vi kör nog ganska mycket på "tit for tat", alltså att det inte kan begäras att vi får oralsex utan att ge detsamma - och vissa är till och med väldigt förtjusta i att ge! Sedan kan det som sagt finnas de som har något emot det också, men det är troligtvis inte personligt och bygger väl på någon iffy tidigare erfarenhet, eller brist på erfarenhet inom området överlag. Det är ju faktiskt inte mycket värre än att suga på sin egen tumme, så länge ni grabbs kan hålla igen lite och inte göra porrfilmsstuk av det hela (om det nu inte är detta som önskas av båda parterna förstås!).
Citera
2012-11-29, 13:13
Medlem
Folk kan ha kondylom utan att man vet det. Kondylom är inget man kan testa sig för då det är ett virus.

Vem fan vill ha vårtor i sin mun och på läpparna liksom?
Citera
2012-11-29, 14:37
Bannlyst
Dumpa henne och skaffa en vettig brud, kräver oralsex men ger inget tillbaka, nä sådana ego brudar går bort, dessutom hur kul kan hon va i sängen i övrigt.
Folk som är rädda för lukter och kroppsvätskor är alltid usla ligg.
Citera
2012-12-05, 18:32
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Beror ju på om killen är renlig eller ej...

Det låter onekligen väldigt märkligt. Hoppas du har samma krav om du ska gå ner på henne. Hon får linda in fittan i plastfolie.
Nej, den smakar fördjävligt även om den är nytvättad

Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Tvärt om vad tjejer tror så finns det de som gillar att suga, med sperma och allt!

Du får nog snacka med tjejen om det. Har aldrig varit med om det och om det hade kommit på tal så hade jag troligtvis sagt att då kan vi lika gärna skita i det. Både sexliv och samlevnad handlar om kompromisser, dock verkar det bara gälla när det är mannen som böjer sig.

Kvinnorna i tråden är ju eniga. "Ha kondom annars kan det fan vara. Respekt! Gränser!". Klart man hade gjort saker för sin partner i sängen även om man själv inte är så mycket för det. Partnerns njutning är min njutning.
Har inte sagt något annat
Citera
2012-12-05, 18:56
Medlem
woodwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spot-on
Eftersom vi haft sex utan kondom sedan länge är jag tveksam, dessutom sköter jag min hygien bra. Men innan du redigera din text så skrev du en bra inledning och jag tror nog det stämmer. Dags att krydda upp det. Tack för ditt svar!
Faktum är att man kan lukta trots att hygienen sköts. En killa jag var tillsammans med ett tag hade en kuk som ständigt luktade. Han kände det dock aldrig, men även I DUSCHEN luktade det så fort han drog bak förhuden. Detta tog bort mitt intresse för oralsex i alla fall... Tills nu då, hehe.
Citera
2012-12-06, 08:38
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Nej, den smakar fördjävligt även om den är nytvättad

Har inte sagt något annat

Du verkar dock ha bra koll på vad alla kvinnor tycker om ballens smak, och det var lite det jag siktade på.
Citera
2012-12-06, 08:40
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Du verkar dock ha bra koll på vad alla kvinnor tycker om ballens smak, och det var lite det jag siktade på.
Jag har koll på vad jag tycker om kukar
Citera
2012-12-06, 11:01
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Jag har koll på vad jag tycker om kukar

Givetvis, och det hade inte varit något konstigt om ni talat om ditt ex. Nu bara hävdar du att kuken smakar vidrigt även om den är ren och tvättad. Som sagt så är det inte du som bestämmer vad andra tjejer tycker om smak.

För att inte tala om att du pratar om en balle du inte kommit i kontakt med.
Senast redigerad av Farbror Fazer 2012-12-06 kl. 11:04.
Citera
2012-12-06, 11:18
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Givetvis, och det hade inte varit något konstigt om ni talat om ditt ex. Nu bara hävdar du att kuken smakar vidrigt även om den är ren och tvättad. Som sagt så är det inte du som bestämmer vad andra tjejer tycker om smak.

För att inte tala om att du pratar om en balle du inte kommit i kontakt med.
Jag har andra erfarenheter än av mitt ex, och den är att kukar smakar vidrigt, trots att den är nytvättad
Citera
2012-12-06, 23:20
Medlem
Citat:
Jag har andra erfarenheter än av mitt ex, och den är att kukar smakar vidrigt, trots att den är nytvättad

Suck. Än en gång, vi är inte intresserade av dina personliga preferenser, utan försöker argumentera i största allmänhet. Ren hud smakar generellt ingenting, men det finns säkert undantag. Check please?
Citera
2012-12-06, 23:23
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EG
Suck. Än en gång, vi är inte intresserade av dina personliga preferenser, utan försöker argumentera i största allmänhet. Ren hud smakar generellt ingenting, men det finns säkert undantag. Check please?
Om man bara är ute efter en och samma åsikt så ska man inte ta det på ett diskussionsforum.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in