Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-11-26, 19:33
Medlem
Det är så att jag har använt mig av Open Office ett bra tag nu men känner att det inte duger riktigt bra, skulle hellre vilja ha Microsoft Office.

Testade att ladda ner Microsoft Office, men det gick inte särskilt bra eftersom man tydligen behövde någon sorts product key på 25 symboler som jag inte vet vart jag kan få tag på.

Skulle vara jättebra om någon kunde länka en hemsida där man kan ladda ner Microsoft Office gratis, där man inte behöver den där nyckeln, eller en sida där man kan få tag på sånna nycklar?
2012-11-26, 19:35
Medlem
Du kan ju ladda ner en gratis provversion från microsoft, då har du den i 60 dagar. Finns vägar att ta sig förbi det sen, bara googla.
2012-11-26, 19:36
Medlem
Widilinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maaarijaaa
Det är så att jag har använt mig av Open Office ett bra tag nu men känner att det inte duger riktigt bra, skulle hellre vilja ha Microsoft Office.

Testade att ladda ner Microsoft Office, men det gick inte särskilt bra eftersom man tydligen behövde någon sorts product key på 25 symboler som jag inte vet vart jag kan få tag på.

Skulle vara jättebra om någon kunde länka en hemsida där man kan ladda ner Microsoft Office gratis, där man inte behöver den där nyckeln, eller en sida där man kan få tag på sånna nycklar?

Microsoft Office är inte gratis. Ska du kunna installera det så behöver du tanka ett crackat Office (2010?) från någon pirattorrent sida.
2012-11-26, 19:40
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maaarijaaa

Ställ frågorna i REQ-tråden som finns under fildelningsforumet.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in