2012-11-27, 01:40
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible
Haha åhh fast jag tror inte på att man någonsin kan bli fullkomlig, vi kan alltid bli bättre
Så sant.
Citera
2012-11-27, 01:47
Medlem
Om jag vore man skulle jag vara hemmaman.
Citera
2012-11-27, 02:14
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Om jag vore man skulle jag vara hemmaman.
Skulle du inte vilja känna smärtan vi känner då?
Citera
2012-11-27, 08:44
Bannlyst
Ja helt klart hade man testat grejerna först, en egen fitta, wow.
Sen när det är gjort så skulle jag vilja ge mig ut i världen, i arbetslivet mer specifikt, hur bemöts man som kvinna egentligen? Men eftersom jag nu också har fått alla gnällgener och liknande så skulle jag snabbt inse att vafan jag kommer ju inte bara få det där toppjobbet med 200lök i månaden bara för att jag är kvinna så då skulle jag bli feminist, skylla på patriarkala strukturer för nu är jag kvinna och har inget eget ansvar så jag köper istället hem all glass och choklad jag kan och bara tycker synd om mig själv för resten av livet.

Fan jag skulle ju bli som vilken kvinna som helst.
Citera
2012-11-27, 22:34
Medlem
MissionImpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Ja helt klart hade man testat grejerna först, en egen fitta, wow.
Sen när det är gjort så skulle jag vilja ge mig ut i världen, i arbetslivet mer specifikt, hur bemöts man som kvinna egentligen? Men eftersom jag nu också har fått alla gnällgener och liknande så skulle jag snabbt inse att vafan jag kommer ju inte bara få det där toppjobbet med 200lök i månaden bara för att jag är kvinna så då skulle jag bli feminist, skylla på patriarkala strukturer för nu är jag kvinna och har inget eget ansvar så jag köper istället hem all glass och choklad jag kan och bara tycker synd om mig själv för resten av livet.

Fan jag skulle ju bli som vilken kvinna som helst.

Du är rolig du

Vilken kvinna som helst, du drar oss alla verkligen över en o samma kam...

haha
Citera
2012-11-28, 02:21
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible
Men om du fick vara tjej för en dag ??? Vad skulle du göra

Samma sak som jag beskrev: isolera mig själv och bara vänta på att det går över. Hade väl varit lite tryggare att bara VETA att det ska gå över.

Som sagt: jag trivs att vara man. Är inte nyfiken alls på att "testa" hur det är att vara kvinna.
Citera
2012-11-28, 03:06
Medlem
MissionImpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Samma sak som jag beskrev: isolera mig själv och bara vänta på att det går över. Hade väl varit lite tryggare att bara VETA att det ska gå över.

Som sagt: jag trivs att vara man. Är inte nyfiken alls på att "testa" hur det är att vara kvinna.

Haha fast ganska skönt o höra en man som är trygg i sig själv haha

Fst ja det är klart, tänja på gränser är alltid kul
Citera
2012-11-28, 08:16
Medlem
Om jag blev en tjej skulle jag sitta framför spegeln och runka. Åtminstone ett tag i alla fall.
Citera
2012-12-06, 19:17
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zapporius
Om jag blev en tjej skulle jag sitta framför spegeln och runka. Åtminstone ett tag i alla fall.
Runka vem?
Citera
2012-12-06, 21:20
Medlem
Acid-Brains avatar
Om jag plötsligt omvandlades till kvinna, så hade jag först klätt mig riktigt slynigt och införskaffat ett par skor med sylvassa stilettklackar och sedan vandrat iväg till valfri nattklubb. Väl där skulle jag misshandla allt och alla, låta de "vita riddarna" bjuda mig på gratis drinkar hela kvällen för att mot småtimmarna slutligen raggla iväg till Fredriks avgiftsfria kvinnotaxi.
Citera
2012-12-06, 22:49
Medlem
hade nog kollat mig själv i spegeln hela dagen och lekt med mina bröst wow hade varit coolt..
Citera
2012-12-07, 21:55
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acid-Brain
Om jag plötsligt omvandlades till kvinna, så hade jag först klätt mig riktigt slynigt och införskaffat ett par skor med sylvassa stilettklackar och sedan vandrat iväg till valfri nattklubb. Väl där skulle jag misshandla allt och alla, låta de "vita riddarna" bjuda mig på gratis drinkar hela kvällen för att mot småtimmarna slutligen raggla iväg till Fredriks avgiftsfria kvinnotaxi.
Skulle även vara roligt att se nackdelarna med att vara kvinna också. Om det feministerna säger stämmer om att kvinnan är det ständiga offret.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in