2012-11-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nummer10011
Men varför har du det som ett tredje alternativ? Du har två kön och en åsikt.

Du pratar nämligen om "hen" som om det vore ett tredje kön, och därför antog jag att du menade hermafrodit.

Men visst, om vi ska applicera det på ditt scenario så blir svaret ganska självklart;
Om jag någon dag plötsligt skulle vakna upp med en åsikt så skulle jag antagligen propagera för den åsikten.

Det är ingen åsikt. Det är en vanföreställning, men visst. Jag satte en parentes (plus frågetecken) eftersom inte jag heller tyckte det riktigt passade in. Hade väl lite iden om något avkönat också. Ignorera gärna om det stör dig.
Citera
2012-11-23, 17:16
Medlem
MissionImpossibles avatar
Om jag blev man för en dag, utforska anatomin hehe ^^ runka, knulla och hm vara allmänt "manlig"
Gå på gym pröva min styrka, ragga på kvinnor.

EDIT En fråga: Varför shoppa? Det är inte alls kul.. Alla tjejer gillar det inte. Lite kul att er stereotyp för kvinnligt är att gilla o shoppa
Testa gå i högklackat i stället det är en utmaning haha
Citera
2012-11-23, 17:24
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible
Om jag blev man för en dag, utforska anatomin hehe ^^ runka, knulla och hm vara allmänt "manlig"
Gå på gym pröva min styrka, ragga på kvinnor.

EDIT En fråga: Varför shoppa? Det är inte alls kul.. Alla tjejer gillar det inte. Lite kul att er stereotyp för kvinnligt är att gilla o shoppa
Testa gå i högklackat i stället det är en utmaning haha
Eftersom du skulle få vara man för en dag.
Skulle du då vara beredd att ha sex med en prostituerad för att känna hur det känns att knulla som man?
För jag mennar, det handlar bara om en dag, som kille så får man det rätt så svårt att få ett knull på sån kort tid
Citera
2012-11-23, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Eftersom du skulle få vara man för en dag.
Skulle du då vara beredd att ha sex med en prostituerad för att känna hur det känns att knulla som man?
För jag mennar, det handlar bara om en dag, som kille så får man det rätt så svårt att få ett knull på sån kort tid

Haha jag känner väl tjejer som är singlar ^^ och som jag vet skulle ställa upp
Citera
2012-11-23, 17:40
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Vilket fusk.

Hade ju varit mer manligt sportsligt att försöka få i säng en helt okänd kvinna.
Citera
2012-11-23, 17:44
Medlem
Citat:

Kan tänka mig att du kommer att få en del PM nu.
Citera
2012-11-23, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Vilket fusk.

Hade ju varit mer manligt sportsligt att försöka få i säng en helt okänd kvinna.

Jag vet ju hur jag ska göra för att få en kvinna i säng jag känner ju mig själv.. ^^

Hur svårt skulle det kunna bli liksom.

Ni vet ju vad ni skulle göra/säga till en man för att få han i säng.. Vilket förvisso inte är så svårt haha vid närmare eftertanke.. Fan ni män är ganska lättfotade egentligen hahahaha

Oh fan kommer nog kunna få en bra kväll
Citera
2012-11-23, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Kan tänka mig att du kommer att få en del PM nu.

Haha jag känner ju mig själv med ^^ nej då det är inte som förr här inne faktiskt.. Har märkt skillnaden var med för många år sedan och så fort man yppade lite om att man gillade sex kom det 10 PM idag kommer det knappast något, men det är med ganska skönt haha
Citera
2012-11-24, 01:45
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Första initiala tanke/känsla hade nog varit panik. Hade sen försökt sansa mig och hoppas innerligt på att det går över, och isolerat mig själv i ett par dagar med den förhoppningen.

Hade jag sen upptäckt att jag fortfarande är en kvinna och att det inte kommer gå över så hade jag förmodligen tagit livet av mig.

Jag må gilla kvinnor, men jag vill inte vara en. Jag är hemsk bekväm med att vara en man och vill så förbli.
Citera
2012-11-24, 10:38
Medlem
Applesins avatar
Om det vore för en dag så hade jag nog testat alla "fördelar" med att vara man, men inget mer än så nog. Kanske gå ut och få hem sig någon vilket inte borde vara allt för svårt då jag känner mig så pass väl och kan tänka mig vad jag eller andra skulle gå med på.
Citera
2012-11-24, 11:43
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applesin
Om det vore för en dag så hade jag nog testat alla "fördelar" med att vara man, men inget mer än så nog. Kanske gå ut och få hem sig någon vilket inte borde vara allt för svårt då jag känner mig så pass väl och kan tänka mig vad jag eller andra skulle gå med på.
Och hur skulle en sån uppraggning gå till?
Nej, jag är inte desperat efter tips, jag är gift
Det är bara intressant att ni tjejer här i tråden säger att "Ja men nu är jag ju tjej så jag vet exakt vad som skulle gå hem på krogen och vad jag skulle säga"

Jag tror att ni överskattar er själva vid omförvandlingen till män
Citera
2012-11-24, 18:29
Medlem
Whitewidow1s avatar
Jag skulle varit en transvestit/flata givetvis och känt att jag är född med fel kön. Denna bitterhet, att vara "man" psykologiskt men kvinna till ytan skulle nog lett mig till en tidig död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in