Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-22, 23:10
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Vi har fått tillökning med ännu en tekniker och den har energi som en duracellkanin så allt det positiva beror delvis på detta.
Inte att förglömma zzpac och självklart måste det underlätta om de båda kan hjälpas åt.
Citera
2012-11-22, 23:35
Bannlyst
Får jag fråga hur du sett dom osynliga förändringarna?
Citera
2012-11-22, 23:41
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Det här är någon slags ironi va?

admin5
Citera
2012-11-22, 23:49
Medlem
Lodjurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5

admin5

Några exempel på bra saker:
Användarna kan se sina varningar
Varningar kräver godkännande
Åtgärder för att hantera det växande FB
Bra dialoger, bra energi
mm.

Visst, det kanske pågår ett förbättringsarbete hela tiden, men mitt intryck har varit särskilt gott under några veckor/månader
Citera
2012-11-22, 23:50
Medlem
Facebooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackup
Får jag fråga hur du sett dom osynliga förändringarna?
Det går att uppleva förändringar också. T ex. om jag åker hem till dig och plockar ut all elektronik ur din dator kommer du att uppleva en förändring i prestandan även fast burken till synes ser helt oförändrad ut...

Instämmer med att FB är på väg upp igen efter en svacka, främst beroende på användarna, och att de nya förändringarna uppskattas.

Men FB upplevelsen kan aldrig bli som förr igen om inte "nya och heta ämnen inom samma kategori" dyker upp igen. Saknar tiden då man bara satt och klickade sig längre och längre ner i FBs avgrunder utan att egentligen veta vad man letade efter.
Nuförtiden blir det mest att man kollar heta ämnen och något mer innan man tröttnar på att sitta och komma på vad man kan tänkas vilja hitta.
Citera
2012-11-23, 00:15
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5

admin5
Tror inte det.

Håller med om det teflonpannan69 skriver i trådstarten, det har verkligen hänt grejer sen Kookamunga kom in i bilden. Inget ont om zzpac eller någon annan men Kookamunga verkar vara väldigt handlingskraftig.
Citera
2012-11-23, 00:29
Administrator
admins avatar
I korthet handlar det nog om att vi fått bättre rutiner och struktur. Vi har också fler tekniker än innan, vilket har påverkat mycket. Sedan tror jag att vi har blivit bättre på att avlasta varandra också, så att saker inte blir liggande.

Men trevligt att höra att ni uppskatar vårt arbete.

admin
Citera
2012-11-23, 00:43
Medlem
Sockerboats avatar
Vill också tacka för det jobb ni gör.

Citat:
Ursprungligen postat av Facebook
"nya och heta ämnen inom samma kategori"

Detta vore underbart att få se igen. Det var en av de bästa funktionerna någonsin på FB. Väldigt synd att det försvann.

Kookamunga, can you bring it back?
Citera
2012-11-23, 00:44
Medlem
Blev lite chockad först över den svarta banderollen. Men nu är den kanonfin och passar väldigt bra. Dock så önskar jag att det fanns en knappt till vänster också, så när man väl gått åt höger så kan man gå tillbaka.

Tack
Citera
2012-11-23, 02:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lodjuren
Tänkte på detsamma idag. Bra bemötande, lyhördhet, många nya idéer och genomförande

Kanske inte det bästa diskussionsinlägget (mitt), men jag kan ju förstärka och spinna vidare på somligt som teflonpannan69 skrev: En särskild satsning? Var kommer energin ifrån?

Tjack! Kookamunga har själv erkänt

Edit: På skämt, förstås.
Citera
2012-11-23, 04:24
Medlem
Hangurselfs avatar
Håller med TS! Bra jobbat
Citera
2012-11-23, 05:29
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facebook
Men FB upplevelsen kan aldrig bli som förr igen om inte "nya och heta ämnen inom samma kategori" dyker upp igen. Saknar tiden då man bara satt och klickade sig längre och längre ner i FBs avgrunder utan att egentligen veta vad man letade efter.
Nuförtiden blir det mest att man kollar heta ämnen och något mer innan man tröttnar på att sitta och komma på vad man kan tänkas vilja hitta.

Det löser jag genom att kolla på nya inlägg och där klicka sig neråt. Då får man en skön blandning av ämnen, många som man aldrig hade gått in på annars.

Nackdelen är väl att man missar trådar som är inaktiva och därigenom sällan dyker upp där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in