Citat:
Ursprungligen postat av
utan.att.stanna
Finns det något mer gta planlagt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Trajdarn
Inte vad de officiellt har gått ut med. Dock skulle det förvåna mig om de la ner serien
1 av dom ledande identiterna i utvecklingen av GTA (leslie benzies) genom åren jobbar inte längre där på rockstar sedan ganska nyligen. jag vet inte om de kanske e delvis därför GTA V har blivit skit (enligt mig som fattiglapp) på senaste, med väldigt mycket fokus på patchar och mikro-transaktioner. (mikro-transaktioner alienerar väl inte, men de ger ju en viss avsmak för dom fattigare människorna som spelar vilket är en ganska stor marknad ändå).
så man kan ju undra om det verkligen blir ett nytt GTA. själva så påstår rockstar att dom har många idéer.
hur som helst så har benzies påbörjat ett nytt projekt som liknar GTA. här håller han hus:
https://twitter.com/everywhere_game
svårt o säga ifall de blir lika bra de spelet iomed att han ej jobbar med sina föregående 2 polare. de va den trion som låg bakom hela framgångssagan som e GTA.
helt värt att skriva upp sig på deras mejling-lista tycker jag iallafall för att kolla var någonstans det projektet kommer leda och om det blir något bra. han har redan blivit intervjuad av polygon.