2012-11-20, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av contractorian
Vilket rekord är det? Trodde bara han hade Gerd Mullers kvar att jaga.

25 mål i internationella matcher under 2012 har han nu, det är tangerat rekord från 1909, rätt sjukt att ingen annan spelare tagit det under 113 år av fotboll.
2012-11-20, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
25 mål i internationella matcher under 2012 har han nu, det är tangerat rekord från 1909, rätt sjukt att ingen annan spelare tagit det under 113 år av fotboll.

Fler spelade matcher?
2012-11-20, 19:00
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Är det inte inbördes möte som räknas i Champions League? I så fall måste väl Valencia vara klara för slutspel om nu Bate torskar?

Givetvis har du rätt, inbördes möten och i dem har Valencia 7-2. Läs rad två i trådstarten för er andra.
2012-11-20, 19:02
Medlem
"Räcker med kryss mellan Valencia och Bayern. Kommer de stå och titta?"

Man vill väl vinna gruppen?
2012-11-20, 19:03
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
"Räcker med kryss mellan Valencia och Bayern. Kommer de stå och titta?"

Man vill väl vinna gruppen?
Det tror jag bägge lagen vill för att undvika en antagligen svårare gruppetta.
2012-11-20, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Blir nog 0-0 eller 1-1 om resultatet i Vitryssland står sig, 0-2 till Lille i halvtid. Jag gillar att fransmännen slåss för att komma på EL-plats.

Dock vilar de i princip hela sin första elva, Lille.
2012-11-20, 19:05
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Du får ha i åtanke också att det är på konstgräs och ett nollgradigt Ryssland. Det är frost på planen.

Planen är inte så kall. Nu vet jag inte hur konstgräsen är i Ryssland men i Sverige brukar det vara rätt behaglig att spela på konstgräs i minusgrader då det är värmeslingor under mattan.

S.Moskvas målvakt är ju klappkass. Han har sämre fötter än en fotlös uteliggare och är verkligen seg i sina rörelser. Synd att det står 0-3, Moskva tycker jag faktiskt har skapat bättre lägen
2012-11-20, 19:07
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Planen är inte så kall. Nu vet jag inte hur konstgräsen är i Ryssland men i Sverige brukar det vara rätt behaglig att spela på konstgräs i minusgrader då det är värmeslingor under mattan.

S.Moskvas målvakt är ju klappkass. Han har sämre fötter än en fotlös uteliggare och är verkligen seg i sina rörelser. Synd att det står 0-3, Moskva tycker jag faktiskt har skapat bättre lägen

Sa dock på min sky stream att det var frost och det såg ut som det glänste på planen också. Fast i för sig så låter det logiskt att det är inlagda slingor.

Han är faktiskt katastrof ingen av hans bollar kommer i närheten av halvplanen. Ja det har haft 3 bra lägen men spelmässigt är dem helt borta.
2012-11-20, 19:08
Medlem
contractorians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan

Det var somfan, tack. Hoppas han spräcker det redan i kväll då.
2012-11-20, 19:10
Medlem
Moskva öppnar relativt bra. Två halvdana chanser har de skapat.
2012-11-20, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Sa dock på min sky stream att det var frost och det såg ut som det glänste på planen också. Fast i för sig så låter det logiskt att det är inlagda slingor.

Han är faktiskt katastrof ingen av hans bollar kommer i närheten av halvplanen. Ja det har haft 3 bra lägen men spelmässigt är dem helt borta.

Haha, har ni sett hans utsparkar? 3-4 på raken åkte ut mot hans egna tränare som hoppade upp och började skrika något vid ett tillfället .
2012-11-20, 19:11
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haser
Dock vilar de i princip hela sin första elva, Lille.

Andra elvan är klart bättre än det ruffiga/bensparkande och i försvarspel ännu sämre första uppställningen under europaspelet. Såg första elvan "levande" förra omgången och sämre lag har jag aldrig sett på CL nivå. Detta gäng verkar klokare, eller så har tränaren tänkt fotboll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in