2012-11-20, 20:11
Medlem
cyberkalles avatar
Fan vad kul och spännande matchen mellan Juventus-Chelsea kommer bli, det blir att försöka se på den matchen samtidigt som Bayernmatchen.
2012-11-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haser
Niva expert på matchen? Måste nästan skippa United för att se den i så fall

Neej då, det blir Glenn sen när matchen drar igång
2012-11-20, 20:12
Medlem
Cisco9s avatar
Hur fungerar det med laguppställningarna i CL? Rapporterar man en "officiell" uppställning som man inte får ändra eller kan man rapportera vad som och sedan vid matchstart ställa upp med ett helt annat lag?
2012-11-20, 20:12
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheManWithNoName
Men United är mitt lag och kommer alltid att vara det. Tror du en Barca-supporter kolla på en annan match när han kan se Barca t.ex? Det kallas att hjärta för klubben

Självklart.
Jag kommer ha på Juventus - Chelsea på tvn och Unitedmatchen på datorn i ett hörn.. men fokusen kommer klart ligga på tvn.

Och jo, jag är Unitedfan.
2012-11-20, 20:16
Medlem
Mastodontishs avatar
Chelseas med 7 defensiva idag?? Ställer Juventus upp med 3-backslinje?
2012-11-20, 20:17
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contractorian
Absolut skulle jag det. Hade Barcelona varit klara gruppettor i dag och City-Real gått samtidigt hade jag valt den senare och tankat Barcamatchen för regniga timmar att slå ihjäl.

Spelar ingen roll när man är ett riktigt fan. Oavsett match, tävling, motstånd osv så kommer jag alltid kolla på mitt kära Manchester United (oavsett om matchen gäller CL-guld eller en träningsmatch.
2012-11-20, 20:19
Bannlyst
I Juventus är 7/11 spelare italienare medan i Chelsea är 2/11 engelsmän.

Det är därför engelska landslaget inte vinner något, de satsar inte på sina egna spelare och satsar inte på att utveckla engelska talanger. Det enda de gör är att använda rika ägare som köper in dyra utländska spelare.
2012-11-20, 20:19
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Chelseas med 7 defensiva idag?? Ställer Juventus upp med 3-backslinje?
Vilka är dessa 7?
2012-11-20, 20:21
Medlem
4522s avatar
Kallade Rit-Ola nyss Melo för spelskicklig?
2012-11-20, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
I Juventus är 7/11 spelare italienare medan i Chelsea är 2/11 engelsmän.

Det är därför engelska landslaget inte vinner något, de satsar inte på sina egna spelare och satsar inte på att utveckla engelska talanger. Det enda de gör är att använda rika ägare som köper in dyra utländska spelare.

Dra inte samma över en kam. Men detta är ett problem som det snackas mycket om i Chelsea.
2012-11-20, 20:23
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Så det blev Pizarro som kom att starta på topp för Bayern, annars så blir det som jag skrev.
Bägge Mario på bänken och man får hoppas att Mario Gomez får göra ett inhopp efter sin långa skada.

Badstuber börjar, hade du anat det? Du store van Buyten fan.

Gomez kommer in vid 75:e i bästa fall.

Kan förstå markeringen gentemot kroaten, typ för en historiker "Caesars fru", aldrig ens misstänka någon av klubben om dylikt. I mycket mer än de tyska fotbollsresultaten är Bayern München världens ledande klubb.
2012-11-20, 20:24
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Kallade Rit-Ola nyss Melo för spelskicklig?
Vi får anta att han menar poker. Bowling kanske.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in