2013-04-06, 09:39
Medlem
General.Snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OutOfIdeas
* TS vet inte vad han ska göra. När det gäller såna här brott så finns det inga gränser för vad en person får göra för att stoppa detta. Det enklaste är att kontakta polisen, skolans ledning eller sociala myndigheter. Överfall med alla möjliga medel är den svåra vägen. I vilket fall har han en skyldighet att ingripa med de medel som står till buds.

OM TS vill kan han kontakta mig via PM med detaljer om han inte vill ge dem här.
Håller med om att det inte finns några gränser men samtidigt vilka möjligheter har man egentligen? Givetvis varierar det från person till person t.ex. en vanlig 19-årig Svensk kille kanske inte har samma möjlighet att hämnas på ett stort kriminellt arabgäng som en HA-medlem. Om det våldtas 23 minderåriga svenska tjejer var dag i Sverige av MENA-blattar så förstår du hur stort problemet är. Vill du ha detaljer om blattar som våldtar svenska tjejer finns de ju gott om trådar med namn.
Citat:
Våldtäkter begågna av "barn" (under 18 år) har blivit åtta gånger fler sedan slutet av 1990-talet.

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=83&grupp=10974&artikel=54 92340
Du tycker man ska kontakta Polisen min erfarenhet av Polisen är att de är värdelösa och speciellt där GM är under 15. Även om de åker fast så släpps de fria ganska snabbt då de är så unga. Så vill man hämnas ska man hålla Polisen och myndigheter utanför. Tänker t.ex. på fallet i Tensta där små-blattarna nyligen släpptes ur häktet:
Citat:
TENSTA. Nordfront har tidigare rapporterat om en gruppvåldtäkt som skedde mot en 15-årig flicka i början av mars i år. Våldtäkten skedde i den invandrartäta förorten Tensta. Åtta personer greps misstänkta för dådet och sju av de misstänkta häktades sedan. Männen är nu släppta ur häktet men misstankarna mot dem kvarstår.

http://www.nordfront.se/alla-misstankta-for-gruppvaldtakten-i-tensta-ar-nu-slappta-ur-haktet.smr
Enda alternativet är då gerillakrigföring om man kan samla ihop ett gäng polare och sen slakta svinen. Men i så fall hur får man tag i tunga vapen osv i Sverige? Hur hade du själv gjort för att hämnas? Det finns ju ritningar på vapen på internet men det är väl ändå knappast lätt bygga själv sen ska man ha ammo.
Senast redigerad av General.Snus 2013-04-06 kl. 10:21.
Citera
2013-04-06, 10:28
Medlem
Hoylers avatar
Är de bara jag som har svårt att ta det här seriöst?

"Åh nej, jag vart våldtagen, men om jag anmäler mig kanske folk tror jag är rasist". kan ju omöjligt finnas en tjej som resonerar så. Och ännu värre är att du vet detta, men gör nada, medan du påpekar att någon borde göra något.

Och nej, det här är inget som händer regelbundet på svenska skolor.

Citat:
Ursprungligen postat av Hermod67
Försökte våldta 13-åring på skoltoaletten i Oxie

Tydligen en flicka som vågat anmäla dem. Nu lär hon troligen få ett helvete och tvingas byta skola m.m. när alla babbarna kommer jävlas för hon anmält vilket inte är tillåtet enligt Islam. Vad får de för straff för det här samhällstjänst i 2 veckor? Om en äldre svensk kille gjort samma sak hade det blivit 10 års fängelse.

Och du tror inte att en 15-åring som är dömd för våldtäkt, alt. våldtäktsförsök kommer ha de lite svårt i övrigt med saker och ting? Hans liv är slut, med all rätt.
Senast redigerad av Hoyler 2013-04-06 kl. 10:32.
Citera
2013-04-06, 10:39
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Och du tror inte att en 15-åring som är dömd för våldtäkt, alt. våldtäktsförsök kommer ha de lite svårt i övrigt med saker och ting? Hans liv är slut, med all rätt.

För en svensk som är dömd för våldtäkt ja, eller annan vit person. En arab som begår en våldtäkt får en ryggdunkning och en highfive och är självklart välkommen i sin familj.
Citera
2013-04-06, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Ja sånt här är tyvärr vanligt och utbrett i Sverige idag. Det förekommer förmodligen i alla områden och på alla skolor där det finns mer än ett fåtal blattar och negrer. Det är mycket vanligare än folk tror men det tystas generellt ner för att inte "underblåsa rasistiska stämningar". Det är inte ett nytt fenomen heller utan har förekommit i ganska många år vid det här laget.

Förstår inte varför man blondar blondiner när de står i kö efter att få suga blatte kuk? Det kanske har med att man vill visa sin överlägsenhet. Men som sagt blondiner är de lättaste brudarna att få i säng och de älskar invandrarkillar. Det är bara att dra till stan och besöka en nattclub eller ta en sväng på stan en lördagskväll så får man det bekräftat. Blondiner suger blattekuk i toaletter och i olika mröka utrymmen på cluben
Citera
2013-04-06, 11:31
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ska muslimernas rättigheter vara viktigare än svensk kultur där man respekterar jämlikhet och tjejer? Eller är det viktigare att man inte kränker muslimer?

Ja och ja muslimer kan aldrig göra fel, muslimer har även monopol på att vara kränkta. Gud nåde en vit man som är kränkt då använder han härskartekniker enligt feministerna.
Citera
2013-04-06, 11:57
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
För en svensk som är dömd för våldtäkt ja, eller annan vit person. En arab som begår en våldtäkt får en ryggdunkning och en highfive och är självklart välkommen i sin familj.

och? vem bryr sig om han fortfarande är omtyckt i sin familj? tror du arbetsgivare kommer ta hänsyn till det bland annat?
Citera
2013-04-06, 13:09
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Det är sånt här jag brukar skämta om. Men jag undrar om det är sant.

Varför skulle flickan gå till skolan om hon nu får problem? Hon kan ju lika gärna skolka. Varför berättar hon inget för föräldrarna?

Framförallt: varför skulle någon ställa upp på sex bara för att inte bli sedd som rasist? Att vara rasist är ju det normala. Vad är det för helvete som är värre än att bli våldtagen menar du??

Skulle tro att det började med en klassisk bjudning,sedan pallar inte bruden att ta sig ur skiten.
Citera
2013-04-06, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Skulle tro att det började med en klassisk bjudning,sedan pallar inte bruden att ta sig ur skiten.

"Det"? Tråden beskriver ett fenomen i det nya Sverige. Inte ett enskilt fall.
Citera
2013-04-06, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
och? vem bryr sig om han fortfarande är omtyckt i sin familj? tror du arbetsgivare kommer ta hänsyn till det bland annat?
Arbetsgivare? Mer än varannan invandrare går på soc, så arbetsgivare är det knappast tal om i många fall.
Citera
2013-04-06, 17:11
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
"Det"? Tråden beskriver ett fenomen i det nya Sverige. Inte ett enskilt fall.
Exakt!!
"Bjudning" är något nytt spännande blattekräken infört i Sverige.
Citera
2013-04-06, 17:54
Medlem
DrottningAfMalmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueCrypt
Vet en svensk 13-årig tjej som blir våldtagen regelbundet i skolan av arabgäng men är för rädd för anmäla och hon är rädd för då bli kallad rasist. Andra tjejer jag snackat med (som inte känner varandra) berättar liknande historier som händer på deras skolor. Oftast rör de sig om mycket unga tjejer i 12-15 års åldern och alla är för rädda för att våga anmäla och de ska bli ännu värre för dem då.

En tjej jag snackade med berättade om en av hennes kompisar som blev våldtagen av en arab-kille när hon skulle åka hem från en kompis. Hon var bara 13 år när de hände och när hon kom hem blev hon utskälld av sina föräldrar för hon gick ensam hem. Att de blir tafsade på är så vanligt att de tror att invandrare får lov att göra så då inte ens lärarna reagerar.

Tydligen är detta väldigt känsligt att kritisera araber. De ska ju ha rätt till sin kultur där kvinnan ska lyda och behaga mannen. De gör alltså som de vill med tjejerna. Varför reagerar ingen? En tjej sa att de blev lätt kallade rasister om de inte ville ha utländska killar och var tvungen ligga mer en neger/blatte/arab för visa de inte var rasister.

Ska muslimernas rättigheter vara viktigare än svensk kultur där man respekterar jämlikhet och tjejer? Eller är det viktigare att man inte kränker muslimer?
Jag är väldigt kritisk till om den bakgrundsinformation som trådskaparen delgiver oss är korrekt. Jag utgår från att den är fiktiv.

Om det mot förmodan skulle vara så att det är sant är det såklart mycket upprörande. Jag tycker trådskaparen borde ge information till media för att uppmärksamma fallet.

Vidare tycker jag att det är viktigt att man inte använder sig av en sådan terminologi som innebär att personer kan uppleva sig kränkta. Det är viktigt att man skapar ett sådant debattklimat som ger utrymme för samtliga. Öppna plattformar där alla känner sig inkluderade skapar sunda och givande diskussioner. Därför ber jag dig att inte använda dig av kränkande ord mot afrosvenskar.
Citera
2013-04-06, 19:29
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Det roliga är att många tror på den!

Nej, det roliga är att ni godhetsmarodörer tror att rasister tror på den. Jag tror inte att det finns någon som tror på historien. Rasister håller dock det för sannolikt att det skulle kunna hända, eftersom man inte litar på araber, afrikaner och andra folkgrupper som är grovt överrepresenterade inom brottsstatistik. Rasister må vara fördomsfulla, men det är ni godhetsmarodörer också. Rasister må vara destruktiva för samhället, men ni är självgoda hycklare. Man kan fråga sig om ni verkligen är så goda som ni vill framställa er som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in