Citat:
Ursprungligen postat av
divadude
Vad baserar du på att alla avskyr alla avsnitt och deltagare?
Är allt svart eller vitt i din värld?
Alltså dom senaste 20 sidorna har ju inte majoritet av positiva inlägg direkt, så det är väl inte så konstigt?
Man behöver inte tycka svart eller vitt, det räcker med att notera att majoriteten av inläggen innehåller en mer negativ framtoning än positiv.
Jag själv lyssnar inte dagligen utan när jag har brist på poddar och ärligt talat så märker jag väldigt lite skillnad på kvalitén idag kontra två år sen.
Det är en habil, mellanmjölks-podd. Ett brus i bakgrunden typ.
Jag tror att dom som lyssnar dagligen hittar mer saker att störa sig på just för att man lyssnar dagligen.
Det blir tröttsamt med repitioner av samtal, samma gäster (om än i rotation) och diverse andra detaljer som den inbitna lyssnaren hör.