2020-01-26, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Jag tyckte Robin var rolig till en början! Och gillade han, men tycker också det lyser igenom nån slags missunnsamhet hos honom. Och hans mål är att få va med i Tv4 eller något. Iaf bli känd. Så han har sjunkit en del i mina ögon (öron) senaste året.

Likadant med Thapper, tyckte han var skoj till en början, men verkar inte som han hade så mycket att komma med. Han är nog som en helt vanlig hockeykille! Ganska tom.

Och för att inte tjata för mycket om My, men tyckte hon var ett roligt tillskott när hon började va med.

Tomas Eriksson är en annan som jag aldrig blivit kompis med. Men han är ju inte med så ofta. Likaså Daniel Sanchez, han känns så jävlar off varje gång han är med. :P

Som sagt gillar jag AMK väldigt mycket och stänger aldrig av ett avsnitt pga nån gäst, men det är några som man stör sig på mer än andra.

Instämmer angående Robin Berglund. Extremt missgynnsam mot alla killar som är lite mer framgångsrik än sig själv (vilket är ett gäng) som inte tillhör hans innersta krets. Älskar att slänga sig med ordet douchig. Pratar ofta skit om personer men när han väl är med i samma podd som dem så är han hur trevlig som helst (t.ex. Kringlan och Nemo Heden)

Men vad gör Robin till en bra feminist då? Varje gång han får frågan vem han tycker är Sveriges roligaste så säger han alltid någon ny okänd tjej och att han låtsas älska damfotboll
Citera
2020-01-26, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo
+1 på den.

Men det är ju inte en nyhet att flashback-folket är konservativa sexistrasister ^^.

Det är en nyhet för mig att man kan sätta alla på Flashback i samma fack. Om någon hårddragning ska göras så är det väl mer ett liberalt forum än konservativt.

Oerhört tråkigt argument som endast används i den här tråden... Alla som inte tycker som jag är incels och sexisister......

Edit: Skönt att fler tar rygg på att Robin "jag har skit på hen men det tar vi i paus" Berglund är tvåansiktad.
Senast redigerad av egenvilja 2020-01-26 kl. 18:31.
Citera
2020-01-26, 22:28
Medlem
Finns ingenting tråkigare än när de tittar på klipp
Citera
2020-01-28, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Finns ingenting tråkigare än när de tittar på klipp

Albin Olsson: (på överdriven göteborska) Iiiiiingentiiiiing alls? Inteee ens om de tittar på färg som torkar? Följt av ett flabb åt sin egna förträfflighet.
Citera
2020-01-28, 18:00
Medlem
Någon annan som minns tiderna när de gjorde slarvsylta och drev med improfolket? Det var tider det....
Citera
2020-01-28, 23:36
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonko
Är det bara jag som reagerat på att dom gick ut på en låt av Ultima Thule i början av veckan?

Det har de gjort förut med, minns dock inte om det var på AMK-tiden, men i det fallet hade de pratat om något innan som hängde ihop, i detta fall slö-lyssnade jag bara lite, så jag kanske missade ifall det fanns något samband med vad de pratade om innan?
Citera
2020-01-29, 14:49
Medlem
B. Mystics avatar
Gud vad skitnödig Tina Bergerus är. Börja dilla om kulturell appropriering angående Robert Downey Jr's roll i Tropic Thunder. Och att säga att den är tramsig. Visar ju bara att hon inte förstått filmen överhuvudtaget

Elinor rolig som vanligt. Isak likaså.
Citera
2020-01-29, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B. Mystic
Gud vad skitnödig Tina Bergerus är. Börja dilla om kulturell appropriering angående Robert Downey Jr's roll i Tropic Thunder. Och att säga att den är tramsig. Visar ju bara att hon inte förstått filmen överhuvudtaget

Elinor rolig som vanligt. Isak likaså.

Än värre när My tycker det borde finnas fler kvinnliga roller i gudfadern...

Isak var ovanligt rolig, har dock svårt för överklassfolk som låtsas vara underklass och hålla på "baaaaaajen".
Citera
2020-01-29, 19:02
Medlem
Blir lite svårt att diskutera i denna tråden mer när du nyss uppmanade mig till självmord men men
Citera
2020-01-29, 21:51
Medlem
Run3s avatar
Lite träligt när Martin drar upp samma ämnen i olika avsnitt. Visst, gästerna har inte hört hans roliga historier. Men blir lite tröttsamt som lyssnare att få allt återupprepat.
Citera
2020-01-29, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Det har de gjort förut med, minns dock inte om det var på AMK-tiden, men i det fallet hade de pratat om något innan som hängde ihop, i detta fall slö-lyssnade jag bara lite, så jag kanske missade ifall det fanns något samband med vad de pratade om innan?

Lyssnade inte vidare aktivt men såg ingen uppenbar koppling som skulle förklara det.

Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja

Isak var ovanligt rolig, har dock svårt för överklassfolk som låtsas vara underklass och hålla på "baaaaaajen".

Hade Isak varit överklass hade han inte bott där han bor... Han bor i en hyresrätt på en av de lägst ansedda gatorna på Lidingö i ett område som har redigt skamfilat rykte bland lokalborna...
Citera
2020-01-30, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonko
Lyssnade inte vidare aktivt men såg ingen uppenbar koppling som skulle förklara det.

Hade Isak varit överklass hade han inte bott där han bor... Han bor i en hyresrätt på en av de lägst ansedda gatorna på Lidingö i ett område som har redigt skamfilat rykte bland lokalborna...

Hur bra rimmar Lidingö med arbetarklass tycker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in