Citat:
Jag tyckte Robin var rolig till en början! Och gillade han, men tycker också det lyser igenom nån slags missunnsamhet hos honom. Och hans mål är att få va med i Tv4 eller något. Iaf bli känd. Så han har sjunkit en del i mina ögon (öron) senaste året.
Likadant med Thapper, tyckte han var skoj till en början, men verkar inte som han hade så mycket att komma med. Han är nog som en helt vanlig hockeykille! Ganska tom.
Och för att inte tjata för mycket om My, men tyckte hon var ett roligt tillskott när hon började va med.
Tomas Eriksson är en annan som jag aldrig blivit kompis med. Men han är ju inte med så ofta. Likaså Daniel Sanchez, han känns så jävlar off varje gång han är med. :P
Som sagt gillar jag AMK väldigt mycket och stänger aldrig av ett avsnitt pga nån gäst, men det är några som man stör sig på mer än andra.
Likadant med Thapper, tyckte han var skoj till en början, men verkar inte som han hade så mycket att komma med. Han är nog som en helt vanlig hockeykille! Ganska tom.
Och för att inte tjata för mycket om My, men tyckte hon var ett roligt tillskott när hon började va med.
Tomas Eriksson är en annan som jag aldrig blivit kompis med. Men han är ju inte med så ofta. Likaså Daniel Sanchez, han känns så jävlar off varje gång han är med. :P
Som sagt gillar jag AMK väldigt mycket och stänger aldrig av ett avsnitt pga nån gäst, men det är några som man stör sig på mer än andra.

Instämmer angående Robin Berglund. Extremt missgynnsam mot alla killar som är lite mer framgångsrik än sig själv (vilket är ett gäng) som inte tillhör hans innersta krets. Älskar att slänga sig med ordet douchig. Pratar ofta skit om personer men när han väl är med i samma podd som dem så är han hur trevlig som helst (t.ex. Kringlan och Nemo Heden)
Men vad gör Robin till en bra feminist då? Varje gång han får frågan vem han tycker är Sveriges roligaste så säger han alltid någon ny okänd tjej och att han låtsas älska damfotboll