2019-12-12, 18:44
Medlem
Efter dagens lyssning, och hånet av thomas eriksson...Vilka djävla grisar Soneby o syrianskan som riggar uppesittarkvällen är!! Ingen som stod upp för honom! Är det inte en uppesittarkväll i amk;s namn? Varför är inte Eriksson självskriven i så fall??
Någon som alltid varit med att skapa innehåll, vecka ut o vecka in... gratis...
Brenning, (en favorit) fick tydligen ta till tårar för att få vara med också...
Va fan Martin, hade väl ändå inte varit så svårt o få in ett par av dina trognaste gäster??
O säg för helvete inte att du inte hade något med saken att göra!!
Citera
2019-12-12, 19:10
Medlem
Man kan tycka vad man vill om Thomas eriksson, eller någon annan som varit med hela tiden, som lojala gäster..helt gratis..Dom har i a f ställt upp... men uppesittarkvällen ska dom vara glada om dom får vara med på!! ..kan du komma in på tisdag kl 8.00 ändå?? (Jag gillar ju Thomas Eriksson, men hoppas ändå han tackar nej till amk hädanefter)...
Citera
2019-12-12, 19:51
Medlem
Man kan tycka vad man vill om Thomas eriksson, eller någon annan som varit med hela tiden, som lojala gäster..helt gratis..Dom har i a f ställt upp, o fått göra reklam... men uppesittarkvällen ska dom vara glada om dom får vara med på?? ..kan du komma in på tisdag kl 8.00 ändå?? (Jag gillar ju Thomas Eriksson, men hoppas ändå han tackar nej till amk hädanefter)... (Soneby är djäkla otäck människa! stoor hycklare!!)"kom till min studio som jag tigt ihop, o var med i min show som jag drar in 80-90 tusen kr på, i månaden!" ." Kommer dit varje morgon också, om jag inte råkat försova mig.."
..hoppas han, med den inkomsten, äntligen lyckats beta av sina skulder till kronofogden?
Citera
2019-12-12, 23:24
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raikf1
Efter dagens lyssning, och hånet av thomas eriksson...Vilka djävla grisar Soneby o syrianskan som riggar uppesittarkvällen är!! Ingen som stod upp för honom! Är det inte en uppesittarkväll i amk;s namn? Varför är inte Eriksson självskriven i så fall??
Någon som alltid varit med att skapa innehåll, vecka ut o vecka in... gratis...
Brenning, (en favorit) fick tydligen ta till tårar för att få vara med också...
Va fan Martin, hade väl ändå inte varit så svårt o få in ett par av dina trognaste gäster??
O säg för helvete inte att du inte hade något med saken att göra!
!
Tycker också att det är väldigt dålig stil av Martin att inte ta något personligt ansvar. Skyller bara ifrån sig på någon annan lallare över vilka som blivit bjudna. Och samtidigt har han ingen lust att göra något åt det. Det skiner ju så igenom att han inte vill ha de berörda där. Jag menar, hade det varit en person som han gillar som inte blivit bjuden hade ju Martin haft all makt att bjuda in personen trots det. Man kan ju hoppas att folk hoppar av eller börjar komma sent i protest för hur svinigt Martin beter sig.
Citera
2019-12-13, 12:35
Medlem
LemPicas avatar
Den här livesändningen, är den endast för patreons?
Citera
2019-12-13, 16:53
Medlem
Kewks avatar
När börjar livesändningen? Ställer samtidigt samma fråga som skribenten ovan,endast för patreon?
Citera
2019-12-13, 18:50
Medlem
yooiis avatar
Thomas Eriksson kom till studion iklädd som en tomte.

En annan Thomas Eriksson, Orup, var också med en stund.
Citera
2019-12-13, 19:25
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii

Du kan inte tänka dej att svara på frågan i inläggen ovanför ditt?
Citera
2019-12-13, 19:27
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Du kan inte tänka dej att svara på frågan i inläggen ovanför ditt?
Streamas på Mixlr.
Citera
2019-12-13, 19:30
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Streamas på Mixlr.

Tack 👍
Hittade precis att dom sänder via Facebook också (med bild).
Citera
2019-12-14, 01:11
Medlem
st33rs avatar
Citat:

Så det var ett lur detta med att han inte var inbjuden ?
Citera
2019-12-14, 09:09
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Så det var ett lur detta med att han inte var inbjuden ?
Har tidigare tolkat det som att det var ett uselt och för långt taget skämt tidigare men har inte lyssnat på det avsnitt som det refereras till ovan här då flashbackkänslor revs upp på ett så här i efterhand rätt roligt sätt.
Senast redigerad av yooii 2019-12-14 kl. 09:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in