Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-11-16, 21:17
Medlem
asjobbigt, varför?? Har nån länkat till barnporr igen eller? Den borde hamna i papperskorgen annars
Citera
2012-11-17, 00:44
Medlem
senaps avatar
Följde själv tråden med stort intresse i går och såg fram emot att se hur det artat sig i kväll. Istället möts man av ett felmeddelande. Mycket snopet

Har även jag svårt att förstå varför denna tråd plockades bort. Tyckte underlaget var klanderfritt, och såvida inte diskussionen urartade totalt under dagen så hölls det nästan sällsynt god ton.
Citera
2012-11-17, 09:22
Medlem
Jag PM:ade kaiser chief (moderator) igår och frågade varför den var borta, men jag har inte fått något svar. Den låg i integration och invandring, men borde kanske legat under politik. Men då flyttar man väl bara den....

Ja ja, får se om jag får svar...
Citera
2012-11-17, 11:47
Bannlyst
Ja, det här kräver ju en förklaring.
Citera
2012-11-17, 12:54
Medlem
Spyrrans avatar
Nu vet jag inte varför just denna tråd raderades.

Men om principen är att man bara raderar trådar om de innehåller regelbrott, borde inte fler trådar raderas då? Jag vet inte hur många trådstarter som innehåller något regelbrott som slängs i papperskorgen. Men man ser det ofta om det handlar om 0.02, 0.03 och 0.04. Dvs felplacerade trådar, tramstrådar och korspostningar. Ibland någon enstaka 0.01 (missvisande/dålig rubrik). Är det då bara 1.xx-regelbrott som gör att trådarna raderas?
Citera
2012-11-17, 15:58
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyrran
Nu vet jag inte varför just denna tråd raderades.

Men om principen är att man bara raderar trådar om de innehåller regelbrott, borde inte fler trådar raderas då? Jag vet inte hur många trådstarter som innehåller något regelbrott som slängs i papperskorgen. Men man ser det ofta om det handlar om 0.02, 0.03 och 0.04. Dvs felplacerade trådar, tramstrådar och korspostningar. Ibland någon enstaka 0.01 (missvisande/dålig rubrik). Är det då bara 1.xx-regelbrott som gör att trådarna raderas?
Nej, det kan bero på om TS fick varning eller om den bara PKades.
När man ger varning på ett inlägg som är en trådstart så raderas tråden automagiskt och det är inte alltid man tar sig tiden att återställa och papperskorga, vi får låta den vara raderad så av tidsbesparings-skäl låter många dem vara det.
Citera
2012-11-17, 16:49
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Generellt sett så är det i princip bara trådar där trådstarten innehåller ett regelbrott som ska raderas, alla andra trådar som inte håller måttet ska hamna i Papperskorgen.

Yepp, och med en förklaring till varför den flyttades till papperskorgen.

Vad som har hänt här vet jag inte men vi bör ju ge lite tid så att berörda hinner sätta sig in i fallet och svara. En gissning är att det helt enkelt är en miss efter utdelande av varning.
Citera
2012-11-19, 09:32
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Yepp, och med en förklaring till varför den flyttades till papperskorgen.

Vad som har hänt här vet jag inte men vi bör ju ge lite tid så att berörda hinner sätta sig in i fallet och svara. En gissning är att det helt enkelt är en miss efter utdelande av varning.
Så är det. En miss efter utdelande av varning. Ämnet är nu återställt.
/Siegfrid
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in