Citat:
Ursprungligen postat av
Fujoshi
Om du menar en kändis så säger jag Michael Jackson. Varför vill en människa se ut så?
Den mest objektivt fulaste personen var en man jag såg på bussen en gång. Han hade flottigt, okammat hår, skitiga kläder, skitiga glasögon, ansiktet fullt med akne och halva tanduppsättningen saknades. Han stank av piss också. Han satt och pratade i mobiltelefonen, med vad jag förmodar var hans flickvän, och försökte övertyga henne att han inte hade varit otrogen. Så någon kvinna (kanske två?) tyckte han var vacker iallafall.
p.s Jag tjuvlyssnade inte på hans samtal, han pratade så högt att hela bussen kunde höra.
Vill och vill... vad skulle du själv ha gjort om du fick Vitiligo och blev fläckig som en Dalmatiner? I övrigt hade han väldigt fina ansiktsdrag, stark, dominant och manlig käke, stora vackra ögon, etc. Näsan blev dessutom snyggare efter första operationen.
Men OnT: Fulaste för mig är Mona Sahlin. Hon har liksom som ett konstant hånleende med hela sitt ansikte som aldrig tar slut. Jävla äckliga människa. Sen har vi en gnällkärring på mitt jobb, hon är som en gigantisk padda i ansiktet, ful, äcklig och är alltid den som sprider skvaller. Jag vill reformera hela hennes tandrad varje gång hon öppnar käften.