2015-12-19, 05:01
Medlem
Anark89s avatar
http://imgur.com/tk0n3qg Den här människan. mister johannes. Ökänd för att tro att han är en vacker grabb. i verkligheten ser han mycket värre ut. Påminner väldigt mycket om Sloth från goonies.
Citera
2015-12-19, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zartaza
Shelley Duvall.

We have a winner!
Fattar inte hur hon kunde göra 50 filmer.

På senare tid har jag börjat tycka Kirsten Dunst är där också. Hon har en form på huvud och anletsdrag som liknar ett smält bowlingklot.

Vincent Schiavelli är inget utvik direkt.
Citera
2015-12-19, 06:08
Medlem
lockouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anark89
http://imgur.com/tk0n3qg Den här människan. mister johannes. Ökänd för att tro att han är en vacker grabb. i verkligheten ser han mycket värre ut. Påminner väldigt mycket om Sloth från goonies.

Haha han kan fan inte ha det lätt här i livet
Citera
2015-12-19, 06:21
Medlem
Det var nog en kärring jag träffade när jag var 18 och hon 48. Pinnsmala ben och armar, stor mage, hängig bred röv, hängpattar, plufsiga kinder och helt grått könshår som växte ut på benen, upp på magen och mot anus.
Citera
2015-12-19, 12:38
Medlem
Fujoshis avatar
Om du menar en kändis så säger jag Michael Jackson. Varför vill en människa se ut så?

Den mest objektivt fulaste personen var en man jag såg på bussen en gång. Han hade flottigt, okammat hår, skitiga kläder, skitiga glasögon, ansiktet fullt med akne och halva tanduppsättningen saknades. Han stank av piss också. Han satt och pratade i mobiltelefonen, med vad jag förmodar var hans flickvän, och försökte övertyga henne att han inte hade varit otrogen. Så någon kvinna (kanske två?) tyckte han var vacker iallafall.
p.s Jag tjuvlyssnade inte på hans samtal, han pratade så högt att hela bussen kunde höra.
Citera
2015-12-19, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fujoshi
Om du menar en kändis så säger jag Michael Jackson. Varför vill en människa se ut så?

Den mest objektivt fulaste personen var en man jag såg på bussen en gång. Han hade flottigt, okammat hår, skitiga kläder, skitiga glasögon, ansiktet fullt med akne och halva tanduppsättningen saknades. Han stank av piss också. Han satt och pratade i mobiltelefonen, med vad jag förmodar var hans flickvän, och försökte övertyga henne att han inte hade varit otrogen. Så någon kvinna (kanske två?) tyckte han var vacker iallafall.
p.s Jag tjuvlyssnade inte på hans samtal, han pratade så högt att hela bussen kunde höra.

Vill och vill... vad skulle du själv ha gjort om du fick Vitiligo och blev fläckig som en Dalmatiner? I övrigt hade han väldigt fina ansiktsdrag, stark, dominant och manlig käke, stora vackra ögon, etc. Näsan blev dessutom snyggare efter första operationen.

Men OnT: Fulaste för mig är Mona Sahlin. Hon har liksom som ett konstant hånleende med hela sitt ansikte som aldrig tar slut. Jävla äckliga människa. Sen har vi en gnällkärring på mitt jobb, hon är som en gigantisk padda i ansiktet, ful, äcklig och är alltid den som sprider skvaller. Jag vill reformera hela hennes tandrad varje gång hon öppnar käften.
Citera
2015-12-19, 19:29
Medlem
Fyrtioplussarens avatar
Åsa Domeij.
Citera
2015-12-19, 19:37
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlanko
Vill och vill... vad skulle du själv ha gjort om du fick Vitiligo och blev fläckig som en Dalmatiner? I övrigt hade han väldigt fina ansiktsdrag, stark, dominant och manlig käke, stora vackra ögon, etc. Näsan blev dessutom snyggare efter första operationen.

Men OnT: Fulaste för mig är Mona Sahlin. Hon har liksom som ett konstant hånleende med hela sitt ansikte som aldrig tar slut. Jävla äckliga människa. Sen har vi en gnällkärring på mitt jobb, hon är som en gigantisk padda i ansiktet, ful, äcklig och är alltid den som sprider skvaller. Jag vill reformera hela hennes tandrad varje gång hon öppnar käften.

Mona Sahlin är verkligen en ful djävel!

Dock förvånar det inte mig att det ryktas att Olof "hål som hål" Palme knullade henne, jag hade nog gjort det själv om hon var 18!
http://www.svenskbladet.se/uploaded_images/mona-knullbar440x300.jpg

http://www.aftonbladet.se/wendela/article11096073.ab

Om jag skulle välja det fulaste folkslaget så är det semiter, folk från Mellanöstern, ser ut som troll eller orcher för mig, men klart att det finns snygga exemplar av dom, men ytterst sällsynt.
Citera
2015-12-19, 20:03
Bannlyst
Det fulaste jag har sett är blonda kvinnor utan smink.......helvete vad fult. Ser ut som spöken
Citera
2015-12-19, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Det fulaste jag har sett är blonda kvinnor utan smink.......helvete vad fult. Ser ut som spöken

Här måste jag nog hålla med dig. De ser för jävliga ut!

Edit: Detta ger dig dock inte rätt att rasblanda
Citera
2015-12-19, 20:11
Medlem
4598gj45s avatar
Maggie Gyllenhaal.

Det är ju fan brott mot mänskligheten att ha henne i en film.
Citera
2015-12-19, 20:19
Medlem
PlanetCaravans avatar
Skådisen Jacob Reynolds som är med i filmen Gummo!

Inte speciellt vacker:
http://cache3.asset-cache.net/gc/74498970-actor-jacob-reynolds-from-the-film-loren-cass-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=X7WJLa88Cweo9 HktRLaNXp0pbN85zD%2BNezcjD5mYEXXar9puKbjwVNaimn%2F Y1yO0a9ULgA0WHmLcgxQhGc2B7w%3D%3D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in