2012-11-17, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelGreen
Antar att det är en blatte som är GM.

Självklart. Och bara i var 50nde brott så skriver dom ut etnicitet, för det är i så stor omfattning det är någon svensk som begår ett brott haha.
Citera
2012-11-17, 19:48
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icekube
För att bryta upp en pågående misshandel behöver nog vare sig en lärare eller annan vara rädd för åtal så länge som inte det utövade våldet överstiger det våld som är nödvändigt.
Jo, tyvärr är det så. Det har inträffat flera fall där lärare dessutom blivit avskedade när de ingripit, eller försvarat sig själva.
Citera
2012-11-19, 15:08
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Jahopp,
tid har gått.

Någon som har hört någon faktiskt -fakta- om GM eller hur fortsatt undersökning har gått?

Är novis inom polisarbetet men så kallade FUP:ar brukar ju figurera och det är väl inget tvivel om att anmälan har skett och åtal kommer väckas?
Citera
2012-11-22, 13:15
Medlem
Hungaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Det låter som ett ganska äckligt badhus. Därför känner jag mig nödd att fråga: Varför har du varit där och badat så mycket om det är så vidrigt?
Har redan svarat på detta innan till humdi. Upprepar:
Citat:
Dom flesta som växt upp i Malmö har varit där då det var ett populärt familjebad en gång i tiden. Dessutom har Aq-va-kul varit det enda seriösare badet i Malmö om man ska utöva simsport...
Citera
2012-11-22, 15:36
Medlem
AfroSaharahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
Jag kan inte förneka att tanken redan finns i mitt huvud. Men fan, att verkligen misshandla någon så jävla hårt verkar ju vara planerat eller liknande?

låter samma i mina öron va var motivet lixom övervåld dessutom
Citera
2012-11-22, 17:14
Medlem
EmmaKlaras avatar
Jag läste någonstans när detta var aktuellt att de två killarna som slogs var bröder.

Och att killen som blivit misshandlad hade ropat glåpord efter bröderna och deras familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in