Citat:
Ursprungligen postat av KebabKungen
Till Paschendale: Om du har några funderingar kring huruvida Mats tycker att du är jobbig om du skickar många mail - så kan jag garantera dig När jag sa till Mats efter spelningen i Stockholm att jag skulle skriva till dem snart på deras mailadress eftersom jag hade lite frågor av olika slag - så svarade han med en väldigt entusiastisk och tillmötesgående stämma något i stil med att "Om du undrar över något så är det bara att maila" och "Vi svarar på allt!"
Det märktes för övrigt på Mats att han tyckte att det var grymt kul när han förstod att jag var ett "hardcore-fans" - så jag kan lova att han bara tycker att det är roligt om man visar sitt intresse för bandet genom att skicka mail.
Däremot så kan jag inte svara på din fråga hur många mail Mats får per dag - men du kan ju alltid skicka iväg ett mail till honom och fråga...
Det märktes för övrigt på Mats att han tyckte att det var grymt kul när han förstod att jag var ett "hardcore-fans" - så jag kan lova att han bara tycker att det är roligt om man visar sitt intresse för bandet genom att skicka mail.
Däremot så kan jag inte svara på din fråga hur många mail Mats får per dag - men du kan ju alltid skicka iväg ett mail till honom och fråga...

Jo, jag hörde det innan spelningen i Stockholm, att Mats sa det till nån. Jag tycker det är otroligt schysst av Mats att svara på alla mail. När de kom till Tantogården skakade jag hand och sa vad jag hette, och att jag hade skickat några mail till honom. "Jasså det är du?" sa han då. Det var ju kul faktiskt att han kände igen namnet. Han frågade mig även efter konserten: "Jaha, vad tyckte du?"
Jävligt schyssta killar båda två, när jag frågade Mats om jag fick ta ett kort med honom, så ropade han till sig Håkan så han också skulle vara med. Var ju även jävligt roligt att se hur glada barnen blev när Håkan visade sig för första gången. Sen tycker jag dock att Mats verkar vara lite för försiktig av sig. Jag frågade honom i mitt senaste mail ang. promotionen av förra plattan, men han skrev ungefär "vi ser mot framtiden med tillförsikt, eftersom vi just börjat igen". Det är lite synd faktiskt, för här har vi ju ett band som har potential att kränga skivor (om man tittar genom skivbolagens ögon, jag bryr mig inte så mycket, bara de klarar sig så att de kan fortsätta göra nya skivor). Mats meddelade även att turnén gått runt ekonomiskt, vilket jag tyckte var bra.
Det är bara att hoppas på att de inte bara spelar på 18-års-gräns-ställen, tror de skulle tappa publik på det också faktiskt eftersom det är mycket barnfamiljer som går och kollar. Också jag då
Kanske mailar Mats och meddelar mina önskemål
Jag tror Mats samtidigt inte vill att det ska gå "för bra" heller som förr, då han troligen är rädd att historien kan upprepa sig. Inte för att jag tror det men, men...