Typisk
Flashbackare, skitiga varselbyxor, varseljacka, keps felvänd röstar på Afs hatar invandrare utom dom på lokala pizzerian för dom är ju ok…
Har inget jobb lever på bidrag…..
Ofta oskuld
Jag har undrat samma sak, och även frågat tänkbara människor om de är flashbackare, men det blir alltid nej.
Så berättar jag att jag är en flitig skribent, då får jag alltid den där blicken och steget tillbaka.
Sökte på facebook och blev förvånad när det inte fanns någon "The typical flashbackaren"
Så jag tänkte att i denna tråden kunde vi komma med förslag som speglar den typiska flashbackanvändaren, sedan får någon gärna lägga upp det som facebooksida.
Bidrar med några själv.
-Allt under 30k netto är dåligt betalt.
-Går själv på bidrag
-Droger är inte farligt
-kom just ut från behandlingshem.
-MENA männsikor är bajs
-Hälsar artigt på busschaffören från Somalia
-Röstar självklart på SD och är öppen med det.
-Rensar internethistoriken efter ett besök på Avpixlat.se
Är inte bäst på det här, och har inte kollat jättemycket på de andra grupperna så förbättra gärna + kom med eget
Vikt: "93 kg muskler, 3 kg kuk, resten karisma"
Inkomst: "Mellan 80–120k/mån beroende på dagsform"
Har dejtat: 3 fotomodeller, en halv kändis och "en riktig kvinna från Polen som vet hur man steker fläsk"
IQ: 149 (egentestat på Facebook 2011)
Beskriver sig själv som “en blandning av Rambo, Jordan Peterson och farsan innan han stack”
Användarnamn i stil med “Sanningssablaren88” eller “KromSnusPatriot”
Har kallat någon för "statskramande nollIQ-sossefitta" före lunch – och sen rättat deras grammatik.
Känner till tre konspirationer för varje gång du hört någon nämna “Vaccin” eller “Elbil”.
Tror han är sista bastionen av kritiskt tänkande i landet.
När du sitter uppe mitt i natten när hederligt folk sover och lajvar utrikespolitiskt expert i Ukrainafrågan eller ekonomisk expert med allvetande kunskap om Trumps Tullar är bra eller dåligt. Bara för att dra några exempel.
Din expertis och kunskap, som enligt dig själv motsvarar en universitetsskolad professor kommer ifrån att du kan googla och sett flera 15 minuters videos på Youtube som avhandlar ämnet du är expert inom. Så som kriget i Ukraina eller hur världens ekonomi hänger ihop.
Ett exempel på denna typ av allvetande Flashbackare är trådar som postas i psykisk hälsa forumet. Där TS postar något om sina problem och då får mängder av svar om vad som är fel/vilken diagnos han har.
Man kan nog få en 15 olika diagnoser ifrån FB:s samlade psykiatriska och psykologiska kunskapselit. Minst. Kunskapen denna elit besitter kommer ifrån Google, Facebook, Youtube och klasskompisen Örjan som hade "Damp" i grundskolan.
När du skryter om hur oerhört smart du är, men skriver som om du vore 10 år gammal. Till råga på allt har du aldrig läst en bok för att det är "jäte jobbegt ru".