2012-11-19, 22:41
Medlem
.. frågar om hon tar den i tvåan
Citera
2012-11-19, 22:54
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zandalor
.. frågar om hon tar den i tvåan
Det här är rätt märkligt, för det frågar man ju aldrig. Man bara pressar in den.
Du vet att du är, etc.....

Skrivbordet på skärmen har alltid femton flikar på chrome. Tolv är olika fb-trådar.
Citera
2012-11-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBMinchia
Det här är rätt märkligt, för det frågar man ju aldrig. Man bara pressar in den.
Du vet att du är, etc.....

Skrivbordet på skärmen har alltid femton flikar på chrome. Tolv är olika fb-trådar.
Det där är någonting som jag faktiskt gör, fast hos mig har det utveklats till en riktigt dålig vana (kellog's quote)!..
Läser aldrig någonting så fort jag ser det, utan jag börjar med att klicka upp allt som är intressant. Sen så sitter man där med 15+ i trådar. Alltid 10+ flikar när jag startar webläsaren, lite lätt ångestfyllande. Kan också tilläga att nästan hela mitt bokmärkesfält består av mappar och jag lade häromdagen en hel eftermiddag bara på sortera bland alla bokmärken
Citera
2012-12-04, 21:02
Medlem
namnskylts avatar
...du besitter kunskaper och visdomar långt bortom din kända kunskapssfär. Kan vid en tebjudning hos farmor ge en ingående redogörelse för hur man bäst får tag i, använder, och doserar tramodal, samt vilka läkemedels som helst ska användas i en lyckad kombination. Detta utan egna erfarenheter på fältet.

...du inser att flashback lärt dig mer om världen på en kväll än din sammanlagda skolgång.
Citera
2012-12-10, 15:45
Medlem
Moramannens avatar
... vet vad termen dödsknarkarnazist innebär

... är den enda som verkligen ser sanningen bortom alla konspirationer och ser det som din heliga uppgift att berätta för alla vilka som egentligen har makten

... skrattar åt döda bebisar

... efter en jordbävning/terrordåd går in på flashback för att läsa skämt det inträffade

... går in för en civiliserad diskussion men det slutar med att du förlorar allt hopp om mänskligheten, dampar loss och vill begå folkmord på alla idioter som härjar på forumet

... yrkar på yttrandefrihet, men anser att alla med en avvikande åsikt är mentalsjuka

... har hängt här sen 10 års ålder och anser dig fullt frisk, även om omgivningen tvivlar

... anser att det här är en av flashbacks viktigaste trådar

... oavsett om du är höger eller vänster anser att amerikaner är bland det värsta som finns

... hatar kristendomen, vill att skolavslutningen ska ske i kyrkan
Citera
2012-12-10, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moramannen
... vet vad termen dödsknarkarnazist innebär

... är den enda som verkligen ser sanningen bortom alla konspirationer och ser det som din heliga uppgift att berätta för alla vilka som egentligen har makten

... skrattar åt döda bebisar

... efter en jordbävning/terrordåd går in på flashback för att läsa skämt det inträffade

... går in för en civiliserad diskussion men det slutar med att du förlorar allt hopp om mänskligheten, dampar loss och vill begå folkmord på alla idioter som härjar på forumet

... yrkar på yttrandefrihet, men anser att alla med en avvikande åsikt är mentalsjuka

... har hängt här sen 10 års ålder och anser dig fullt frisk, även om omgivningen tvivlar

... anser att det här är en av flashbacks viktigaste trådar

... oavsett om du är höger eller vänster anser att amerikaner är bland det värsta som finns

... hatar kristendomen, vill att skolavslutningen ska ske i kyrkan

Tack jag kände igen mig
Citera
2012-12-10, 20:55
Medlem
BrutalaFingrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterbaiter
Det där är någonting som jag faktiskt gör, fast hos mig har det utveklats till en riktigt dålig vana (kellog's quote)!..
Läser aldrig någonting så fort jag ser det, utan jag börjar med att klicka upp allt som är intressant. Sen så sitter man där med 15+ i trådar. Alltid 10+ flikar när jag startar webläsaren, lite lätt ångestfyllande. Kan också tilläga att nästan hela mitt bokmärkesfält består av mappar och jag lade häromdagen en hel eftermiddag bara på sortera bland alla bokmärken

Hahaha, jag gör exakt likadant. Brukar brukar ha upp till 15 flikar, klickar upp de som jag tycker verkar intressanta, ibland fastnar jag på en intressant flik och glömmer bort de andra .
Citera
2012-12-10, 22:32
Medlem
Bassplays avatar
- Minst 30 cm dolme
- Ekonomiskt oberoende
- Kan allt, har testat allt och kan få tag på allt knark.
- Röstar på SD
- Bänkar minst 100
- Hatar reklam, nyheter, typisk svensk underhållning.
- Anser att 99% av Sveriges befolkning är WT
- Klarar av att kolla på MGB när man käkar frukost
Citera
2012-12-10, 23:49
Medlem
Moramannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasip
Tack jag kände igen mig
Vad fint!
Citat:
Ursprungligen postat av BrutalaFingret
Hahaha, jag gör exakt likadant. Brukar brukar ha upp till 15 flikar, klickar upp de som jag tycker verkar intressanta, ibland fastnar jag på en intressant flik och glömmer bort de andra .
Precis så gör jag också! EDIT: Just nu, faktiskt...
Citera
2012-12-11, 18:51
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moramannen
Vad fint!

Precis så gör jag också! EDIT: Just nu, faktiskt...

Hittar aldrig på något själv. Kopierar andras idéer och påstår att man gör samma sak. Just nu.
Citera
2012-12-11, 18:53
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Hittar aldrig på något själv. Kopierar andras idéer och påstår att man gör samma sak. Just nu.

Tror sig veta vad som är bäst. Klagar på andra h e l a tiden. Kommer inte med egna påhitt.
Citera
2012-12-12, 02:47
Medlem
NewBodhums avatar
... när ditt råd i alla relationsfrågor är "dumpa slynan".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in