2012-11-12, 19:11
Medlem
BuddhaBasses avatar
... Har ett konto
Citera
2012-11-12, 19:15
Medlem
vondodenburgs avatar
föredrar skräpmat, tycker att djur är mer värda än människor (förutom FBhen själv), gillar att köpa och sälja på tradera ( och bli blåst lite då och då), går på alla "superreor" på mediemarkt, föredrar att bygga din dator i stället för att köpa en minst lika billig och bra på tex CDON.
Senast redigerad av vondodenburg 2012-11-12 kl. 19:22.
Citera
2012-11-12, 19:17
Medlem
AnonymOchHemligs avatar
...skriver ett seriöst inlägg i denna tråd
Citera
2012-11-12, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiftpenna
...hatar Aftonbladet.
...men browsar deras nättidning via aftonhoran.se eller aftonlögnen.se "i ironiskt syfte".
...får hålla upp dasen så att den inte doppas i vattnet i klosettskålen när du sitter ned på dass.
...benämner dig själv "Flashbackare" men gör det med en återhållsam, förtroelig röst när du berättar det.
...vet allt om cracking fast aldrig skulle våga göra något inom det området själv.
...inte finner några gråzoner i konspirationsforumet.
...har minst en tråd i "Sista utvägen".
...skriker troll åt alla du inte tror på. Även IRL.
...har en hemlig crush på Ogden.
...ler i mjugg och igenkännande när du läser ovanstående.
...vrålar "MEN BENEN DÅ?" åt alla som du anser är discobyggare i träningsforumet fastän du själv inte tränat ben på sex månader.
...kräver källa på allt du hör. Din källhänvisningsgalne lektor på föreläsningarna kristiserar du för subjektivitet istället.
...anser att "Flashback sprider juleglädje" är en av Sveriges största händelser.
...spenderar minst tre timmar om dagen här.
...fnittrar för dig själv så fort du hör ordet "tvåan". I vilket sammanhang det än gäller.
...vill gärna få upp inläggskvoten så att du kommer in i Laidback men posthorar inte av respekt för forumet.
...plöjer trådar om hemmagjorda weedodlingar men vet inte ens vart du skall vända dig för att själv få tag på något.
...hatar tv-licensen.
...älskar allt som inte är PK.
...vrålar diverse okvädningsord om "sandnegrar" bara för att du kan.
...är stolt över att bli generaliserad som "dödsknarkarnazist".
...browsar "min pojk/flickvän lämnade mig"-trådarna i Relation och samlevnad för att hitta ett potentiellt ligg.
...inte finner några gråzoner angående Facebook.
...vet att FB står för Flashback och inte Facebook. Samt påtalar detta för alla som benämner Facebook FB.
...har plöjt denna lista och skriver ett eget inlägg när du har en deadline till midnatt på en icke ännu påbörjad uppgift.

Så kan du inte skriva fattar du väl?! Nu måste jag ju ta tag i min historiauppgift
Citera
2012-11-12, 19:47
Medlem
DaLorDs avatar
..När du mycket väl vet hur man utövar ett äkta Böglyft

Citera
2012-11-12, 19:52
Medlem
Krasigts avatar
Är enidiot som hatar invandrare utan något grundligt skäl
Citera
2012-11-12, 19:53
Medlem
Krayziebones avatar
När någon säger eller skriver FB, då tänker man på flashback och inte facebook
Citera
2012-11-12, 19:56
Medlem
Knasibass avatar
När man kollar Heta Ämnen för att se vad som händer i världen, istället för någon nyhetssida.
Citera
2012-11-12, 19:57
Medlem
MystEquals avatar
Så fort en tråd startas där TS påstår någonting om sig själv, t.ex. utbildning eller yrke, gås dennes posthistorik igenom med nanoprecision för att hitta någonting som motsäger påståendet. Allt för att med gott samvete kunna utbrista "Troll!".

Guilty, btw....
Citera
2012-11-12, 19:59
Medlem
Stiftpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyIdentitet
Så kan du inte skriva fattar du väl?! Nu måste jag ju ta tag i min historiauppgift

My bad .
Som plåster på såren har jag fortfarande inte påbörjat vad jag har att göra. Sitter och spammar f5 på den här tråden istället.
Grattis till det hundrade inlägget förresten .
Citera
2012-11-12, 20:00
Medlem
MystEquals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Ja, inte vet jag. Det förekommer i alla fall rätt friskt här på Flashback.
Jo det är ju sant.

Vi kan alltså lägga till: Göra saker man hatar populära genom att ta upp det gång på gång .
Citera
2012-11-12, 20:07
Medlem
Bonnarns avatar
...kommer på dig själv surfandes på flashback tre på natten med föreläsning kl 8 dagen efter...

...och bortförklarar det med att du går och lägger dig tidigare nästa natt och fortsätter surfa.

...återkommande hittar in på mondo, gore och bizarre forumet även om du envist hävdar att du aldrig är där.

...fascineras av olyckor och bara väntar på att nästa ska ske.

...hävdar att flashback var så mycket bättre förr.

...helt utesluter att nya konton kan ha gamla användare och du anser dig finare än nykomlingen.

...avslutar utgången med att fylleskriva på flashback och stavar mer fel än vad som ens i närheten kan bero på fyllan.
Senast redigerad av Bonnarn 2012-11-12 kl. 20:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in