Då söker vi ett flygetyg vars namn för tankarna till något helt annat. Ett ganska märkligt utseende och designen var den första som i grunden var tänkt att kunna utnyttja en nymodighet.
Tack! Bara jag slipper vara akterskytt, värsta skitjobbet.
Nu söker vi en person vars karriär innehöll högre toppar och djupare dalar än de flesta. Från dödsdömd till firad till utmanövrerad till bortglömd. Hen gjorde dock avtryck, särskilt innan kriget, med konstruktioner som tillverkades i tiotusental.
Tack! Bara jag slipper vara akterskytt, värsta skitjobbet.
Nu söker vi en person vars karriär innehöll högre toppar och djupare dalar än de flesta. Från dödsdömd till firad till utmanövrerad till bortglömd. Hen gjorde dock avtryck, särskilt innan kriget, med konstruktioner som tillverkades i tiotusental.
Ingen dum gissning alls, även om han väl knappast är bortglömd. Två stora skillnader är dock att vår person bara var verksam inom den militära sektorn och inte överlevde kriget.
Ingen dum gissning alls, även om han väl knappast är bortglömd. Två stora skillnader är dock att vår person bara var verksam inom den militära sektorn och inte överlevde kriget.
Tror på en Sovjetmedborgare.., avundsjuka kunde vara konkurrens-dräpande där. Finns en snubbe jag tänker på.., men inte minns namnet på. På något sätt har jag vitryssland i bakhuvudet..