2005-04-14, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Nej, varför skulle det vara så? Självklart så blandar de friskt och ger, för att man inte ska kunan tänka så.
Fast gör de på det sätt jag beskrev så har man inte en chans att slippa undan
Citera
2005-04-15, 13:40
Medlem
Über_menschs avatar
För att kolla om mitt resonemang håller.
Block tre var utprövningsblock i år.
Finns det då ngn här på fb som t. ex skrev Nog-delen som block ett eller två och sedan fick ännu en NOG-del som tredje block?

För er som kan tänka lite mer abstrakt: Finns det ngn här på fb som skrev x-delen som block ett eller två och sedan fick ännu en x-del som tredje block?
Citera
2005-04-15, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
För att kolla om mitt resonemang håller.
Block tre var utprövningsblock i år.
Finns det då ngn här på fb som t. ex skrev Nog-delen som block ett eller två och sedan fick ännu en NOG-del som tredje block?

För er som kan tänka lite mer abstrakt: Finns det ngn här på fb som skrev x-delen som block ett eller två och sedan fick ännu en x-del som tredje block?

Alla fick väl dtk som block 3, för det är väl inte så att de prövar olika delar på olika ställen?
Citera
2005-04-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Alla fick väl dtk som block 3, för det är väl inte så att de prövar olika delar på olika ställen?
Japp, DTK på block 3 hos mig.
Citera
2005-04-16, 10:18
Medlem
Über_menschs avatar
Nej, alla hade inte dtk som tredje block, läs vad andra skrivit
Citera
2005-04-16, 12:27
Medlem
Mx2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
Nej, alla hade inte dtk som tredje block, läs vad andra skrivit

Det var lite lurigt, trodde också att alla hade samma del, fast då hade det ju tagit på tok för lång tid att testa igenom alla frågor. Hur som helst, vi hade LÄS som block 3, som alltså utgick.
Citera
2005-04-16, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx2000
Det var lite lurigt, trodde också att alla hade samma del, fast då hade det ju tagit på tok för lång tid att testa igenom alla frågor. Hur som helst, vi hade LÄS som block 3, som alltså utgick.
Verkar som om olika hade olika moment som "fake-block", men kan man med säkerhet säga huruvida alla hade block 3 som bluff-block?
Citera
2005-04-16, 15:51
Medlem
Mx2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Verkar som om olika hade olika moment som "fake-block", men kan man med säkerhet säga huruvida alla hade block 3 som bluff-block?

Japp, det är jag säker på. Dels så finns det inget facit till Block 3, och dels så står det att Block 3 utgick.

http://hogskoleprov.umu.se/hprov/05a/facit.html
Citera
2005-04-16, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx2000
Japp, det är jag säker på. Dels så finns det inget facit till Block 3, och dels så står det att Block 3 utgick.

http://hogskoleprov.umu.se/hprov/05a/facit.html
Då kvarstår ju den obligatoriska frågan, är det block 3 varje gång?
Citera
2005-04-16, 16:39
Medlem
Citat:
Då kvarstår ju den obligatoriska frågan, är det block 3 varje gång?

Självklart. Annars skulle man ju inte kunna veta vilket som var fake...
Citera
2005-04-16, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starwars
Självklart. Annars skulle man ju inte kunna veta vilket som var fake...
Jag menar, vid varje provtillfälle varje år osv. Är det jämt block 3 då? Är det givet att det alltid kommer att vara block 3?
Citera
2005-04-16, 17:29
Medlem
Citat:
Jag menar, vid varje provtillfälle varje år osv. Är det jämt block 3 då? Är det givet att det alltid kommer att vara block 3?

Skojar du eller? Varför skulle de välja att ha samma block varje gång? Då skulle man ju inte göra det ordentligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in