2012-11-09, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angermannaland
Hon ska enligt den (osäkra) uppgiften ha setts 11.30, och gick hemifrån 07.50, det är 3,5h. Tillräckligt för att bli rövad, utnyttjad och avsläppt på annan plats. Kan ju ha blivit av med jackan om någon... Men hon borde ev. försökt be någon som såg snäll ut om hjälp, har ingen kunskap om psykologin hur barn reagerar efter sånt men det kanske detektiverna här har kännedom om?

Rent allmänt känns det ju som att OM hon blivit utsatt för något av en främling som verkade hjälpsam (t.ex erbjöd skjuts i regnet) så är hjälpsamma främlingar det sista hon letar efter vid eventuellt avsläpp.
Citera
Medlem
Om hennes mamma bor i Stockholm är det väl inte omöjligt att hon är på väg dit..
Citera
Medlem
Emelitos avatar
Så läskigt om det skulle visa sig att det är "hoppanu" som bragt henne om livet!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppanu
Mord.
Och var är hennes kropp då?
Citera
2012-11-09, 00:53
Medlem
Venators avatar
Pratade förut med en kompis som själv har haft barn på Skårsskolan och då det var visst lite hejsansvejsan med några lärare som fick ansvar långt över sin kompetens och en svag rektor. Men kompisen sa också att det kunde ha ändrat sig...

Fy fan, jag har promenerat förbi hennes hus många gånger, hon bodde ganska nära flera vänner till mig som finns i kvarteren runt om och jag har gemensamma Facebookvänner med föräldrarna. Skriver detta för att hela området alltid upplevts så tryggt och lugnt, och folk som bor där är engagerade och tar ansvar och reagerar på konstigheter: det sista ställe man associerar med något sådant som ett äckel som plockar upp en liten flicka på gatan på morgonen.
Citera
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Fan nu kom jag på det jag känner ju hennes mor. Ann-Louise. bor i sthlm , mäklare. pappan i göteborg.

Stämmer ej.

Föräldrarna är gifta och bor på samma adress i Göteborg. Mamman heter ej Ann-Louise.
Citera
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annabond
Då kom hon ju fram till skolan ändå? Om hon hade en gympajacka på sig, dom skulle ju åka med bussen till jympan? Man går väl inte i inomhusjacka på morgonen när det är kallt. Verkar väldigt rörigt med uppgifterna från skolan? Kom hon fram till skolan och SEN försvann hon i samband med bussen eller?

Med inomhusjacka menar man typ en tunn glansig adidas-jacka med luva och dragkedja. Men det stod ju att hon även hade utomhusjacka på sig så lugn i stormen nu.
Citera
Medlem
Citat:
Om hennes mamma bor i Stockholm är det väl inte omöjligt att hon är på väg dit..
Varför skullu hon vara i Sthlm? Läs tråden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zahzah
Söker man på eniro får man fram att Lou*se och And*rs Coll*n bor på adressen.

Däremot kan det vara släkt, och kan därför ändå vara intressant för kidnappning.

And*rs Coll*in hade en taxerad inkomst på 810 000 förra året....så fattiga är dem inte.
Citera
Medlem
touchtoess avatar
Citat:

Enligt ratsit och Facebook är föräldrarna gifta. Båda skrivna på Skårsgatan.
Citera
2012-11-09, 00:54
Medlem
Enligt facebook är Anders och Louise Collin gifta
Citera
2012-11-09, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppanu
Mord.
Snälla, håll bara käften. Du har ingen aning om vad som hänt henne, istället för att leka att du vet vad som har hänt henne kan du väl hjälpa till lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in