2012-11-09, 11:37
Medlem
herpesvårtas avatar
FAN FAN FAN vad arg man blir!! Jag var inloggad på ticnet 09.50 och sattes i kö, 10.00 var jag fortfarande i kö, 10.04 kom jag fram och då var ALLA biljetterna slut. Seriöst vad är det frågan om? Antingen borde den lokalansvarige försättas i fängelse för att ha missbedömt bandets popularitet eller borde någon tekniker på ticnet skjutas. FÖRIHELVETE. Inte ens andrahandsmarknaden ser ljus, finns bara en enda annons ute...
Citera
2012-11-09, 11:54
Medlem
Otroligt märkligt att lägga denna spelning på Cirkus som bara tar 1800personer när t.ex Band of Horses ikväll spelar på Hovet där även denna borde vara.
Citera
2012-11-09, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
FAN FAN FAN vad arg man blir!! Jag var inloggad på ticnet 09.50 och sattes i kö, 10.00 var jag fortfarande i kö, 10.04 kom jag fram och då var ALLA biljetterna slut. Seriöst vad är det frågan om? Antingen borde den lokalansvarige försättas i fängelse för att ha missbedömt bandets popularitet eller borde någon tekniker på ticnet skjutas. FÖRIHELVETE. Inte ens andrahandsmarknaden ser ljus, finns bara en enda annons ute...

Säkert att det är slut? Jag kollade på Mumford and sons hemsida och klickade på "Buy tickets" för evenemanget och kom till Ticnet, men "404 Vi kan tyvärr inte hitta sidan du söker. Gå tillbaka till startsidan". Så därför känns det rimligare att det är något fel på sidan enligt mig men svårt att veta.
Citera
2012-11-09, 12:16
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjnnn
Säkert att det är slut? Jag kollade på Mumford and sons hemsida och klickade på "Buy tickets" för evenemanget och kom till Ticnet, men "404 Vi kan tyvärr inte hitta sidan du söker. Gå tillbaka till startsidan". Så därför känns det rimligare att det är något fel på sidan enligt mig men svårt att veta.
Det står på Lugers facebooksida, samt så försökte jag ringa och boka biljetter vid 10.30 för att försäkra mig om att de verkligen var slut, och där kom ett automatiskt meddelande om att alla biljetter var slut. Så det är säkert ja

Vi får helt enkelt hoppas på en extrakonsert eller att de släpper fler biljetter vilket inte är så troligt, alternativt att de flyttar spelningen till en större lokal vilket är ännu mindre troligt, men hoppet finns än!
Senast redigerad av herpesvårta 2012-11-09 kl. 12:50.
Citera
2012-11-09, 12:43
Medlem
Var inne på sidan en kvart innan och uppdaterade hela tiden, fick ändå inte tag på några biljetter.
Citera
2012-11-09, 16:53
Medlem
Towans avatar
Jag fick inte heller tag på några biljetter!!! Det får helt enkelt bli blocket då. Jag betalar lätt blocketpriset för Mumford.
Citera
2012-11-09, 18:02
Medlem
Fan, försökte köpa prick 10:00 men fick inte tag i några, förjävligt. Hade polare som köat sen innan åtta imorse. De var tvåa i kön och fick inga plåtar...
Citera
2012-11-09, 18:25
Medlem
Jorups avatar
Alltså det här är ett fiasko utav episka proportioner.
Ett finger ska även pekas på arrangörerna Luger som valde att placera ett så stort band som Mumford & Sons i en salong som Cirkus som rymmer 1650 personer. Helt absurt.
Hallå? Annexet? Hovet? Globen?
Citera
2012-11-09, 20:01
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorup
Alltså det här är ett fiasko utav episka proportioner.
Ett finger ska även pekas på arrangörerna Luger som valde att placera ett så stort band som Mumford & Sons i en salong som Cirkus som rymmer 1650 personer. Helt absurt.
Hallå? Annexet? Hovet? Globen?

Mumford skulle fylla friends arena två gånger lätt, helt sjukt att lägga de på cirkus. Men de vill få fram någon speciell känsla.. dåligt när det handlar om ett sånt stort band som dessa.
Citera
2012-11-09, 20:45
Medlem
Vänlighetens avatar
Ticnets service är sämst.
Det är väl nån särskola i Tranås som ansvarar för den.
Citera
2012-11-09, 23:13
Medlem
Razzeys avatar
Fan fan fan! Besvikelsen är total.

Någon sida med överpriser? Kan för första gången sponsra den jävlarna.
Citera
2012-11-10, 13:26
Medlem
http://www.viagogo.se/Konsertbiljetter/Indie-och-alternativ-pop/Mumford+Sons-Biljetter/E-496550
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in