Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-08, 06:10
Medlem
Är det bara jag som inte kan ta flashbackare, som signerar alla sina inlägg, på allvar?
Det finns ju liksom en "signatur" där man kan skriva / mosesiegypten, så att det syns effter varje inlägg men vissa verkar lite för fina för att använda funktioner till det de är till för. Hur tänker ni? Tror ni att ni är "Danny Crane" från "Boston legal" eller?

Det känns som att de flesta som gör det vill bli tagna på allvar, och sedda som seriösa skribenter. Varför gör de då bort sig så fruktansvärt? Eller är det bara jag som anser att "rätt ska va rätt, om rätt ska va rätt"? varför ens signera skiten öht? Det är inte nobelprisutdelning vi sysslar med här på flashback, och det är generellt svårt att missa vem som skrivit vad, så vad är poängen?

/ mosesiegypten < -- Det är alltså detta fjantiga fenomen jag syftar på. Det finns en funktion som är byggd just för att man ska slippa skriva så
Senast redigerad av mosesiegypten 2012-11-08 kl. 06:14.
2012-11-08, 08:57
Medlem
Något som jag tycker är värre är när folk gör sina signaturer till värsta projekten, med 18 citat och 39 länkar osv.
2012-11-08, 08:58
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosesiegypten
Tror ni att ni är "Danny Crane" från "Boston legal" eller?

Denny Crane, var det väl? Det var annars en av de största behållningarna med den serien.
Jo, jag tycker det ser helspånigt ut och kan inte begripa syftet.
Själv brukar jag byta ibland med jämna mellanrum om jag kommer på något nytt, fast fantasin tryter för det mesta.
2012-11-08, 09:09
Medlem
Slupens avatar
En signatur fungerar uppenbarligen eftersom du lägger märke och lydigt noterar inläggen. Alltså är det en bra och effektiv pretentiös teknik.

/Slupen - It is true as it is funny, that deficits create our money. In understanding this there lies, the power for nations to stabilize.
2012-11-08, 09:10
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosesiegypten
Är det bara jag som inte kan ta flashbackare, som signerar alla sina inlägg, på allvar?
Förmodligen inte, men signaturer är tillåtna så länge de håller sig inom regelverket och därför är det bara att gilla läget.

· KLICK ·

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in