2015-10-29, 01:28
Medlem
Oriamendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlarren
Kan du skicka länken som du kollar på

Okej. Här kommer den.

http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnbc-live/
Citera
2015-10-29, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oriamendi
Okej. Här kommer den.

http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnbc-live/

Tackar ödmjukast
Citera
2015-10-29, 01:42
Medlem
Oriamendis avatar
Bra start av Marco Rubio. Hans smocka mot amerikansk vänstermedia satt och rev ner ordentligt med applåder.
Citera
2015-10-29, 01:46
Medlem
Madagascars avatar
Hahaha... Cruz hugger hårt på utfrågarna och media.
Citera
2015-10-29, 01:46
Medlem
Oriamendis avatar
Och nu blev det hett på allvar. Ted Cruz angriper utfrågarna för deras "oförskämda frågor" och säger att detta är anledningen "varför media har så lågt förtroende bland amerikanerna".
Citera
2015-10-29, 01:50
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Och nu blev det hett på allvar. Ted Cruz angriper utfrågarna för deras "oförskämda frågor" och säger att detta är anledningen "varför media har så lågt förtroende bland amerikanerna".
Utfrågarna blev uppenbarligen irriterade. Kul utspel av Cruz. Det hade han säkert planert och det går nog hem i stugorna.
Citera
2015-10-29, 01:53
Medlem
Menveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Utfrågarna blev uppenbarligen irriterade. Kul utspel av Cruz. Det hade han säkert planert och det går nog hem i stugorna.
Det var rätt så imoproviserat. Han kom ihåg vad de hade frågat om. Han visade lite kvicktänkthet. Imponerade på mig.

Där här är första gången jag ser Bush live. Fan vad dålig han är. Totalt chanslös.
Citera
2015-10-29, 01:55
Medlem
Mycket högre och hätskare tempo än de två första debatterna tillsammans. Uppskattas
Citera
2015-10-29, 02:08
Medlem
Oriamendis avatar
Bush, den blekaste i den här skaran. Helt klart. Stakar sig och saknar all form av utstrålning.

Trump lider verkligen inte av något jantelagskomplex.

Slutligen slår det mig lite varför Ben Carson går framåt så mycket just nu. Han är den ende som har en riktigt lugn och ödmjuk inställning av kandidaterna, vilket gör att han sticker ut enormt här.
Citera
2015-10-29, 02:14
Medlem
Citat:
Bush, den blekaste i den här skaran. Helt klart. Stakar sig och saknar all form av utstrålning.

Trump lider verkligen inte av något jantelagskomplex.

Slutligen slår det mig lite varför Ben Carson går framåt så mycket just nu. Han är den ende som har en riktigt lugn och ödmjuk inställning av kandidaterna, vilket gör att han sticker ut enormt här.

Håller helt med, hans utstrålning är helt katastrofal, så trist och tråkig så man undrar hur han vunnit ens ett skolval utan motkandidater. Han kommer helt bort och kan inte säga något så man blir intresserad.

Carson ser vettigare ut än jag tyckt tidigare.
Citera
2015-10-29, 02:27
Medlem
Oriamendis avatar
Kandidaterna går hårt åt amerikansk media ikväll.
Citera
2015-10-29, 02:39
Medlem
Oriamendis avatar
Nu har moderatorerna helt förlorat kontrollen över debatten. Paul och Cruz fortsätter prata och ignorerar deras försök att bolla vidare till Kasich.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in