2012-11-07, 15:08
Bannlyst
Tröttnar på alla äckliga rasister helt utan moral och etik samtidigt som de tror att deras vidriga åsikter ät okej eftersom de inte är politiskt korrekta. Ursh!
2012-11-07, 15:10
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Tröttnar på alla äckliga rasister helt utan moral och etik samtidigt som de tror att deras vidriga åsikter ät okej eftersom de inte är politiskt korrekta. Ursh!

Det är mycket enklare att skriva "sandneger" än att formulera ett
väl genomtänkt inlägg i invandringsdebatten.

Detta är anledningen att så många skriver inlägg av låg kvalitet. Det kommer
vi få leva med, tyvärr.
2012-11-07, 15:17
Medlem
Även om Flashbacks mörka hörn I&I är min stadiga hemvist så skyr jag många av trådarna som dyker upp där, ty det är mycket av samma mynt - inbiten sosse-/moderatjävel som alltid varit PK och sedan fått syrran gruppknullad av asylboendet ett stenkast ifrån familjehemmet, som kommer till I&I för att lipa och alltid avsluta med det typiska "... det blir nog SD 2014 trots allt!".

Sedan avskyr jag alla jävla 18-åringar som precis testat gräs och tror att himmelen öppnar sig och enhörningar skiter guld...
2012-11-07, 15:21
Medlem
Thornhills avatar
Alla mångkulturalister och neger-kramare.
2012-11-07, 15:22
Medlem
Jag blev ganska fort less på alla pojkar och män som i diverse trådar kräks åt allt vad det innebär att vara kvinna, så jävla less på kvinnohatande män. De har ofta också samtidigt en åsikt hur deras kvinnor ska vara och se ut, för en kvinna vill de ju leva med, de är ju homofober samtidigt...
Själv är jag till största delen humanist, men märks det att man är kvinna så får man ofta höra att man är feminist. Jag vet f*n inte ens vad det innebär att vara feminist och troligen vet hälften av männen inte det heller. Yppar sig en man i någon tråd och har åsikter som går stick i stäv med vad kvinnokritiker har att säga, så kommer det klassiska...han är bög.
Jag likställer kvinnohatarna och rasisterna med varandra.
Förövrigt älskar jag män, men när man läser runt på FB så blir man ibland konfunderad, man får hoppas att det inte ger en procentuell bild av mänskligheten i det stora hela.
2012-11-07, 15:24
Medlem
Fjodorovs avatar
Känslan av att man har läst det mesta på forumet. Skulle kanske gynnas utav ett uppehåll några månader för att se om något nytt och roligt att läsa om har dykt upp eller inte.
2012-11-07, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten

Tröttnar på alla äckliga mångkulturister helt utan rationalitet och verklighetsförankring samtidigt som de tror att deras vidriga åsikter är okej eftersom de är politiskt korrekta. Ursh!
2012-11-07, 15:37
Medlem
micro113s avatar
Överpretentiösa fantasibubblor som skall leka besserwissers men ändå inte lycktas förstå att googla är som att slå i ett register.... *suck*
2012-11-07, 15:38
Medlem
ChefRamsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bejs
Tröttnar på alla äckliga mångkulturister helt utan rationalitet och verklighetsförankring samtidigt som de tror att deras vidriga åsikter är okej eftersom de är politiskt korrekta. Ursh!
Har inte varje person rätt till sin åsikt? Är det inte det alla "invandringskritiker" tjuter om hela tiden? Att de har rätt till sin åsikt.. Men det kanske bara går åt ett håll?
2012-11-07, 15:45
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Folk som inte kan placera trådar rätt.

· KLICK ·

// Mod
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto