2013-02-23, 04:24
Medlem
bensbagilles avatar
"att vi skulle (fara) och tälta" Din dialekt avslöjar ju inte alls att du bor i norr... kanske därför du är rädd för skånskan Hehe.

Trevlig rapport. Ajabajja inte nosa på bensin då ser jag hellre en 15 åring med en gås i munnen

Mvh
Citera
2013-02-24, 15:32
Medlem
FrankBooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollemolle
Substans: Vilken drog/substans har du tagit? Bensin
Dos: Hur mycket tog du vid tillfället? -
Kön: Tjej
Ålder: 15
Tid: Ca 5 minuter

Nu ska jag försöka berätta så bra som möjligt om
man tripp på bensin.

Det hände under den tiden man nyss hade hade fått moped och man var ute och körde varje dag med kompisarna. Polarna började prata om att boffa bensin och hur fränt det var, jag vart självklart nyfiken så vi får och Boffade några gånger under 15- års perioden.

Men en gång var värre än dom andra och det är den jag ska berätta om. Jag och tre kompisar hade planerat att vi skulle fara och tälta tillsammans, så vi tog mopederna och drog iväg ut mot skogen där det inte finns någon som bor. Vi hade det trevligt och satt mesta dels och pratade men mot slutet av kvällen fick vi för oss att boffa bensin för att ha något att göra. Så vi stod i rad med näsan och munnen i varsin tank och andades in bensinen.

Men efter ca 3-4 minuters oavbrutet boffande så kollade jag upp mot skogen. Alla träd flyter ihop, marken flyter ihop det enda jag ser är färger och plötsligt känner jag hur som käken vänds ut och in. Jag blir skiträdd och skriker rakt ut och i samma veva börjar jag se träden och marken igen. Mina kompisar har börjat skratta och prata men kunde inte tyda vad dom sa förutom att det hördes som alla pratade skånska. Så jag skriker åt dom att sluta prata skånska för det låter förjävligt och samtidigt försöker jag springa efter dom. Men självklart är dom lika borta som mig så ena kompisen blir skrajj för mig och springer rakt in i vårat tält. Jag försöker följa efter han men så plötsligt ser jag hur marken försvinner så jag slänger mig åt sidan med huvudet före i ett träd! Vaknade till efter någon minut och var oerhört seg i huvudet flera timmar efteråt.

Själv rekommenderar jag verkligen ingen att boffa bensin, det var en väldigt dum grej man höll på med i den åldern några gånger men nu skulle jag aldrig få för mig att göra det.
Mvh

Det är 18-års gräns här på flashback!
Citera
2013-02-24, 15:38
Medlem
"ålder: 15" ?
Citera
2013-02-24, 15:45
Medlem
urban.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankBooth
Det är 18-års gräns här på flashback!

hon var 15 år när det hände retard läs nogrannare
Citera
2013-02-25, 18:10
Medlem
Nattskattas avatar
Hahahaha.. det där var den kortaste tripprapport jag någonssin läst.. vågar påstå att jag kunnat gjort det bättre själv. Att boffa är överlag jävligt dumt, men det tror jag redan de flesta här vet om.. Billigt rus kan man ju påstå iaf, och billigt är bra

Citera
2013-02-26, 09:33
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bensbagille
"att vi skulle (fara) och tälta" Din dialekt avslöjar ju inte alls att du bor i norr... kanske därför du är rädd för skånskan Hehe.

Trevlig rapport. Ajabajja inte nosa på bensin då ser jag hellre en 15 åring med en gås i munnen

Mvh
Man skadar hjärnan mer procentiellt när man är vuxen och boffar, d.v.s. att det är mindre "farligt" ju yngre man är, att det gör en dum i huvudet och gör att man inte lär sig ett skit på 5 år lämnar jag däremot osagt om.

Boff är kalas, kalas och åter kalas, det bästa är de första gångerna när man på sätt och vis minns hela upplevelsen (pga trauma) och kan dra referens från gången innan, "fan vad mycket mer dum i huvudet jag blev den här gången .... " *inhalering* och så blir man hög som fan igen.
En lustig (antagligen individuell) bieffekt på boff är att jag börjar stava som ett mongo utan att det blir märkbart, dock roligt att hitta skrivna texter från kort efter att man boffat (nej)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in