2012-11-04, 02:45
Medlem
Bakgrund
Jag:
cirka 185cm lång
Erfarenheter: Concerta, Bensodiasepiner, Cannabis, Alkohol, Spice
Kön & Ålder: Man 17 år

Min kompis: Vi kallar honom för Lars
Erfarenheter: Toppslätsskivlingar, Cannabis, Spice, Alkohol
Kön och ålder: Man 16 år

Vart: Hos min kompis i hans lägenhet

Inledning:
Jag och min kompis hade länge pratat om att pröva 25I-Nbome

Trippen:
12.37 Jag och min kompis stoppar i varsin 800µg lappar.
Eftersom han bor hemifrån så var vi hemma hos han. Vi sätter oss ner och börjar kolla på Big bang theory.
Salivet börjar rinna och efter cirka 15min bestämmer vi oss båda för att svälja allt saliv vi har i munnen eftersom det inte gick att prata.

Ungefär 13.05
Lars berättar att han börjar känna effekten utav lapparna. Vilket inte jag hade börjat göra.
Efter ett tag känner även jag hur de börjar smyga sig på, och vi båda brister ut i skratt.
Helt plötsligt får vi för oss att titta på Neverland (Väldigt bra film om man har tagit något hallucinogent.
Båda fastnar i filmen och kan inte släppa våra blickar ifrån skärmen. Vi båda ser väldigt förvånade ut och tittar på varandra samt diskuterar filmen medans den håller på.
Helt plötsligt slutar vi båda förstå vad filmen handlar om och de är på något kallt ställe, både jag och min kompis börjar frysa och skaka utav kyla.

Efter ett tag börjar båda svettas och misstänker att det är filmen som får oss att inbilla kyla samt värme.
Vi sitter och tittar på filmen, helt plötsligt brister jag ut i skratt och Lars frågar varför jag skrattar.
Jag förklarar då att jag inte längre förstår vad filmen handlar om och börjar bli fundersam samt frågar han om han bytt film varav han svarar nej,
Han brister även ut i skratt och säger att han inte förstått filmen på en sisådär 5min.

Ungefär 13.50
Jag reser mig upp för att gå och kolla i spegeln varav jag säger "SHIT, fan vad skumt det känns att gå", Lars hoppar snabbt upp ur soffan och börjar gå.
Det resulterar i att vi båda börjar gå runt i lägenheten och funderar på om vi verkligen har gått någonstans, eftersom man inte minns steget man tog innan (Kändes det som iallafall).
Vi båda levde i nuet och vi båda får en tanke som slår oss: VI TAR PÅ NÅGOT PSYKADELISKT OCH SER VAD SOM HÄNDER!
Vi båda började leva oss in i musiken och jag tar fram mobilen och börjar filma (Resulterar i ett ungefär 26minuters långt klipp).
Det vi lyssnade på var Infected Mushroom och vi båda levde oss in riktigt brutalt i musiken.

14.20
Jag loggar in på facebook och skriver till en kompis för att visa hur hårt jag trippade.
Det resulterar i att min kompis börjar skratta och jag sitter där som ett klappmongo och lever mig in väldigt hårt i musiken.
Jag sitter och gapar med munnen varav min kompis ligger i sängen och stirrar in i mobilblixten och tycker den är fascinerande.
Jag passar då på att skriva till en annan kompis, vi kan kalla honom för Gunnar.
Det slutar med att Gunnar springer hem till Lars och plingar på, och vi båda börjar bli oerhört nojjiga.
Min kompis stirrar genom nyckelhålet och jag kollar efter men jag kan inte riktigt se vem de är.
"skitsamma" tänkte jag och öppnade dörren, som tur var visades det att de var Gunnar och jag och Gunnar tittar på varandra och brister ut i skratt.
Jag sätter mig då i Lars kontorsstol och tittar på väggen varav jag hittade mönster som jag följde med blicken genom hela rummet.
Mönstret var en rosa illuminati-symbol. Jag passar då på att gå på toa och kolla mina ögon i spegeln och blir väldigt fascinerad.
Jag kommer på att jag har snus med mig vid den tidpunkten och sliter fram dosan ur bakfickan. Jag står i ungefär 3 minuter och stirrar på dosan innan jag tar upp en snus.
Eftersom både jag och Lars snusar så blir vi båda väldigt extas och tar en snus var som om det var första gången på en vecka.

15:00
Jag och Lars lägger oss ner i sängen och Gunnar sätter sig vid datorn och startar Shpongle.
Både jag och Lars stirrar upp i taket och asgarvar samtidigt. Helt plötsligt börjar det dyka upp blommor som finns på Lars tapet i vardagsrummet.
Jag blir riktigt förvånad och följer alla dessa blommor med blicken (en åt gången) och ju mer jag vrider på huvudet, ju mer förflyttar sig blommorna.
Gunnar blir då väldigt sugen på att ta en lapp men ändrar sig eftersom att han är tvungen att gå hem och äta kring 5-tiden.

15:30
Jag och Lars börjar trippa allt hårdare och jag sätter mig i soffan och pratar med Gunnar som fortfarande sitter vid datan samt beskriver hur trippen känns.
Gunnar är väldigt intresserad och sitter och lyssnar intensivt.
Gunnar och Lars sätter sig då i soffan och jag vid datorn, jag tittar på båda och brister ut i skratt eftersom deras ansikten såg ut att vara redigerade med Photoshop.
Exempel: http://artstyleonline.com/wp-content/uploads/2009/07/chuck.jpg (Fast i levande form)

16:00
Nu börjar trippen peaka och Lars lägger sig i sängen med en laptop, lyssnar på Infected mushroom och leker med hans lampa som han använder vid meck.
Jag sätter mig i soffan och ber Gunnar ta på en riktigt trippig film, vilket ledde till att jag fick kolla på Alice i Underlandet (Disney-versionen).
Jag sitter helt fascinerad och upplever det som att alla i filmen pratar med mig och kommenterar därför allt dom säger.
Gunnar brister ut i skratt och gör det i ungefär 5minuter.

16:30
Lars reser sig upp ur sängen och säger: Jag såg persiska mattor i taket! vilket leder till att jag och Gunnar börjar skratta.
Efter det börjar Gunnar röra sig hemåt för att äta middag, jag och Lars känner oss väldigt hungriga vid den tidpunkten och går in i köket för att laga mat.
När vi står i köket börjar vi båda ångra oss och istället för att laga mat loggar vi in på facebook och försöker hitta någon som kan hämta mat åt oss.
Det resulterar i att vi får vänta en och en halv timme på att Gunnar ska komma tillbaka och gå och hämta mat åt mig och Lars.

17:00
Jag och Lars börjar diskutera hur jobbigt allting låter och beskriver allt steg för steg, sånt som man inte brukar tänka på.
Till exempel som att när man ska laga mat så behöver man:
Ta fram en stekpanna, vrida på plattan, lägga smör på stekpannan, vänta tills smöret smälter, i med maten, röra om maten (i detta fall pyttipanna)
för att sedan ta fram en tallrik, lägga maten på tallrikarna, hämta bestick och efter måltiden diska.
Under hela tiden från ungefär 13:30 fastnar jag med blicken och följer efter udda symboler och föremål.

17:30
Kommer Gunnar tillbaka och hämtar pengar för att hämta mat.
Både jag och Lars börjar nojja sönder när han plingar på dörren och försöker att göra allt väldigt diskret.
Men istället för att göra det diskret blir det allt annat än diskret och jag skyndar mig med att stänga dörren.

18:00
Gunnar kommer tillbaka med mat varav jag och Lars slänger oss efter påsen med mat och börjar hugga i oss.
Vi båda börjar bli väldigt mätta efter ungefär en tredjedels kebabrulle (Brukar vanligtvis äta en hel).
Då börjar trippen avta och vi sätter oss i soffan och känner oss riktigt soft och diskuterar hur det känns, vi kommer fram till att det känns som om att någon rökt ner en
men istället för att somna är man pigg och pratglad.

18:30
Vi båda börjar bli klarare och klarare och Gunnar sätter sig vid datorn igen. Jag och Lars återupptar filmen Neverland vid den tidpunkten och kommenterar hur dåligt filmen ser ut att vara gjord (Inte bara den filmen utan även Big bang theory).
Det såg ungefär ut som en väldigt failad Photoshop bild.
Exempel: http://www.google.se/url?source=imglanding&ct=img&q=https://images3-focus-opensocial.googleusercontent.com/gadgets/proxy?url=http://i2.ytimg.com/vi/mrDPlzmnQC0/hqdefault.jpg&container=focus&gadget=a&rewriteMime =image/*&refresh=31536000&resize_w=497&sa=X&ei=vseVULn0Nu rQ4QTQroDQDw&ved=0CAkQ8wc4FA&usg=AFQjCNGccFEdVX4nX z1FjaYqtT7mld13AQ

19:00
Filmen Neverland tar slut. Jag och Lars fortsätter att ta det lugnt och trippen börjar avta allt mer.
Både jag och Lars bestämmer oss för att starta mobilerna igen och svara på sms samt logga in på varsin dator och kolla facebook.
Vi båda suktar efter CB, vilket vi inte lyckas att få tag på och bestämmer oss för att fortsätta kolla på filmer istället.

Jag ger 25I-Nbome 10/10 utav allt som jag testat och rekommenderar folk som är sugna på att pröva substansen att pröva den!
En väldigt reflekterande tripp (Från 17:00 ungefär).
Citera
2012-11-04, 03:44
Medlem
Darkiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurrster
Bakgrund
Jag:
cirka 185cm lång
Erfarenheter: Concerta, Bensodiasepiner, Cannabis, Alkohol, Spice
Kön & Ålder: Man 17 år
GTFO flashback är för 18+

Bra rapport, tagit det själv tyckte inte alls att det var något att hurra över.
Citera
2012-11-04, 11:30
Medlem
gubbfanskapets avatar
Relativt bra skrivet, om du får möjlighet så tycker jag att du ska testa den som är kombinerad med 25c. Jag tycker den är mycket trevligare, bara 25i-nbome kan vara lite tråkigt tycker jag.
Citera
2012-11-04, 11:41
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbfanskapet
Relativt bra skrivet, om du får möjlighet så tycker jag att du ska testa den som är kombinerad med 25c. Jag tycker den är mycket trevligare, bara 25i-nbome kan vara lite tråkigt tycker jag.

Mjo tyckte också bara 25i var lite tråkig och jag körde 1mg. Föredrar 25c, har inte provat combo än men ska göra det snart
Citera
2012-11-04, 18:03
Medlem
gubbfanskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Mjo tyckte också bara 25i var lite tråkig och jag körde 1mg. Föredrar 25c, har inte provat combo än men ska göra det snart
Gör det, de är bättre en bara 25i. Mer mindfuck men fortfarande visuellt och trevligt. Aja kanske inte lika trevligt som svamp men iallafall riktigt bra.
Citera
2012-11-04, 20:03
Medlem
abowbrorsans avatar
Riktigt intressant läsning!
Citera
2012-11-05, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbfanskapet

Ska kombinera 25I med 25C men först och främst skall jag pröva 25C och se vilken som är mest lovande.
Citera
2012-11-07, 22:34
Medlem
Intressant läsning! Jag har själv testat 25i-nBome ett flertal gånger nu. Men när jag testade nasalt blev det något helt annat. Svårt och förklara upplevelsen på 25i nasalt då det var så extremt. Jag hade dock börjat kl 13:00 på dagen med 25c-nBome nasalt och fan vad det går upp fort i hjärnan. Det står att man ska känna efter 5-10 min men jävlar man har trippkänslan i kroppen redan efter en minut och hallisarna kommer fort. Jag fyllde sedan på med 25i och har aldrig varit med om något liknande. Jag rekommenderar STARKT att testa nasalt om ni tycker blotters är kul!
Plus upcomen som många tycker är extremt obehaglig varar mycket kortare och trippen blir mer rolig och säker.
Citera
2012-11-09, 13:26
Medlem
Jonashss avatar
Roligt då det alltid kommer folk som råkar skriva att dom är under 18 sen blir dom bannade.... händer fan hela tiden
Citera
2012-11-12, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonashs
Roligt då det alltid kommer folk som råkar skriva att dom är under 18 sen blir dom bannade.... händer fan hela tiden

Han sa aldrig att han var 17 nu, han sa att vid tidpunkten dom använde 25i-nbome så var han 17
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in