2024-01-14, 22:24
Medlem
Mín Sanning med Rolf Lassgård: https://www.svtplay.se/video/KBM79Wg/min-sanning/rolf-lassgard?info=visa
Citera
2024-03-29, 02:35
Medlem
Har suttit inne med en del infö tt tag, och fått ny till mig som är viktig att dela. De flesta i Gävle känner till den.

1. Ex frun ville skiljas, hon hade tröttnat på Roffes ego. Hon träffade en ny samma månad skilsmässan gick igenom.
2. Roffes nya är 60 åroxh servitriw. Bor med sin vuxna dotter i en by på landet. https://www.ratsit.se/19640323-Ulla_Beatrice_Johansson_Tommarp/eBtpuZbRR3p2gs5BUJh99dMQfpQcEZ0kLlGl5KrXRBc
Roffes exfru var chef på socialtjänsten för dom som inte visste

3. Små känner alla barnen lite, de har aldrig fått vara med på något sätt i Roffes liv eller fått ta del av det. En gång bad jag honom om hjälp , men han har knappt hjälpt något barn med något. Inte en spänn harro.fått. Inte en exfrun i skilsmässan.
Bättre lycka till den nya som nu säljer sitt hus och satsar allt på att Roffe ska lösa det förem.
Har alltid tyckt synd om barna i familjen.
Citera
2024-03-29, 02:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jajaja222
Har suttit inne med en del infö tt tag, och fått ny till mig som är viktig att dela. De flesta i Gävle känner till den.

1. Ex frun ville skiljas, hon hade tröttnat på Roffes ego. Hon träffade en ny samma månad skilsmässan gick igenom.
2. Roffes nya är 60 åroxh servitriw. Bor med sin vuxna dotter i en by på landet. https://www.ratsit.se/19640323-Ulla_Beatrice_Johansson_Tommarp/eBtpuZbRR3p2gs5BUJh99dMQfpQcEZ0kLlGl5KrXRBc

3. Små känner alla barnen lite, de har aldrig fått vara med på något sätt i Roffes liv eller fått ta del av det. En gång bad jag honom om hjälp , men han har knappt hjälpt något barn med något. Inte en spänn harro.fått. Inte en exfrun i skilsmässan.
Bättre lycka till den nya som nu säljer sitt hus och satsar allt på att Roffe ska lösa det förem.
Är exfrun chef på socialen så går det säkert ingen nöd på henne. Varför ska hon då ha Rolfs pengar? Vi bor inte i USA.
Citera
2024-03-30, 01:54
Medlem
Hähä, nä, och så illa var äktenskapet! Att hon drog utan strings attached, vela änte ha någe alls ! Bara frihet! Hon betala ju hans räkningar till och med, sa han i Min Sanning

Men något som är konstigt, som det snackas om här uppe är dotra som bor utomlands. Läste en artikel i lokalnyheterna att farsan vägrar komma hälsa på henne och barna, att det är för obekvämt... Låter riktigt galet faktiskt...

https://www.gd.se/2023-02-12/lassgard-dottern-har-flyttat-till-colombia-pappa-ar-den-som-har-visat-mest-motstand
Citera
2024-03-30, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jajaja222

Vem är "små" som "känner alla barnen lite"? Vem är "harro"? Vad är det Roffe ska lösa, och vilka är "förem"?
Citera
2024-03-30, 22:07
Medlem
Allt om att denna "barbapappa med mongfrisyr" skulle ha "klasar med kvinnor efter sig" är total lögn.
Ingen normal kvinna med förståndet........och synen i behåll skulle suckta efter Lassgård. Att han spelade huvudrollen i hans genombrottsfilm 'Min store tjocke far' säger allt. Genomusel skådespelare i Nutleys genomusla filmer. Tror fan att gubben Nutley inte velat att Helena skulle spela mot någon snygg, typ Persbrant eller Nyqvist (Nyqvist åtminstånne när han var ung) utan han lät henne spela intima scener mot "barbapappa Lassgård" - ofarligt. Det enda han kan är att flåsa och mummla fram sina repliker i varenda film så man inte hör dem. Attraktiv? Möjligen hos medlemmarna i De synskadades Riksförbund.
Citera
2024-04-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Är exfrun chef på socialen så går det säkert ingen nöd på henne. Varför ska hon då ha Rolfs pengar? Vi bor inte i USA.

"Rolfs pengar"? Vaf... Var de gifta el inte? 50/50, om inte äktenskapsförord fanns. Hon har säkert dragit sitt strå till stacken medan han svassat runt.
Citera
2024-04-23, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rubrum
"Rolfs pengar"? Vaf... Var de gifta el inte? 50/50, om inte äktenskapsförord fanns. Hon har säkert dragit sitt strå till stacken medan han svassat runt.
Som sagt, vi bor inte i USA. Vem som har dragit några strån till stacken är ointressant. Han har säkerligen tjänat många gånger mer än henne genom åren och då ska inte hon parasitera på hans tillgångar. Som socialchef har hon säkert ändå sitt på det torra, annars vet hon säkert hur det går till att beviljas bidrag.
Citera
2024-04-24, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Som sagt, vi bor inte i USA. Vem som har dragit några strån till stacken är ointressant. Han har säkerligen tjänat många gånger mer än henne genom åren och då ska inte hon parasitera på hans tillgångar. Som socialchef har hon säkert ändå sitt på det torra, annars vet hon säkert hur det går till att beviljas bidrag.

Rubbish. Sorteras in i åsiktskorgen för 1600-talet. Utgår ifrån att samma regel gäller om din våta dröm dragit in mindre än frun.
Citera
2024-04-25, 00:23
Medlem
Hamnade bakom Lassgård på Preem för ett par år sedan. Han köpte glass och hade parkerat bredvid mig. Det jag blev väldigt förvånad över var hur vältränad han var. Bredaxlad och smala ben och såg ut lite som en simmare i kroppen. Verkar som allt fett sätter sig runt halsen på honom och man tror felaktigt han är ett fetto. Eller så såg jag honom när han bara tillfälligt hade tränat sig i form.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in