Citat:
Ursprungligen postat av aryan_utophia
Det handlar väl om en personlig risk, som privatperson kan man inte göra något ändå. Och riskera att han ska försöka hämnas eller förfölja en.
Om det skulle bli ett rättsfall dömmer ju rättväsendet nästan alltid till svenskens nackdel.
Nu tänker inte jag sitta här och uppmana någon till brott. Det hade varit ett brott mot reglerna här på forumet och jag har redan ett par varningar under bältet, men rent hypotetiskt kan man ju jävlas med en sådan här liten gynnare på mer än ett sätt och ingenstans står det hugget i sten att allt här i världen bygger på hot eller våld. Sedan tycker jag ju rent personligen att du intar ett lite väl förskrämt förhållningssätt till muskingen... Ska han hämnas? Ska han förfölja dig? Det är väl du som har anledning att hämnas här för fan? Den här pajsaren sitter och gör en manual för den som vill snylta asyl i Sverige... Hade du varit lika passiv om han gjort en pedofilmanual på hur man raggar knulla på dagis? Eller hur man lyckas med meth-affärer på skolgården?
Det här aset skall rökas ut, rent teoretiskt. Man skulle ju, hypotetiskt sett alltså, kunna göra hans tillvaro besvärlig och knölig. Saker som han beställer utan att minnas det. Hemleverans av tio kubik matjord, t.ex... Eller en jättedildo mot postförskott..... Ja, du fattar nog...