2012-11-05, 22:48
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Det hade väl inte varit helt fel om någon barsk person skulle vilja höra av sig till den här individen och tala lite klarspråk med honom på ren och tydlig svenska?

Han sitter ju och coachar lycksökare i hur man ljuger sig till flyktingstatus!

Jag ser inga problem med att han hängs ut. Precis som en nätpedofil eller ett kräk som säljer droger eller alkohol till minderåriga...

Det handlar väl om en personlig risk, som privatperson kan man inte göra något ändå. Och riskera att han ska försöka hämnas eller förfölja en.

Om det skulle bli ett rättsfall dömmer ju rättväsendet nästan alltid till svenskens nackdel.
Citera
2012-11-05, 23:09
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aryan_utophia
Det handlar väl om en personlig risk, som privatperson kan man inte göra något ändå. Och riskera att han ska försöka hämnas eller förfölja en.

Om det skulle bli ett rättsfall dömmer ju rättväsendet nästan alltid till svenskens nackdel.
Nu tänker inte jag sitta här och uppmana någon till brott. Det hade varit ett brott mot reglerna här på forumet och jag har redan ett par varningar under bältet, men rent hypotetiskt kan man ju jävlas med en sådan här liten gynnare på mer än ett sätt och ingenstans står det hugget i sten att allt här i världen bygger på hot eller våld. Sedan tycker jag ju rent personligen att du intar ett lite väl förskrämt förhållningssätt till muskingen... Ska han hämnas? Ska han förfölja dig? Det är väl du som har anledning att hämnas här för fan? Den här pajsaren sitter och gör en manual för den som vill snylta asyl i Sverige... Hade du varit lika passiv om han gjort en pedofilmanual på hur man raggar knulla på dagis? Eller hur man lyckas med meth-affärer på skolgården?

Det här aset skall rökas ut, rent teoretiskt. Man skulle ju, hypotetiskt sett alltså, kunna göra hans tillvaro besvärlig och knölig. Saker som han beställer utan att minnas det. Hemleverans av tio kubik matjord, t.ex... Eller en jättedildo mot postförskott..... Ja, du fattar nog...
Citera
2012-11-05, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aryan_utophia
Önskar att myndigheterna kunde efterforska mer och inse att vi blir totalt grundlurande, och att många bara hittar på att de är asylsökande för att de vill öka chanserna att komma hit och leva på vårt samhälle.

Det vet dem redan. Men eftersom Journalistkåren skulle bränna dom vid bålet om de inte dansade efter medias pipa så...
Citera
2012-11-12, 12:40
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Nu tänker inte jag sitta här och uppmana någon till brott. Det hade varit ett brott mot reglerna här på forumet och jag har redan ett par varningar under bältet, men rent hypotetiskt kan man ju jävlas med en sådan här liten gynnare på mer än ett sätt och ingenstans står det hugget i sten att allt här i världen bygger på hot eller våld. Sedan tycker jag ju rent personligen att du intar ett lite väl förskrämt förhållningssätt till muskingen... Ska han hämnas? Ska han förfölja dig? Det är väl du som har anledning att hämnas här för fan? Den här pajsaren sitter och gör en manual för den som vill snylta asyl i Sverige... Hade du varit lika passiv om han gjort en pedofilmanual på hur man raggar knulla på dagis? Eller hur man lyckas med meth-affärer på skolgården?

Det här aset skall rökas ut, rent teoretiskt. Man skulle ju, hypotetiskt sett alltså, kunna göra hans tillvaro besvärlig och knölig. Saker som han beställer utan att minnas det. Hemleverans av tio kubik matjord, t.ex... Eller en jättedildo mot postförskott..... Ja, du fattar nog...

Jag är inte nån våldförespråkare, men vore kul att polisanmäla honom. Att blanda in nyheter vore det bästa, personen bakom sidan befinner sig säkert själv här också på falska grunder. Han spinner väl vidare på alla tips han fått själv inför inflyttning i Sverige.
Citera
2015-07-17, 10:04
Bannlyst
En bra bump av en bortglömd gammal tråd.
Precis som att en massa FB:are vill samla bevis på journalisternas lögner för att använda dessa mot dem i framtiden, så bör denna tråd anändas som bevis för att plocka ifrån nysvenskar medborgarskapet och sparka ut dem ur Sverige.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in