2018-06-10, 13:48
Medlem
nocoolnamejims avatar
Den parfym jag haft de senaste tio åren, eller en utav dom - Lancôme Hypnôse Homme.

Du vet väl om att man ska variera dig när det kommer till parfym, jag till exempel har alltid minst tre parfymer jag använder, från dag till dag.

Men till svaret på din fråga. Den parfym jag absolut fått mest positiv reaktioner av, faktiskt både från män & kvinnor(flest av girls, viktigt att poängtera är som sagt denna: https://www.kicks.se/lancome/parfym/man/parfym/hypnose-homme-edt-75ml

Har haft den senaste tio åren, och jag tycker den luktar lika gott fortfarande!

Citera
2018-06-10, 14:09
Medlem
Dimpens avatar
Dolce Gabbana The One Edp är mitt förslag
Citera
2018-06-10, 14:27
Medlem
Dimpens avatar
Återkom gärna senare i tråden och berätta vilken du valde och varför. Alltid bra att få tips på bra parfymer
Senast redigerad av Dimpen 2018-06-10 kl. 14:28. Anledning: Felstavning
Citera
2018-06-10, 14:34
Medlem
Skunken666s avatar
Det är såhär, parfymer luktar olika på olika människor.
En parfym som doftar väldigt gott på en person kan lukta mindre bra på en annan person.

Testa Chanel Egoisté.
Citera
2018-06-10, 14:37
Medlem
dwgs avatar
Hugg boss
Kenzo

Sen har vi klassiker Fahrenheit om du skull vilja
få en 35+ med dig hem.
Då hon kommer få många minnen från ungdomsåren
Citera
2018-06-10, 14:39
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Hugg boss
Kenzo

Sen har vi klassiker Fahrenheit om du skull vilja
få en 35+ med dig hem.
Då hon kommer få många minnen från ungdomsåren
Fan vad Nice. Min mamma tycker att den luktar gott så du har rätt
Citera
2018-06-10, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Man måste testa sig fram vilka dofter som passar bäst med ens egna hud och naturliga dofter.

En parfym ska gifta sig med ens egna dofter och det ska inte sticka ut som en käftsmäll som märks på 3 meters avstånd.

En kvinna ska ana en god doft och vilja komma närmare för lukta på den.
Såhär är det. Allt passar inte alla, precis som med färger och form.

Jag hade ett schampo som ung man som kvinnorna blev som tokiga i. Alla skulle fram och lukta på en och man såg att deras ögon på en förändrades direkt. Mitt schampo var alltså min brudmagnet och de älskade att köra in näsan i mitt hår. Då kan man passa på att kramas lite. Tyvärr tror jag inte att det säljs längre men det innehöll en del öl (tänka sig)!

En annan idé kan vara att låta en flickvän köpa/välja ens deo så att de blir nöjda med lukten.
Citera
2018-06-10, 15:13
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Såhär är det. Allt passar inte alla, precis som med färger och form.

Jag hade ett schampo som ung man som kvinnorna blev som tokiga i. Alla skulle fram och lukta på en och man såg att deras ögon på en förändrades direkt. Mitt schampo var alltså min brudmagnet och de älskade att köra in näsan i mitt hår. Då kan man passa på att kramas lite. Tyvärr tror jag inte att det säljs längre men det innehöll en del öl (tänka sig)!

En annan idé kan vara att låta en flickvän köpa/välja ens deo så att de blir nöjda med lukten.
Ja precis. Vad heter schampot?
Citera
2018-06-10, 15:33
Medlem
Replica jazzclub utan tvekan:
https://www.sephora.com/product/replica-jazz-club-P385350

Annars är YSL L´homme ett säkert kort.
Citera
2018-06-10, 15:42
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Dolce Gabbana The One Edp är mitt förslag

Hade en polare som använde den och det luktade så förbannat gott, var en riktig magnet.

Jag köpte den tillslut själv och den passade mig inte alls...

Så jag instämmer i ditt tips, om den passar ts är den riktigt bra!
Citera
2018-06-10, 16:06
Medlem
Hugo Boss parfymen som ni kanske menar kan vara Hugo Boss Red.Jag har inte doftat på den Hugo doften men däremot luktade en kille sååå gott.Luktar fortfande just på den herrdoften i parfymbutikerna trots att jag är lycklig med en annan kille nuförtiden.
Parfymen är en Armanidoft som heter Acqua di gio.

Mitt tips är att gå in på KICKS hemsida o läsa recensionerna av tjejer på just den doften😁men innan du ev tänker köpa nån doft så kan du gå in i en parfymbutik o be om att få spraya på lite på din handled el en sticka eftersom dofter luktar så olika på män.
Citera
2018-06-10, 16:07
Medlem
Skippps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Okej. Hoppas att någon här kan namnet på den
Det låter onekligen som Lacoste Red Style in play. Hade den för 10-15 år sedan och tyckte den luktade helt ok då. Köpte den igen förra året, men jag upplevde den som mer väldoftande förr i tiden. Den luktar fortfarande gott hur som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in