One million är för brushor och dem flesta som använder den använder fan hela flaskan på en gång!! Hugo boss brukar damerna jag träffar uppskatta och mina manliga vänner brukar "låna", rekommenderas starkt
BOSS har man fått 'du luktar gott'-kommentarer av, så den rekommenderas.
Det gör jag med! Allt jag minns är att den var i en genomskinlig glasflaska som var färgad röd. Helt röd i botten och mer transparent på toppen. Fan, jag måste verkligen ha tillbaka den!
Det gör jag med! Allt jag minns är att den var i en genomskinlig glasflaska som var färgad röd. Helt röd i botten och mer transparent på toppen. Fan, jag måste verkligen ha tillbaka den!
Om det är en seriös fråga, så kommer det nu ett seriöst svar.
När man är ren och har rena kläder (utan parfymerade sköljmedel) så luktar man gott. Åtminstone om man är frisk.Undvik parfymerad deo och andra produkter med stark doft.
Köp inte på nätet utan ta tid på dig och gå till en välsorterad parfymbutik. Där ber du en expedit, helst en som är över 25, att välja ut två sorter som du kan testa. Spraya dem på insidan av handlederna. Gå ut ur butiken och vänta fem minuter. Sen sniffar du. Upprepa proceduren tills du själv tycker att doften är bra.
Du kan även be om doftprover att ta hem och testa.
När du själv tycker att du luktar gott så är du attraktiv. Självförtroende luktar gott, så att säga.
Den som jag har fått mest positiva reaktioner på är Diesel - Only the brave. Brudarna gillar den!
Sen hade jag en annan förut som också var poppis bland brudarna som jag dock inte kommer ihåg namnet på. Men flaskan var forman som en torso av en man i lite blåaktig ton.
Den som jag har fått mest positiva reaktioner på är Diesel - Only the brave. Brudarna gillar den!
Sen hade jag en annan förut som också var poppis bland brudarna som jag dock inte kommer ihåg namnet på. Men flaskan var forman som en torso av en man i lite blåaktig ton.