2012-10-31, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andy197312
Missförstå mig inte. Är han skyldig kan han ruttna i fängelset men just nu är han MISSTÄNKT för våldtäkt mot barn. Han kan lika gärna vara oskyldig. Det är det åklagare och utredare ska få fram. Ingen annan.

Jag tror på barnet som jag känner
Citera
2012-11-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andy197312
Han är misstänkt för övergrepp ja. Fram tills han är dömd så är han oskyldig. Tänk om han nu är oskyldig då och du lägger ut namn på honom. Tycker det är riktigt svinigt. Tänk på familjen. Och det är inte din uppgift att avgöra om han är skyldig eller oskyldig. Det finns det åklagare och utredare till!

http://www.dt.se/brottsplats/1.5324021-borlangebo-misstanks-for-att-ha-valdtagit-flicka

tror du fortfarande han är oskyldig??????
Citera
2012-11-24, 19:53
Medlem
Jag vet att han är skylding men ville inte tro på det för våran flicka har också råkat ut för honom. Hoppas det jävla äcklet ruttnar i fängelset!!!!
Citera
2012-11-25, 08:57
Medlem
http://www.dt.se/brottsplats/1.5324021-borlangebo-misstanks-for-att-ha-valdtagit-flicka

Klart han är skyldig....
Citera
2012-12-05, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magirus
Finns det foton på äcklet och hans familj?

Vad skulle foton på hans familj göra för nytta? Skärp dig!!

Åtal är nu inlämnat till Falu tingsrätt: http://www.dt.se/brottsplats/1.5324021-borlangebo-misstanks-for-att-ha-valdtagit-flicka
Citera
2012-12-05, 14:58
Medlem
Är det någon som vet när rättegången kommer äga rum?
Då jag inte uppmärksammade att artikeln som jag tidigare la upp om stämningsansökan till Falu tingsrätt hade publicerats redan 23/11 bör rättegången äga rum ganska snart, om den inte redan gjort det...

Någon som sitter på FUP:en eller stämningsansökan? Antar/hoppas att det är mycket som är sekretessbelagt men kan inte tänka mig att allting är det!
Citera
2012-12-07, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaggis26
Är det någon som vet när rättegången kommer äga rum?
Då jag inte uppmärksammade att artikeln som jag tidigare la upp om stämningsansökan till Falu tingsrätt hade publicerats redan 23/11 bör rättegången äga rum ganska snart, om den inte redan gjort det...

Någon som sitter på FUP:en eller stämningsansökan? Antar/hoppas att det är mycket som är sekretessbelagt men kan inte tänka mig att allting är det!

Sitter inte på varken FUP eller stämningsansökan men jag vet att den 5/12 var första dagen och odag den 7/12 är dag 2. tydligen ska det vara 2 dagar till nästa vecka.
Citera
2012-12-07, 17:56
Medlem
Nån borde ju kunna få fram ett foto på denne man?
Citera
2012-12-07, 18:21
Medlem
Citat:
Vad skulle foton på hans familj göra för nytta? Skärp dig!!

Åtal är nu inlämnat till Falu tingsrätt: http://www.dt.se/brottsplats/1.5324021-borlangebo-misstanks-for-att-ha-valdtagit-flicka

Det är säkert många här på Flashback som är intresserad av att se foton på honom och hans vidriga pedofamilj.
Ut med dom!
Citera
2012-12-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussen70
Sitter inte på varken FUP eller stämningsansökan men jag vet att den 5/12 var första dagen och odag den 7/12 är dag 2. tydligen ska det vara 2 dagar till nästa vecka.

Tack för infon
Citera
2012-12-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magirus
Det är säkert många här på Flashback som är intresserad av att se foton på honom och hans vidriga pedofamilj.
Ut med dom!

Du har så rätt så rätt men å andra sidan kanske du med flera för en gångs skull kan tänka ett steg längre och sätta er in i hur hans familj mår i all denna bedrövelse? Anklagelser, åtal och rättegång gäller mannen i fråga och INTE hans familj och det är bara att hoppas på att sanningen kommer att komma fram vilket förhoppningsvis kommer att visa sig i domen som med all sannolikhet kommer att komma före jul.
Citera
2012-12-08, 17:47
Medlem
Citat:
Du har så rätt så rätt men å andra sidan kanske du med flera för en gångs skull kan tänka ett steg längre och sätta er in i hur hans familj mår i all denna bedrövelse? Anklagelser, åtal och rättegång gäller mannen i fråga och INTE hans familj och det är bara att hoppas på att sanningen kommer att komma fram vilket förhoppningsvis kommer att visa sig i domen som med all sannolikhet kommer att komma före jul.

Vem bryr sig om en pedofils familj? Väljer man att bli pedofil så får man skylla sig själv.
Det kanske får andra pedofiler att tänka sig för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in